Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 140  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 apr 2014 01:09 

Kraak... Piep...

Llorente past totaal niet bij het Spaanse elftal. Een lange trage spits.
Spanje speelt meer naar binnen met tikkie takkie spel en niet over de flanken.
Zelfde geld voor Soldado.

Aduriz is niet goed genoeg (Net als Ruben Castro), Villa is een flankspeler, Negredo kan opzich maar ik denk niet dat hij het spel gewend is van Spanje, ik denk dat Torres of Costa de beste opties zijn.
Bericht Geplaatst op 14 apr 2014 05:11 

Bierkoning

Maar Llorente is wel een sterke en balvaste spits, die kun je best gebruiken als aanspeelpunt. Daarnaast is ie technischer dan ie oogt met dat lichaam. Villa is bij Barcelona op de flank terecht gekomen, maar was daarvoor altijd gewoon centrum spits. Negredo is misschien wel de beste optie, al is die ook niet echt in vorm. Voor Torres hetzelfde.

Misschien stelt ie wel gewoon een middenvelder op daar (Fabregas, D. Silva oid)
Bericht Geplaatst op 14 apr 2014 08:52 

Hardtraxxer

Wat heb ik gister genoten van Liverpool, en met name Steven Gerrard. Wat een voetballer en met een wat meer verdedigende rol de absolute leider van dit elftal. Gun ze ook het kampioenschap.
Bericht Geplaatst op 14 apr 2014 09:20 

Kraak... Piep...

Pommer schreef:
Maar Llorente is wel een sterke en balvaste spits, die kun je best gebruiken als aanspeelpunt. Daarnaast is ie technischer dan ie oogt met dat lichaam. Villa is bij Barcelona op de flank terecht gekomen, maar was daarvoor altijd gewoon centrum spits. Negredo is misschien wel de beste optie, al is die ook niet echt in vorm. Voor Torres hetzelfde.

Misschien stelt ie wel gewoon een middenvelder op daar (Fabregas, D. Silva oid)

Ik denk dat spanje iemand nodig heeft die en snel en technisch is en een goed schot heeft.
- Negredo is snel maar niet gigantisch technisch.
- Llorente is niet snel maar kan zich goed positioneren
- Villa is snel maar, no offense, schiet vaker buiten het doel en op de lat dan in. Plus welke linkerflankspeler komt in de buurt van hem? (Christian Tello of Jese Rodriguez maar die zijn lang niet zo goed als Villa)
- Costa en Torres zijn allebij technisch goed en kunnen goed dribbelen en hebben ook beide een hard schot, daarbij komt dat Costa nog een goeie kopper is en redelijk snel. Ik denk wel dat ze voor hem gaan.

Ik denk dat dit hun opstelling word.
http://www.futhead.com/14/squads/9824191/
Bericht Geplaatst op 14 apr 2014 19:18 

Hardtraxx Veteran

Ik zou toch ook voor costa kiezen. Zoals hierboven gezegd een goed schot en iemand die kan koppen (geen wonder daarin maar toch beter dan de gemiddelde spaanse spits). Heb ook het gevoel dat hij van alle spitsen het snelst bij een 2e bal zit, iets wat de spaanse ploeg wel kan gebruiken.

Voor de rest denk ik dat de priméra division helemaal gaat afhangen van de laatste speeldag, hoewel ik er niet van zou verschieten als barcelona niet 100% gaan spelen tegen Athlético als ze zelf de titel niet meer kunnen pakken
Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 23:26 

Hardtraxx Veteran

Bale :worship:
Bericht Geplaatst op 17 apr 2014 00:03 

Hardtraxxer

http://gfycat.com/FloweryZestyCapybara

Over de zijlijn geduwd, stopt even om een handtekening uit te delen, om vervolgens Bartra er nog uit te sprinten en te scoren. In de 84e minuut. :worship:
Bericht Geplaatst op 17 apr 2014 11:25 

Hardtraxx Veteran

Flake schreef:
stopt even om een handtekening uit te delen

Haha baas.

Wat een snelheid heeft Bale zeg, absurd!
Bericht Geplaatst op 18 apr 2014 12:09 

Kraak... Piep...

jo wtf

https://www.facebook.com/photo.php?v=67 ... =2&theater
Bericht Geplaatst op 18 apr 2014 12:20 

Hardtraxx Veteran

:worship:
Bericht Geplaatst op 18 apr 2014 12:32 

Hardtraxx Veteran

Wtf :lol:
Bericht Geplaatst op 18 apr 2014 22:28 

Hardtraxx Veteran

Ik verwachtte een blunder :P
Bericht Geplaatst op 20 apr 2014 15:04 

Hardtraxx Veteran

Berbatov blijft een held :worship:
Bericht Geplaatst op 21 apr 2014 12:43 

Hardtraxx Veteran

Suarez ook :lol:

https://www.facebook.com/photo.php?v=67 ... =2&theater
Bericht Geplaatst op 22 apr 2014 11:53 

Kraak... Piep...

Moyes ontslagen bij United.

