Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Barca is weer niks zonder Messi haha.
Nu Atletico nog even puntjes laten liggen, dan word het helemaal spannend volgende week, clasicooo :thumbsup:
Edit: goed bezig Atletico ^^
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 21 hours ago
Een Colombiaanse topclub heeft een wedstrijd in namaakshirts moeten spelen doordat ze per ongeluk geen uit-shirts hadden ingepakt. Een medewerker van Independiente Santa Fe moest overhaast shirts opkopen van illegale verkopers buiten het stadion.

Independiente Santa Fe speelde tegen Boyaca Chico in de hoogste afdeling van het Colombiaanse voetbal. Toen werd ontdekt dat de kleuren van hun tenues te veel op elkaar leken, weigerde Boyaca Chico in hun uit-shirt te spelen. Daarop moest voor de provisorische oplossing worden gekozen.

Viltstift
De shirtjes werden voor 12.000 peso's (zo'n 5 euro) gekocht in de omgeving van het stadion. Daarna werden de namen en rugnummers er met een rode viltstift opgeschreven.

De afleiding deerde Independiente niet: de wedstrijd werd met 0-2 gewonnen. Een woordvoerder noemde de overwinning bijzonder zoet, vanwege de starre houding van de tegenstander. "Chico wilde ons niet tegemoetkomen en probeerde te profiteren van de situatie."
Helden :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Hahahaha, daar moet ik beelden van zien.
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Image
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
Haha toch best netjes gedaan. :lol:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 14 days ago
15 Februari waarschijnlijk naar BVB - Eintracht
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Dit was een Clasico van treurig laag niveau. Beide aantal leuke acties en pogingen, maar overall belabberd voetbal gezien zeg.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Heb enkel de eerste helft gezien en die was idd niet te best... wel een makkelijke goal van barcelona :/
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Scheisse04 ook op hun plaats gezet.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
View on YouTube

Wauw :lol:
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Manman, wat een pannenkoek xd
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
What the fuck :lol:
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Zeker gegokt op de uitslag? :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Obvious matchfixing is obvious. Bij de 2e en 3e goal zie je gewoon dat ie de bal niet eens WILT pakken. Bij de 1e houdt ie zn armen fucking ver uit elkaar waardoor de bal nooit klem kan en bij de 2e houdt ie zn armen gestrekt ipv dat ie hem probeert op te vangen. En die 1e was ook echt niet zo moeilijk in te schatten xd
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Pommer wrote:Obvious matchfixing is obvious. Bij de 2e en 3e goal zie je gewoon dat ie de bal niet eens WILT pakken. Bij de 1e houdt ie zn armen fucking ver uit elkaar waardoor de bal nooit klem kan en bij de 2e houdt ie zn armen gestrekt ipv dat ie hem probeert op te vangen. En die 1e was ook echt niet zo moeilijk in te schatten xd
Dat viel me ook meteen op. Hij brengt z'n handen niet bij elkaar om de bal klem te pakken. Dit is echt te duidelijk.
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
Leroy Fer die de bal niet teruggeeft aan de keeper maar zachtjes in het doel schuift. :lol:
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Man die keeper, dat is zeker geen zuivere koffie..
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
Jezus die keeper. :lol: Die zat niet lekker in de wedstrijd zo te zien.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Pff lekker hoor keeper !
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Het ergste was nog dat de bondscoach van Duitsland op de tribune zat om hem mee te nemen naar het WK als derde keeper. Hij zal het denk ik niet meer worden, ik denk Neuer, Ter Stegen en leno/weidenfeller.
Hardtraxx Veteran
last seen 21 hours ago
Andromeda wrote:Het ergste was nog dat de bondscoach van Duitsland op de tribune zat om hem mee te nemen naar het WK als derde keeper. Hij zal het denk ik niet meer worden, ik denk Neuer, Ter Stegen en leno/weidenfeller.
Ik zou m meenemen als derde keeper haha, sfeer moet goed zijn op een toernooi. Lachen man zo 1 er bij op de trainingen. :P
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Parvuz wrote:
Andromeda wrote:Het ergste was nog dat de bondscoach van Duitsland op de tribune zat om hem mee te nemen naar het WK als derde keeper. Hij zal het denk ik niet meer worden, ik denk Neuer, Ter Stegen en leno/weidenfeller.
Ik zou m meenemen als derde keeper haha, sfeer moet goed zijn op een toernooi. Lachen man, zo 1 er bij op de trainingen. :P
Deze uitspraak zou zo van vd Gijp zelf kunnen komen :lol:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Wie kijkt hier Real - Sevilla? :lol: 1, 2, 3 - 0, 3 - 1, 3 - 2, 4 - 2, 5 - 2, 5 - 3, 6 - 3 :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Heb hem volledig gezien :thumbsup: Jezus wat heb ik me geammuseerd deze pot xd En dit was ook de eerste wedstrijd dat ik Bale echt goed zag spelen btw

(geen idee of deze vid het morgen nog gaat doen)
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Haha wel een bazig statement van Ronaldo ^^