Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 46 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 hours ago
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
-
Last edited by Andromeda on 26 Jun 2022 18:23, edited 1 time in total.
J
ook hoe je dat been ziet buigen in die tackle :surrender:
Last edited by jeffrey2107 on 11 Feb 2016 17:49, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
In principe prima tackle van Radja, gewoon echt pech dat zoiets je overkomt.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Wauw wauw wauw die strafschop van Messi niet :lol: :drool: ^^
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Barcaaaaaa ( Messi & Suarez :worship: :worship: ). Die ingestudeerde pingel van Leo ook, goud
Hardtraxx Veteran
Behoorlijk geflatteerde uitslag, uiteraard geweldige goals, maar Celta heeft echt ontzettend goed partij gegeven. Maar echt de individuele klasse vond ik de doorslag geven.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Eerste helft deed Celta zeker niet onder. Die volley verdiende een goal zeg, kanonnen. Alleen tweede helft zijn ze toch wel aardig weg geveegd. :P
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
#PrayForMertesacker
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 3 days ago
RadicelArmy wrote:#PrayForMertesacker
Ooh wat hoop ik dat Arsenal wint
Hardtraxx Veteran
Real weer heerlijk 2 (dure) punten verspeeld en Real is echt los zand.

Nu trouwens Athletic Bilbao tegen Real Sociedad, fijne streekderby :D
Hardtraxxer
last seen Aug 2020
Unknown wrote:Real weer heerlijk 2 (dure) punten verspeeld en Real is echt los zand.
Haha, jij hebt niets met Real, he? :P

Real zou met een winst toch geen kampioen worden. Barcelona is echt veel sterker en Real moet nog naar Camp Nou.
Hardtraxx Veteran
RadicelArmy wrote:
Unknown wrote:Real weer heerlijk 2 (dure) punten verspeeld en Real is echt los zand.
Haha, jij hebt niets met Real, he? :P Real zou met een winst toch geen kampioen worden. Barcelona is echt veel sterker en Real moet nog naar Camp Nou.
Ik heb idd weinig met Real, maar ik kijk toch wel heel erg regelmatig Real. Ze overtuigen mij niet echt. Het zijn stuk voor stuk echt fantastische spelers, maar ik kan er niet echt een goed team in zien. Thuiswedstrijden worden allemaal wel vrij gemakkelijk gewonnen, ze spelen dan wel aardig, maar ik vind de goals vaak vallen niet echt door geweldig spel, maar meer door bevliegingen van spelers.
Uitwedstrijden hebben ze echt heel veel moeite goede resultaten te halen tegen de wat mindere tegenstanders, daarom zijn ze zo ver achterop geraakt, want dat vind ik met 9 punten achterstand op Barça het geval.

En ik moet wel eerlijk bekennen dat Barça in uitwedstrijden ook aardig wat moeite heeft, maar het verschil zit in de winst die ze over het algemeen wel halen tegen die tegenstanders.
Hardtraxx Elite
last seen May 2020
Groot probleem bij Real is dat ze amper wisselmogelijkheden hebben vind ik.
Morata hadden ze altijd moeten houden
Hardtraxx Veteran
DL22 wrote:Groot probleem bij Real is dat ze amper wisselmogelijkheden hebben vind ik.
Vind ik nog wel meevallen. Het is gewoon geen samenhangend geheel, wat ik al zei echt stuk voor stuk geweldige spelers, maar een team vind ik het niet.
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
Bij Real staat ook elk seizoen een half nieuw team. Goede aankopen wel, maar dan is het nog geen team. Bij Barca blijft de vaste basis behouden met eventueel een paar nieuwe spelers die dan aan het systeem kunnen wennen en meteen goed kunnen meedraaien.
Hardtraxx Veteran
Dat ook nog eens ja. Ik vind alleen Barça verdedigend vrij kwetsbaar, maar dat vind ik bij Real ook, maar dat is meer sinds dit seizoen.
Hardtraxxer
last seen Aug 2020
Klopt. Bij Barcelona staat inmiddels ook een grotendeels gekocht elftal (zie: Neymar, Suarez, Arda Turan, Pique teruggekocht, Bravo, Aleix Vidal, Dani Alves, Adriano, Mascherano, Rakitic, Ter Stegen, Mathieu, Jordi Alba en Vermaelen). Zij weten dit echter veel beter te managen dan Real Madrid. Real is inderdaad veel minder een team dan Barcelona.

Persoonlijk denk ik dat Perez de hoofdschuldige is aan dit beleid. Hij is op zakelijk gebied geweldig voor Real Madrid, maar op sportief gebied faalt hij enorm. Grootste blunder is waarschijnlijk Ancelotti vervangen door Benitez, terwijl de spelers tevreden waren met Ancelotti. Onbegrijpelijk. Hopelijk krijgt Zidane wel voldoende tijd om een team te bouwen.
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
RadicelArmy wrote:Klopt. Bij Barcelona staat inmiddels ook een grotendeels gekocht elftal (zie: Neymar, Suarez, Arda Turan, Pique teruggekocht, Bravo, Aleix Vidal, Dani Alves, Adriano, Mascherano, Rakitic, Ter Stegen, Mathieu, Jordi Alba en Vermaelen). Zij weten dit echter veel beter te managen dan Real Madrid. Real is inderdaad veel minder een team dan Barcelona.

