-
Last edited by Andromeda on 26 Jun 2022 18:23, edited 1 time in total.
Ooh wat hoop ik dat Arsenal wintRadicelArmy wrote:#PrayForMertesacker
Haha, jij hebt niets met Real, he?Unknown wrote:Real weer heerlijk 2 (dure) punten verspeeld en Real is echt los zand.
Ik heb idd weinig met Real, maar ik kijk toch wel heel erg regelmatig Real. Ze overtuigen mij niet echt. Het zijn stuk voor stuk echt fantastische spelers, maar ik kan er niet echt een goed team in zien. Thuiswedstrijden worden allemaal wel vrij gemakkelijk gewonnen, ze spelen dan wel aardig, maar ik vind de goals vaak vallen niet echt door geweldig spel, maar meer door bevliegingen van spelers.RadicelArmy wrote:Haha, jij hebt niets met Real, he?Unknown wrote:Real weer heerlijk 2 (dure) punten verspeeld en Real is echt los zand.Real zou met een winst toch geen kampioen worden. Barcelona is echt veel sterker en Real moet nog naar Camp Nou.
Vind ik nog wel meevallen. Het is gewoon geen samenhangend geheel, wat ik al zei echt stuk voor stuk geweldige spelers, maar een team vind ik het niet.DL22 wrote:Groot probleem bij Real is dat ze amper wisselmogelijkheden hebben vind ik.
Morata hadden ze altijd moeten houden
Wat ik probeer te zeggen is dat Barcelona die spelers niet allemaal tegelijk in 1 seizoen koopt, maar steeds een elftal neerzet en daar enkele nieuwelingen (met meerwaarde) aan toevoegt, zodat die mee leren draaien in het systeem.RadicelArmy wrote:Klopt. Bij Barcelona staat inmiddels ook een grotendeels gekocht elftal (zie: Neymar, Suarez, Arda Turan, Pique teruggekocht, Bravo, Aleix Vidal, Dani Alves, Adriano, Mascherano, Rakitic, Ter Stegen, Mathieu, Jordi Alba en Vermaelen). Zij weten dit echter veel beter te managen dan Real Madrid. Real is inderdaad veel minder een team dan Barcelona.
Persoonlijk denk ik dat Perez de hoofdschuldige is aan dit beleid. Hij is op zakelijk gebied geweldig voor Real Madrid, maar op sportief gebied faalt hij enorm. Grootste blunder is waarschijnlijk Ancelotti vervangen door Benitez, terwijl de spelers tevreden waren met Ancelotti. Onbegrijpelijk. Hopelijk krijgt Zidane wel voldoende tijd om een team te bouwen.
Neem de beste 11. Navas Carvajal Varane Ramos Marcelo Kroos Modric James Ronaldo Benzema Bale.Andromeda wrote:Wow, klagen over wissemogelijkheden bij Real Madrid? Haha.DL22 wrote:Groot probleem bij Real is dat ze amper wisselmogelijkheden hebben vind ik.
Morata hadden ze altijd moeten houden
Je weet dat Morata bij Juve voetbalt?Pommer wrote:Ik weet niet of iemand toevallig de Uefa Youth League aan het kijken is, maar er loopt daar een jonge spits bij Real die me wel een paar klassen beter lijkt dan Morata. Sowieso een paar heerlijke spelers aan beide kanten (ook die nr 6 van City vind ik erg goed), maar dat moet er altijd nog maar uitkomen natuurlijk.