Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Roy Keane deed het nog tenminste op het been van iemand die los stond van de grond, als Song hier iets steviger op de grond staat dan breekt Balotelli niet alleen z'n been, maar trapt hij het complete kniegewricht kapot :/
Niet dat die van Roy Keane niet hard was overigens >.<
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Spurs - Norwich: Wat een heeeerlijke pot ^^
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Stokbrood wrote:Spurs - Norwich: Wat een heeeerlijke pot ^^
Jup, vechters bij Norwich, fysiek gigantisch sterk.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Goal Ben Arfa mag er ook wezen. :worship:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ik wou bijna zeggen "Messi, Messi, Messi, Messi" ^^
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Ik zie van Van Wolfswinkel bij Sporting gescoord had tegen Benfica. Goed debuut-seizoen :) .
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Zo weer buitenlands voetbal, ik denk dat het Barca wordt. Morgen wordt het moeilijker kiezen met Hveen - Ajax, AZ - Twente, Dortmund - Munchen & Atletico M - Real M :P
Hardtraxx Veteran
Balotelli ontsnapt aan lange schorsing na trap op Song
10/04/2012 19:49

Manchester City-aanvaller Mario Balotelli wordt door de Engelse voetbalbond FA niet bestraft voor zijn trap op het been van Alex Song in de competitiewedstrijd tegen Arsenal van afgelopen zondag.

De voetbalbond wilde een onderzoek instellen naar de charge van de veelbesproken aanvaller, maar er is geen bestraffing door middel van videobeelden mogelijk, omdat ten minste één van de arbiters het incident heeft waargenomen.

Balotelli ontsnapt zo aan een langere schorsing. De spits speelde het duel met de Londenaren niet uit, aangezien hij later in het duel alsnog met twee keer geel van het veld werd gestuurd. Daarvoor werd de speler voor drie duels geschorst.
Dit is echt te triest voor woorden, deze domme regel moeten ze afschaffen en gewoon achteraf alsnog schorsen. Nu maar hopen dat de club een statement maakt, maar daar geloof ik ook niet al teveel van, met een trainer als droeftoeter >.<
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Wat een belachelijke regel idd, die vent gewoon de rest van het seizoen niet meer laten spelen.

Net ook VI terug gekeken, die trap van Pepe :lol: Wat een idioot is dat toch ook
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Pommer wrote:Zo weer buitenlands voetbal, ik denk dat het Barca wordt. Morgen wordt het moeilijker kiezen met Hveen - Ajax, AZ - Twente, Dortmund - Munchen & Atletico M - Real M :P
Zo zin in morgenavond, prachtige voetbalavond. Voor een echte voetbalkijk-addict, als een kind in een snoepwinkel. :D
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 55 minutes ago
Kopen, voor 5 jaar vastleggen en nooit laten spelen. Weg met dat schorem!
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Parvuz wrote:Kopen, voor 5 jaar vastleggen en nooit laten spelen. Weg met dat schorem!
Of zoals Raoul Heertje zei bij Dit was het nieuws: Voetballers kopen en in je eigen tuin neerzetten :P Verder heb je niks aan Balotelli
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 55 minutes ago
Stokbrood wrote:
Parvuz wrote:Kopen, voor 5 jaar vastleggen en nooit laten spelen. Weg met dat schorem!
Of zoals Raoul Heertje zei bij Dit was het nieuws: Voetballers kopen en in je eigen tuin neerzetten :P Verder heb je niks aan Balotelli
Haha ja met een hengel. :P Mja dan misdraagt hij zich nog steeds. :P
Bierkoning
last seen 16 days ago
Naar Anzhi sturen, Guus Hiddink weet er wel raad mee.
A
Ik zit al klaar met mijn Götze shirtje (Hij doet helaas niet mee :(). COME ON BVB!!! Laat zien dat je de meister bent
A
0-0 nog. Dortmund de betere. 2 grote kansen en 1x paal.
A
JAAAAAAAAAAAAAAA :worship: :worship: :worship:
Bierkoning
last seen 16 days ago
Matige wedstrijd maar wel mooi dat ze wonnen, niet Robben's beste wedstrijd :P

Nu de Madrileense derby kijken aangezien Ajax al beslist is.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Wat een topavond :love:
A
View on YouTube
:worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Borussia Dortmund - Bayern natuurlijk nog wel meegekregen! Machtige pot van Dortmund, toch. Het o zo gevaarlijke Bayern goed gedood. :) Nu hopen dat Real punten gaat verliezen en de buitenlandse competities zijn na mijn zin gegaan. Al is het jammer van Udinese. :(
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Jammer dat United verliest, zo geef je $ity weer de kans om mee te doen voor de titel..
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
katamaran wrote: Nu hopen dat Real punten gaat verliezen en de buitenlandse competities zijn na mijn zin gegaan
jammer voor jou... 1-4 gewonne :yay:
Hardtraxx Veteran
Barça wordt toch wel kampioen, niet dit weekend, maar volgend weekend is Real uiteraard de klos en Real mag zelf nog naar Athletic ( :loving: ), waar ze ook zeker punten kunnen laten liggen, want Athletic - Real is in principe niets anders dan Barça - Real qua rivaliteit.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
ach, zowel barça als real hebbe dit seizoen teveel punten laten liggen door onderschatting van de tegenstander... Maar zolang Madrid kampioen word ben ik tevrede :D