Van Gaal, Laurent Blanc (PSG) en Diego Simeone (Athletico Madrid) worden als opvolgers gezien
Klöpp eerst ook maar die zegt dat hij bij BVB blijft.
Bericht Geplaatst op 22 apr 2014 11:55 

Hardtraxx Veteran

Volgens Van Gaal past hij zelf het beste in de profielschets.
Bericht Geplaatst op 22 apr 2014 11:55 

Hardtraxx Veteran

Ik zie simeone niet weg gaan bij Madrid, PSG zal ook wel meer geld op tafel kunnen leggen voor Blanc dus Van Gaal lijkt me de meest logische
Bericht Geplaatst op 22 apr 2014 12:08 

Kraak... Piep...

AC Milaan stoomt ook af op een Europa League plek. Zou mooi wezen imo.

Met 5 punten achterstand en nog 4 wedstrijden, waarvan een tegen de nummer 5 Inter. Kunnen ze het nog doen door alles te winnen en als Inter een wedstrijd laat liggen, tegen Napoli bijvoorbeeld. Maar AC moet komende keer tegen Roma en dat winnen ze denk ik ook niet.
Zou imo mooi wezen voor Seedorf
Bericht Geplaatst op 22 apr 2014 12:12 

Hardtraxx Veteran

kutteam… verdiend het niet dit jaar.
Bericht Geplaatst op 22 apr 2014 12:40 

Kraak... Piep...

nielstil schreef:

CL niet nee maar EL imo wel
Bericht Geplaatst op 22 apr 2014 12:47 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
nielstil schreef:

CL niet nee maar EL imo wel

Zelfs dat niet… spelen zo verschrikkelijk slecht dit seizoen in alle competities :/ Dan zie ik liever de top 5 europees spelen zoals ze nu staan

En dan kan je wel zeggen dat ze 5x op rij winnen.. Buiten tegen fiorentina mag je gewoon verwachten dat ze de rest gewoon allemaal winnen
Bericht Geplaatst op 22 apr 2014 13:36 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
Zelfs dat niet… spelen zo verschrikkelijk slecht dit seizoen in alle competities :/ Dan zie ik liever de top 5 europees spelen zoals ze nu staan

En dan kan je wel zeggen dat ze 5x op rij winnen.. Buiten tegen fiorentina mag je gewoon verwachten dat ze de rest gewoon allemaal winnen

Onder Allegri speelde ze inderdaad heel slecht voetbal. Onder Seedorf is het aanvallender en attractiever geworden, maar het spel mist nog wel veel. Er zit werkelijk geen idee achter, sommige spelers doen maar wat.

Ze hadden echt nooit gewonnen tegen Fiorentina als Rossi en Gomez meespeelde. Tegen Genoa hebben ze ook met geluk gewonnen, want Genoa was echt 14.000x beter dan Milan. Dus ik ben het er mee eens dat die reeks 'simpel' was.

De top 5 die er nu staat gaan al 95% de CL/EL in, het gaat om de zesde plaats die is vrijgekomen door de bekerfinale (Fiorentina - Napoli).

Atalanta lijkt een beetje uit de race te zijn dus die verwacht ik niet meer, zeker als je ziet wie ze nog krijgen. Ik hoop het ook niet i.v.m. een verwachte leegloop voor volgend seizoen. Baselli, Maxi Moralez, Consigli en Bonaventura schijnen erg gewild te zijn. Ik verwacht dan dat ze weinig presteren.

Zelfde verhaal geld voor Torino die Cerci, Immobile sowieso kwijtraken. El Kaddouri en Glik zijn de andere belangrijke spelers en vooral in Glik is ook veel interesse, die gaan echt niet ver komen.

Hellas moet het ook niet worden, want die missen teveel kwaliteit. Eigenlijk komt bijna alles van Romulo en Iturbe af en dan heb je Toni als geweldige pinchhitter. Ze willen Iturbe overkopen maar dat gaat (waarschijnlijk) niet lukken gezien de vraagprijs van 15 miljoen.

Milan, Parma en Lazio zijn imo de meest geschikte clubs. Als we puur naar de selectie gaan kijken is Milan simpelweg het best. Parma zal denk ik niet uit elkaar vallen en bestaat uit veel 30'ers. Ze vormen wel een hecht collectief dat is gunstig.

Lazio is te wisselvallig tot nu toe. Het hangt daar een beetje van de jeugd af. Ze hebben nu een hele goede lichting met Balde Keita, Tounkara, Antic, Anderson etc. maar het is de vraag hoe die in het eerste elftal gaan presteren.

tl;dr
Milan of Parma moet EL in, goede selectie die niet uit elkaar gaat vallen
Torino: leegloop voorhoede en belangrijke verdediger
Atalanta: leegloop belangrijke spelers
Hellas: kwaliteitsgebrek
Lazio: wisselvallig, matige selectie (wel goede jeugd)
Bericht Geplaatst op 22 apr 2014 15:41 

Bierkoning

Thanks for the info
Bericht Geplaatst op 22 apr 2014 16:15 

Hardtraxx Veteran

Man man man Anderlecht... ._.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2014 14:44 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

:worship:
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic