Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 21:59 

Hardtraxx Elite

Barca is weer niks zonder Messi haha.
Nu Atletico nog even puntjes laten liggen, dan word het helemaal spannend volgende week, clasicooo :thumbsup:
Edit: goed bezig Atletico ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 13:09 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Een Colombiaanse topclub heeft een wedstrijd in namaakshirts moeten spelen doordat ze per ongeluk geen uit-shirts hadden ingepakt. Een medewerker van Independiente Santa Fe moest overhaast shirts opkopen van illegale verkopers buiten het stadion.

Independiente Santa Fe speelde tegen Boyaca Chico in de hoogste afdeling van het Colombiaanse voetbal. Toen werd ontdekt dat de kleuren van hun tenues te veel op elkaar leken, weigerde Boyaca Chico in hun uit-shirt te spelen. Daarop moest voor de provisorische oplossing worden gekozen.

Viltstift
De shirtjes werden voor 12.000 peso's (zo'n 5 euro) gekocht in de omgeving van het stadion. Daarna werden de namen en rugnummers er met een rode viltstift opgeschreven.

De afleiding deerde Independiente niet: de wedstrijd werd met 0-2 gewonnen. Een woordvoerder noemde de overwinning bijzonder zoet, vanwege de starre houding van de tegenstander. "Chico wilde ons niet tegemoetkomen en probeerde te profiteren van de situatie."

Helden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 14:58 

Bierkoning

Hahahaha, daar moet ik beelden van zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 15:35 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 15:49 

Hardtraxx Veteran

Haha toch best netjes gedaan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 18:18 

Hardtraxx Veteran

15 Februari waarschijnlijk naar BVB - Eintracht
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 20:11 

Hardtraxx Elite

Dit was een Clasico van treurig laag niveau. Beide aantal leuke acties en pogingen, maar overall belabberd voetbal gezien zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 00:10 

Hardtraxx Veteran

Heb enkel de eerste helft gezien en die was idd niet te best... wel een makkelijke goal van barcelona :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 14:14 

Hardtraxx Veteran

Scheisse04 ook op hun plaats gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 17:46 

Hardtraxx Veteran

Wauw :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 18:17 

Hardtraxx Crew

Manman, wat een pannenkoek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 18:20 

Hardtraxx Veteran

What the fuck :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 18:21 

Hardtraxx Veteran

Zeker gegokt op de uitslag? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 18:35 

Bierkoning

Obvious matchfixing is obvious. Bij de 2e en 3e goal zie je gewoon dat ie de bal niet eens WILT pakken. Bij de 1e houdt ie zn armen fucking ver uit elkaar waardoor de bal nooit klem kan en bij de 2e houdt ie zn armen gestrekt ipv dat ie hem probeert op te vangen. En die 1e was ook echt niet zo moeilijk in te schatten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2013 20:51 

Hardtraxx Crew

Pommer schreef:
Obvious matchfixing is obvious. Bij de 2e en 3e goal zie je gewoon dat ie de bal niet eens WILT pakken. Bij de 1e houdt ie zn armen fucking ver uit elkaar waardoor de bal nooit klem kan en bij de 2e houdt ie zn armen gestrekt ipv dat ie hem probeert op te vangen. En die 1e was ook echt niet zo moeilijk in te schatten xd

Dat viel me ook meteen op. Hij brengt z'n handen niet bij elkaar om de bal klem te pakken. Dit is echt te duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 09:29 

Hardtraxx Veteran

Leroy Fer die de bal niet teruggeeft aan de keeper maar zachtjes in het doel schuift. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 14:06 

Hardtraxx Elite

Man die keeper, dat is zeker geen zuivere koffie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 14:23 

Hardtraxx Veteran

Jezus die keeper. :lol: Die zat niet lekker in de wedstrijd zo te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 16:02 

Hardtraxx Veteran

Pff lekker hoor keeper !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 16:09 

Hardtraxx Elite

Het ergste was nog dat de bondscoach van Duitsland op de tribune zat om hem mee te nemen naar het WK als derde keeper. Hij zal het denk ik niet meer worden, ik denk Neuer, Ter Stegen en leno/weidenfeller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 16:12 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Het ergste was nog dat de bondscoach van Duitsland op de tribune zat om hem mee te nemen naar het WK als derde keeper. Hij zal het denk ik niet meer worden, ik denk Neuer, Ter Stegen en leno/weidenfeller.

Ik zou m meenemen als derde keeper haha, sfeer moet goed zijn op een toernooi. Lachen man zo 1 er bij op de trainingen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 16:36 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Andromeda schreef:

Ik zou m meenemen als derde keeper haha, sfeer moet goed zijn op een toernooi. Lachen man, zo 1 er bij op de trainingen. :P

Deze uitspraak zou zo van vd Gijp zelf kunnen komen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 00:31 

Hardtraxx Veteran

Wie kijkt hier Real - Sevilla? :lol: 1, 2, 3 - 0, 3 - 1, 3 - 2, 4 - 2, 5 - 2, 5 - 3, 6 - 3 :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 03:04 

Hardtraxx Veteran

Heb hem volledig gezien :thumbsup: Jezus wat heb ik me geammuseerd deze pot xd En dit was ook de eerste wedstrijd dat ik Bale echt goed zag spelen btw

(geen idee of deze vid het morgen nog gaat doen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 19:28 

Hardtraxx Veteran

Haha wel een bazig statement van Ronaldo ^^
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic