Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 00:13 

Hardtraxx Veteran

Aangezien dat over Ultra's gaat xd? Verder leuk dat je reacties uit wil lokken maar Ultra's is voetbalinhoudelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 00:34 

Hardtraxx Veteran

Allereerst wil ik even reageren op je laatste opmerking, doe niet zo kinderachtig :x

Dit heeft 0,0 met voetbalinhoudelijke zaken te maken. Voetbalinhoudelijke zaken zijn de dingen die er op het veld gebeuren of dingen op het vak van voetbaltechnisch beleid. Supporters horen er bij, maar heeft echt geen moer te maken met wat er op het veld gebeurd, behalvens dat ze hun club aanmoedigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 00:36 

Kraak... Piep...

Unknown schreef:
Allereerst wil ik even reageren op je laatste opmerking, doe niet zo kinderachtig :x

Dit heeft 0,0 met voetbalinhoudelijke zaken te maken. Voetbalinhoudelijke zaken zijn de dingen die er op het veld gebeuren of dingen op het vak van voetbaltechnisch beleid. Supporters horen er bij, maar heeft echt geen moer te maken met wat er op het veld gebeurd, behalvens dat ze hun club aanmoedigen.

Dit, het enige wat Ultra's te maken hebben met voetbal is dat ze hun domme gedrag naar hun idee voor een voetbal club doen, terwijl ze dit gewoon om het rellen doen.
Heeft niks met voetbal te maken, dat denken de Ultra's zelf alleen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 00:56 

Hardtraxx Veteran

Iets met een pot en een ketel, jij probeert namelijk reacties uit te lokken met 'deze onzin'. Die mensen leven voor hun club, staan er mee op en gaan ermee naar bed. Om hun dan af te doen met 'onzin' is vreselijk.

Nu slapen, trusten.

Edit: Ow, jij denkt dat voetballers niet beter voetballen met duizenden mensen achter hun schreeuwend? Ik weet het niet hoor, maar ik zou een enorme motivatie boost krijgen door duizenden supporters achter me te hebben staan, daarmee ben ik alles behalve de enige denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 01:10 

Kraak... Piep...

Peperkoek schreef:
Iets met een pot en een ketel, jij probeert namelijk reacties uit te lokken met 'deze onzin'. Die mensen leven voor hun club, staan er mee op en gaan ermee naar bed. Om hun dan af te doen met 'onzin' is vreselijk.

Nu slapen, trusten.

Edit: Ow, jij denkt dat voetballers niet beter voetballen met duizenden mensen achter hun schreeuwend? Ik weet het niet hoor, maar ik zou een enorme motivatie boost krijgen door duizenden supporters achter me te hebben staan, daarmee ben ik alles behalve de enige denk ik.

Dit is ook de definitie van een goede supporter. In de kleuren van je club, achter je club staan, supportend dmv zang, leuzen, doeken.

En niet door de andere club de hersens in te slaan, het stadion in de hens te steken, racistische dingen schreeuwen, wat dan ook. Wat de club alleen maar in het nadeel zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 12:56 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Peperkoek schreef:

Nu slapen, trusten.

Dit is ook de definitie van een goede supporter. In de kleuren van je club, achter je club staan, supportend dmv zang, leuzen, doeken.

En niet door de andere club de hersens in te slaan, het stadion in de hens te steken, racistische dingen schreeuwen, wat dan ook. Wat de club alleen maar in het nadeel zet.

Wat jij nu zegt is hetzelfde als: 'iedereen die Hardstyle of Hardcore feesten bezoekt gebruikt drugs is agressief en noem nog maar een paar vooroordelen. Niet iedereen is hetzelfde.

Weet niet of je het doorhebt, maar ook clubs als Dortmund of Schalke komen voorbij op Ultra sites. Dat er een paar rotte appels tussen zitten betekent niet gelijk dat iedereen hetzelfde is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:23 

Hardtraxx Veteran

http://gfycat.com/InsistentParallelIndochinesetiger

Koekoek :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 14:26 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
http://gfycat.com/InsistentParallelIndochinesetiger

Koekoek :cool:

http://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=3413

Bony had ook een fijne koekoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 18:50 

Hardtraxx Veteran

Peperkoek schreef:

Die lui die in VAK410 bijvoorbeeld zitten heb ik met de meeste echt geen problemen en het gros van die lui zijn normale lui, dat er hier een paar tussen zitten die het allemaal niet helemaal op een rijtje hebben zijn er maar een paar.
Maar wat er verder om heen gebeurd zoals bv entrada's vind ik vrij weinig met voetbal te maken hebben en daarom vind ik dat die dingen mooi apart gehouden mogen worden van de echt voetbalinhoudelijke dingen.

En ik probeer helemaal geen reacties uit te lokken, ik leg uit waarom ik het onzin vind dat het ultra's gedeelte in een voetbalinhoudelijk topic niet gepast zijn en dat dit prima in het aparte topic kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 22:52 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Peperkoek schreef:

Die lui die in VAK410 bijvoorbeeld zitten heb ik met de meeste echt geen problemen en het gros van die lui zijn normale lui, dat er hier een paar tussen zitten die het allemaal niet helemaal op een rijtje hebben zijn er maar een paar.
Maar wat er verder om heen gebeurd zoals bv entrada's vind ik vrij weinig met voetbal te maken hebben en daarom vind ik dat die dingen mooi apart gehouden mogen worden van de echt voetbalinhoudelijke dingen.