Persoonlijk denk ik dat Perez de hoofdschuldige is aan dit beleid. Hij is op zakelijk gebied geweldig voor Real Madrid, maar op sportief gebied faalt hij enorm. Grootste blunder is waarschijnlijk Ancelotti vervangen door Benitez, terwijl de spelers tevreden waren met Ancelotti. Onbegrijpelijk. Hopelijk krijgt Zidane wel voldoende tijd om een team te bouwen.
Wat ik probeer te zeggen is dat Barcelona die spelers niet allemaal tegelijk in 1 seizoen koopt, maar steeds een elftal neerzet en daar enkele nieuwelingen (met meerwaarde) aan toevoegt, zodat die mee leren draaien in het systeem.
A
Hardtraxx Elite
-
Last edited by Andromeda on 26 Jun 2022 18:22, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
last seen May 2020
Andromeda wrote:
DL22 wrote:Groot probleem bij Real is dat ze amper wisselmogelijkheden hebben vind ik.
Wow, klagen over wissemogelijkheden bij Real Madrid? Haha.
Neem de beste 11. Navas Carvajal Varane Ramos Marcelo Kroos Modric James Ronaldo Benzema Bale.
Als je het dan moeilijk hebt en je moet een wedstrijd openbreken. Welke nuttige spelers kan je dan inbrengen?
Isco, Kovacic en Jese. Isco is een topper, Kovacic vind ik meer een op termijn aankoop en Jese overtuigt mij nooit.

Wie kan Benzema vervangen? Ronaldo kan je in de spits zetten maar dan heb je imo geen goede spelers die daar op links kan spelen.
A
Hardtraxx Elite
-
Last edited by Andromeda on 26 Jun 2022 18:22, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
last seen May 2020
PSG bracht Cavani, Pastore en Rabiot in tegen Chelsea :D
Casemiro ook een aardige speler, maar ze missen toch spelers die ze kunnen inbrengen om een wedstrijd te kantelen.

Bayern kan dikwijls Gotze, Coman, Ribery en soms zelf Muller inbrengen. Daar is de weelde toch groter, daarom gaat Real echt niet meedoen voor de prijzen dit jaar.
Hardtraxxer
last seen Aug 2020
Het is niet makkelijk om een goede back-up spits te vinden. Een goede speler wil namelijk ook daadwerkelijk spelen en wanneer dat niet gaat, krijg je problemen. Zie Higuain/Benzema een aantal jaren geleden. Je kunt Morata wel terughalen, maar hij zal in de basis willen staan.

Kroos - Modric is inderdaad leuk, maar je wordt, zoals hierboven al aangegeven, compleet overlopen. Vandaar dat Busquets zo'n belangrijke schakel is bij Barcelona. Die controle/balans mist Real Madrid.

Daarnaast vind ik de bank van Real ook niet geweldig. Danilo faalt dit seizoen hopeloos en laat niets zien van zijn vorm bij FC Porto. Daarentegen vind ik het centraal achterin wel redelijk staan. Nacho is natuurlijk niet het niveau dat Real Madrid na moet streven. Hij is echter wel de ideale wisselspeler: niet slecht, home-grown en klaagt niet dat hij op bank moet zitten. Kovacic kan een uitstekende speler worden, maar moet het nog laten zien. Jesé was ooit een toptalent, maar heeft na zijn blessure echt helemaal niets meer laten zien. Ik vraag me echt af of dat ooit nog gaat gebeuren. Tot slot is Bale helaas bijna 50% van het seizoen geblesseerd en zie ik dit seizoen zelfs Lucas Vázquez invallen. Dat is in mijn opinie gewoon onvoldoende.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Ik weet niet of iemand toevallig de Uefa Youth League aan het kijken is, maar er loopt daar een jonge spits bij Real die me wel een paar klassen beter lijkt dan Morata. Sowieso een paar heerlijke spelers aan beide kanten (ook die nr 6 van City vind ik erg goed), maar dat moet er altijd nog maar uitkomen natuurlijk.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Pommer wrote:Ik weet niet of iemand toevallig de Uefa Youth League aan het kijken is, maar er loopt daar een jonge spits bij Real die me wel een paar klassen beter lijkt dan Morata. Sowieso een paar heerlijke spelers aan beide kanten (ook die nr 6 van City vind ik erg goed), maar dat moet er altijd nog maar uitkomen natuurlijk.
Je weet dat Morata bij Juve voetbalt?