Heldenactie ja!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Gisteren eindelijk weer wat leuke combinaties gezien aan de kant van Juve. Het leek bij vlagen weer op het 'oude spel' en ik zag ook langzamerhand wat meer zelfvertrouwen terug komen. Dit geeft toch wat meer hoop voor aankomende donderdag.
Forza Juve!
Forza Juve!
Nee, gewoon over het hele seizoen. Dit poste ik toen hij de 2-0 maakte alleen werd die afgekeurd voor buitenspel. Dat was een redelijk mooie volley. Die gast is knetter oud en traag, maar hij positioneert zichzelf echt fantastisch. Hij kan natuurlijk niet meer mee bij de top, maar voor Verona is het wel mooi om zo'n oude vedette in je team te hebben.nielstil wrote:Ik hoop niet dat je zijn doelpunt bedoeld want die was in eerste instantie gigantisch slecht afgewerktAndromeda wrote:Luca Toni = baas trouwens.
-
AHardtraxx Elite
Nog maar drie wedstrijden te gaan voor deze Capitano. Ook al was hij van onze aartsrivaal ik heb altijd van hem genoten. Zanetti ademt Inter, pure klasse.
Helaas weer één van de vier Capitani die het Italiaanse voetbal moet verlaten. Volgend jaar hebben we er nog maar één over en dat is Francesco.
Inter zal altijd in Zanetti's hart blijven en mag daarom het bestuur in.
Grazie per tutto Zanetti!
Helaas weer één van de vier Capitani die het Italiaanse voetbal moet verlaten. Volgend jaar hebben we er nog maar één over en dat is Francesco.
Inter zal altijd in Zanetti's hart blijven en mag daarom het bestuur in.
Grazie per tutto Zanetti!
Doe Marco, Allesandro, Alberto, Mario en Carlo ff de groeten voor me.
Pommer wrote:Doe Marco, Allesandro, Alberto, Mario en Carlo ff de groeten voor me.
Di Vaio, Diamanti, Aquilani, Balotelli en Tevez (Carlos)?
Van Basten, Del Piero, Vermicelli, Super en BoszhardBroken Balance wrote:Pommer wrote:Doe Marco, Allesandro, Alberto, Mario en Carlo ff de groeten voor me.![]()
-
AHardtraxx Elite
Alessandro*
Bakker, Del Piero, Stegeman, Been en Ancelotti.Steffnov wrote:Van Basten, Del Piero, Vermicelli, Super en BoszhardBroken Balance wrote:Pommer wrote:Doe Marco, Allesandro, Alberto, Mario en Carlo ff de groeten voor me.![]()
Voor mij de beste voetballer die ik in mijn leven heb meegemaakt 
Voor een gedeelte zeker mee eens. Maar spelers als Ronaldinho, dikke Ronaldo, Messi, Rivaldo kan ik er voor mezelf ook wel tussen scharen.
Persoonlijk ben ik meer fan van Ibra. Maar om z'n skills op die positie is hij zeker de beste.
Over filmpje hierboven: Is me eigelijk nooit echt opgevallen dat hij ook zo een goed aanspeelpunt is voor het doel. Minstens de helft zijn gewoon intikkertjes wegens een goede positionering (en meestal ook door een perfecte assist)
Ik gok dat de winnaar van de Engelse competitie beslist gaat worden door doelpuntensaldo... Zowel Liverpool als Man. City zouden nog 6/6 moeten halen. Man Utd voor 90% zeker geen europees voetbal volgend seizoen door een dom verlies vandaag.
Barcelona gaat hoogstwaarschijnlijk 3e worden na gelijkspel tegen Getafe. Mijn enige hoop is nog dat ze de laatste speeldag winnen van Atl. Madrid zodat Real kampioen speelt maar dat zie ik ze in hun huidige vorm nog niet echt doen
Ik gok dat de winnaar van de Engelse competitie beslist gaat worden door doelpuntensaldo... Zowel Liverpool als Man. City zouden nog 6/6 moeten halen. Man Utd voor 90% zeker geen europees voetbal volgend seizoen door een dom verlies vandaag.
Barcelona gaat hoogstwaarschijnlijk 3e worden na gelijkspel tegen Getafe. Mijn enige hoop is nog dat ze de laatste speeldag winnen van Atl. Madrid zodat Real kampioen speelt maar dat zie ik ze in hun huidige vorm nog niet echt doen
Last edited by nielstil on 03 May 2014 22:53, edited 1 time in total.
Athletico moet kampioen worden
En wtf was die 1e rode kaart van Malaga - Elche trouwens? Daarbij nog best belabbert dat Malaga verliest van Elche wat 2x rood had.
En wtf was die 1e rode kaart van Malaga - Elche trouwens? Daarbij nog best belabbert dat Malaga verliest van Elche wat 2x rood had.
-
AHardtraxx Elite
Brr... wat er vanavond allemaal is gebeurd. 
Als Atletico de volgende 2 wedstrijden gewoon wint dan zijn ze kampioen en hoeven ze tegen Barca niet eens meer gelijk te spelen toch? Dit in verband met het onderlinge resultaat tegen Real.
Als Athletico alles wint, en tegen barca verliest. En daarnaast Real Madrid alles wint.Daveytl wrote:Als Atletico de volgende 2 wedstrijden gewoon wint dan zijn ze kampioen en hoeven ze tegen Barca niet eens meer gelijk te spelen toch? Dit in verband met het onderlinge resultaat tegen Real.
Staat Real Madrid op doelsaldo 1e.
Ik dacht altijd dat het in Spanje om onderling resultaat ging bij een gelijke stand 
Is ook zo. Atletico heeft nog 6 punten nodig, dus 2 keer winnen en de wedstrijd ttegen Barca gaat alleen om de eer.Daveytl wrote:Ik dacht altijd dat het in Spanje om onderling resultaat ging bij een gelijke stand
-
AHardtraxx Elite
-
Last edited by Andromeda on 04 May 2014 16:58, edited 1 time in total.
Godverdomme wat een kutverhaal man.Andromeda wrote: Ik weet nog goed toen Claudio Galimberti zei dat ze in Bergamo geen rivalen hadden, dus dat ze maar iedereen als rivaal moesten nemen. In de zin van maak zoveel mogelijk ruzies en verniel zoveel mogelijk dingen in zo'n kort mogelijke tijd.
Ik ben in Turijn geweest en enkele steegjes kan je gewoon niet in, ook niet als Juventino want dan wordt je in elkaar geslagen. En onze Drughi worden nog als 'licht' gezien in Italië.
Het wordt tijd dat de premier van Italië er wat aan gaat doen, wat dit kan niet langer zo.
Godverdomme wat een kutverhaal man.Andromeda wrote: Ik weet nog goed toen Claudio Galimberti zei dat ze in Bergamo geen rivalen hadden, dus dat ze maar iedereen als rivaal moesten nemen. In de zin van maak zoveel mogelijk ruzies en verniel zoveel mogelijk dingen in zo'n kort mogelijke tijd.
Ik ben in Turijn geweest en enkele steegjes kan je gewoon niet in, ook niet als Juventino want dan wordt je in elkaar geslagen. En onze Drughi worden nog als 'licht' gezien in Italië.
Het wordt tijd dat de premier van Italië er wat aan gaat doen, wat dit kan niet langer zo.
-
AHardtraxx Elite
-
Last edited by Andromeda on 04 May 2014 16:58, edited 1 time in total.