En ik probeer helemaal geen reacties uit te lokken, ik leg uit waarom ik het onzin vind dat het ultra's gedeelte in een voetbalinhoudelijk topic niet gepast zijn en dat dit prima in het aparte topic kan.

Voor deze discussie ook lekker in dat andere topic jonges :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 02:51 

Kraak... Piep...

Basshunterzz schreef:

Wat jij nu zegt is hetzelfde als: 'iedereen die Hardstyle of Hardcore feesten bezoekt gebruikt drugs is agressief en noem nog maar een paar vooroordelen. Niet iedereen is hetzelfde.

Weet niet of je het doorhebt, maar ook clubs als Dortmund of Schalke komen voorbij op Ultra sites. Dat er een paar rotte appels tussen zitten betekent niet gelijk dat iedereen hetzelfde is.

Is toch ook zo?

Nee het zou mij wat hoe ze zichzelf willen noemen, het volk dat het wel doet zijn idioten, degene die gewoon supporten niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2015 00:05 

Hardtraxx Veteran

Atletico - Barça was weer een geweldig spektakelstuk, vooral in de eerste helft was echt genieten, maar wat is dat een schopploeg zeg. Het is verbazingwekkend dat hier niet meer rode kaarten zijn gevallen dan 2. Met als hoogtepunt Arda die zijn schoen naar de grensrechter gooide :lol: :lol: :lol: Sierd uiteraard weer helemaal uit zijn dak, heerlijk xd

Schoen gooiende Arda

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2015 15:16 

Hardtraxx Veteran

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/buit ... /1.2223854

Wordt tijd dat ie een keer bestraft wordt... smerige vent ook altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 15:33 

Hardtraxx Elite

Destro > Milan (leen optie tot koop 16m)
Cuadrado > Chelsea (33 + 2 variabel)
Gabriel Paulista > Arsenal (15m)
Olic > Hamburg (1.5m)
Seydou Doumbia waarschijnlijk voor 15m naar AS Roma.

Transferbedragen komen van http://www.transfermarkt.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 15:39 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:

Shirtje van AS Roma kopen dus binnenkort. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 15:45 

Hardtraxx Elite

stefan_helmond schreef:
Andromeda schreef:

Shirtje van AS Roma kopen dus binnenkort. :D

Doe het dan van een echte romein (Totti, De Rossi, Florenzi, Verde etc) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2015 15:55 

Hardtraxx Veteran

Zou eigenlijk een shirtje van CSKA kopen met Doumbia als bedrukken, nu gaat ie dus naar AS Roma (waarschijnlijk) dus dan van Roma maar een shirtje halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 21:09 

Hardtraxx Elite

Na Doumbia ook Ibarbo naar AS Roma.

Vanaf de winterupdate wordt Roma het meest overpowerde team van Fifa pfff ... Gervinho, Iturbe, Doumbia en Ibarbo in één team. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 17:01 

Hardtraxx Elite

Nieuwe stadion AC Milan:
- 300-320 miljoen kosten
- 48.000 plaatsen
- 2018-19 moet het gereed zijn
- zeer ecologisch (recyling regenwater voor douchtes, gedeeltelijk ondersteund door zonnepanelen en het eerste 'soundproof' stadion)

Vind hem niet echt mooi op het eerste gezicht, maar in het echt kan dat glas er wel prachtig uit komen te zien. Dat #WeAreACMilan is volgens mij een groot ledscherm waar reclame of andere dingen op geprojecteerd kunnen worden. Als er serieus #We Are AC Milan op kom the staan dan: Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

Owja en als het stadion eenmaal opgeleverd is wilt Internazionale misschien het Giuseppe Meazza renoveren. Ik ben benieuwd of ze het stadion überhaupt over kunnen kopen van de gemeente, maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 21:48 

Hardtraxx Veteran

Nu is Real - Sevilla bezig, de inhaalwedstrijd. Hopelijk wint Sevilla, want dan wordt het gat met Barça weer 1 punt. Maar ik vrees dat het 4 punten blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 10:57 

Hardtraxx Elite

Ben nu zeer benieuwd waar Dortmund gaat eindigen in de Bundesliga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 16:08 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Nieuwe stadion AC Milan:
- 300-320 miljoen kosten
- 48.000 plaatsen
- 2018-19 moet het gereed zijn
- zeer ecologisch (recyling regenwater voor douchtes, gedeeltelijk ondersteund door zonnepanelen en het eerste 'soundproof' stadion)

Vind hem niet echt mooi op het eerste gezicht, maar in het echt kan dat glas er wel prachtig uit komen te zien. Dat #WeAreACMilan is volgens mij een groot ledscherm waar reclame of andere dingen op geprojecteerd kunnen worden. Als er serieus #We Are AC Milan op kom the staan dan: Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

Owja en als het stadion eenmaal opgeleverd is wilt Internazionale misschien het Giuseppe Meazza renoveren. Ik ben benieuwd of ze het stadion überhaupt over kunnen kopen van de gemeente, maarja.

Wel verstandig dat ze minder plaatsen dan in San Siro doen. Die stadions in Italie zitten toch nooit vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 16:27 

Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:

Uit de degradatiezone iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 16:46 

Kraak... Piep...

Raven schreef:
JeftaElachouri schreef:

Uit de degradatiezone iig.

Moeten ze wel een keer winnen, als je van 10 man van Augsburg thuis niet kan winnen zie ik het somber in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 17:50 

Hardtraxx Veteran

Ze spelen allemaal als een zoutzak, met als toppunt die Immobile die er geen kut van bakt.
Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic