Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 13:47 
 
Hardtraxx Elite

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 18:40 
 

ook hoe je dat been ziet buigen in die tackle :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 18:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In principe prima tackle van Radja, gewoon echt pech dat zoiets je overkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2016 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw wauw wauw die strafschop van Messi niet :lol: :drool: ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2016 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Barcaaaaaa ( Messi & Suarez :worship: :worship: ). Die ingestudeerde pingel van Leo ook, goud
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2016 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Behoorlijk geflatteerde uitslag, uiteraard geweldige goals, maar Celta heeft echt ontzettend goed partij gegeven. Maar echt de individuele klasse vond ik de doorslag geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2016 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste helft deed Celta zeker niet onder. Die volley verdiende een goal zeg, kanonnen. Alleen tweede helft zijn ze toch wel aardig weg geveegd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

#PrayForMertesacker
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2016 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
#PrayForMertesacker


Ooh wat hoop ik dat Arsenal wint
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Real weer heerlijk 2 (dure) punten verspeeld en Real is echt los zand.

Nu trouwens Athletic Bilbao tegen Real Sociedad, fijne streekderby :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Real weer heerlijk 2 (dure) punten verspeeld en Real is echt los zand.

Haha, jij hebt niets met Real, he? :P

Real zou met een winst toch geen kampioen worden. Barcelona is echt veel sterker en Real moet nog naar Camp Nou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Unknown schreef:
Real weer heerlijk 2 (dure) punten verspeeld en Real is echt los zand.

Haha, jij hebt niets met Real, he? :P Real zou met een winst toch geen kampioen worden. Barcelona is echt veel sterker en Real moet nog naar Camp Nou.


Ik heb idd weinig met Real, maar ik kijk toch wel heel erg regelmatig Real. Ze overtuigen mij niet echt. Het zijn stuk voor stuk echt fantastische spelers, maar ik kan er niet echt een goed team in zien. Thuiswedstrijden worden allemaal wel vrij gemakkelijk gewonnen, ze spelen dan wel aardig, maar ik vind de goals vaak vallen niet echt door geweldig spel, maar meer door bevliegingen van spelers.
Uitwedstrijden hebben ze echt heel veel moeite goede resultaten te halen tegen de wat mindere tegenstanders, daarom zijn ze zo ver achterop geraakt, want dat vind ik met 9 punten achterstand op Barça het geval.

En ik moet wel eerlijk bekennen dat Barça in uitwedstrijden ook aardig wat moeite heeft, maar het verschil zit in de winst die ze over het algemeen wel halen tegen die tegenstanders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Groot probleem bij Real is dat ze amper wisselmogelijkheden hebben vind ik.
Morata hadden ze altijd moeten houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Groot probleem bij Real is dat ze amper wisselmogelijkheden hebben vind ik.
Morata hadden ze altijd moeten houden


Vind ik nog wel meevallen. Het is gewoon geen samenhangend geheel, wat ik al zei echt stuk voor stuk geweldige spelers, maar een team vind ik het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij Real staat ook elk seizoen een half nieuw team. Goede aankopen wel, maar dan is het nog geen team. Bij Barca blijft de vaste basis behouden met eventueel een paar nieuwe spelers die dan aan het systeem kunnen wennen en meteen goed kunnen meedraaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ook nog eens ja. Ik vind alleen Barça verdedigend vrij kwetsbaar, maar dat vind ik bij Real ook, maar dat is meer sinds dit seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klopt. Bij Barcelona staat inmiddels ook een grotendeels gekocht elftal (zie: Neymar, Suarez, Arda Turan, Pique teruggekocht, Bravo, Aleix Vidal, Dani Alves, Adriano, Mascherano, Rakitic, Ter Stegen, Mathieu, Jordi Alba en Vermaelen). Zij weten dit echter veel beter te managen dan Real Madrid. Real is inderdaad veel minder een team dan Barcelona.

Persoonlijk denk ik dat Perez de hoofdschuldige is aan dit beleid. Hij is op zakelijk gebied geweldig voor Real Madrid, maar op sportief gebied faalt hij enorm. Grootste blunder is waarschijnlijk Ancelotti vervangen door Benitez, terwijl de spelers tevreden waren met Ancelotti. Onbegrijpelijk. Hopelijk krijgt Zidane wel voldoende tijd om een team te bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Klopt. Bij Barcelona staat inmiddels ook een grotendeels gekocht elftal (zie: Neymar, Suarez, Arda Turan, Pique teruggekocht, Bravo, Aleix Vidal, Dani Alves, Adriano, Mascherano, Rakitic, Ter Stegen, Mathieu, Jordi Alba en Vermaelen). Zij weten dit echter veel beter te managen dan Real Madrid. Real is inderdaad veel minder een team dan Barcelona.

Persoonlijk denk ik dat Perez de hoofdschuldige is aan dit beleid. Hij is op zakelijk gebied geweldig voor Real Madrid, maar op sportief gebied faalt hij enorm. Grootste blunder is waarschijnlijk Ancelotti vervangen door Benitez, terwijl de spelers tevreden waren met Ancelotti. Onbegrijpelijk. Hopelijk krijgt Zidane wel voldoende tijd om een team te bouwen.

Wat ik probeer te zeggen is dat Barcelona die spelers niet allemaal tegelijk in 1 seizoen koopt, maar steeds een elftal neerzet en daar enkele nieuwelingen (met meerwaarde) aan toevoegt, zodat die mee leren draaien in het systeem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 16:56 
 
Hardtraxx Elite

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
DL22 schreef:
Groot probleem bij Real is dat ze amper wisselmogelijkheden hebben vind ik.
Morata hadden ze altijd moeten houden

Wow, klagen over wissemogelijkheden bij Real Madrid? Haha.


Neem de beste 11. Navas Carvajal Varane Ramos Marcelo Kroos Modric James Ronaldo Benzema Bale.
Als je het dan moeilijk hebt en je moet een wedstrijd openbreken. Welke nuttige spelers kan je dan inbrengen?
Isco, Kovacic en Jese. Isco is een topper, Kovacic vind ik meer een op termijn aankoop en Jese overtuigt mij nooit.

Wie kan Benzema vervangen? Ronaldo kan je in de spits zetten maar dan heb je imo geen goede spelers die daar op links kan spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 22:53 
 
Hardtraxx Elite

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 22:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PSG bracht Cavani, Pastore en Rabiot in tegen Chelsea :D
Casemiro ook een aardige speler, maar ze missen toch spelers die ze kunnen inbrengen om een wedstrijd te kantelen.

Bayern kan dikwijls Gotze, Coman, Ribery en soms zelf Muller inbrengen. Daar is de weelde toch groter, daarom gaat Real echt niet meedoen voor de prijzen dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 00:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is niet makkelijk om een goede back-up spits te vinden. Een goede speler wil namelijk ook daadwerkelijk spelen en wanneer dat niet gaat, krijg je problemen. Zie Higuain/Benzema een aantal jaren geleden. Je kunt Morata wel terughalen, maar hij zal in de basis willen staan.

Kroos - Modric is inderdaad leuk, maar je wordt, zoals hierboven al aangegeven, compleet overlopen. Vandaar dat Busquets zo'n belangrijke schakel is bij Barcelona. Die controle/balans mist Real Madrid.

Daarnaast vind ik de bank van Real ook niet geweldig. Danilo faalt dit seizoen hopeloos en laat niets zien van zijn vorm bij FC Porto. Daarentegen vind ik het centraal achterin wel redelijk staan. Nacho is natuurlijk niet het niveau dat Real Madrid na moet streven. Hij is echter wel de ideale wisselspeler: niet slecht, home-grown en klaagt niet dat hij op bank moet zitten. Kovacic kan een uitstekende speler worden, maar moet het nog laten zien. Jesé was ooit een toptalent, maar heeft na zijn blessure echt helemaal niets meer laten zien. Ik vraag me echt af of dat ooit nog gaat gebeuren. Tot slot is Bale helaas bijna 50% van het seizoen geblesseerd en zie ik dit seizoen zelfs Lucas Vázquez invallen. Dat is in mijn opinie gewoon onvoldoende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 20:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik weet niet of iemand toevallig de Uefa Youth League aan het kijken is, maar er loopt daar een jonge spits bij Real die me wel een paar klassen beter lijkt dan Morata. Sowieso een paar heerlijke spelers aan beide kanten (ook die nr 6 van City vind ik erg goed), maar dat moet er altijd nog maar uitkomen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 23:35 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik weet niet of iemand toevallig de Uefa Youth League aan het kijken is, maar er loopt daar een jonge spits bij Real die me wel een paar klassen beter lijkt dan Morata. Sowieso een paar heerlijke spelers aan beide kanten (ook die nr 6 van City vind ik erg goed), maar dat moet er altijd nog maar uitkomen natuurlijk.


Je weet dat Morata bij Juve voetbalt?
Vorige  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic