Kagawa heeft toch nog de 1-0 gemaakt voor rust
Active topics in Off-Topic
Moderators
Wat een held is Henry
. Even in z'n laatste wedstrijd de winnende maken tegen Sunderland! 
echt heflevoboys wrote:Wat een held is Henry![]()
. Even in z'n laatste wedstrijd de winnende maken tegen Sunderland!
-
A
Yes! Gewonnen, en Scheisse 04 met 3-0 onderuit tegen Gladbach!dePipoMadre wrote:Kagawa heeft toch nog de 1-0 gemaakt voor rust
Osasuna 3 - 1 Barcelona, anyone?
-
MHardtraxxer
- 67 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
Steffnov wrote:Osasuna 3 - 1 Barcelona, anyone?
3-2 om precies te zijn;) barca speelt zeer matig vind ik
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2012
dePipoMadre wrote:Dat zie ik ook wel gebeuren ja, Rooney, Wellbeck & Valencia zijn niet te houden door de verdediging van Ajax. Enigste kans die Ajax heeft is onderschatting door Man U
zelfs dan wordt het nog een hele taak. ajax moet gewoon hopen dat manchester er geen in in heeft en het dus bij 2-0 stopt anders is ajax echt verloren
-
MHardtraxxer
- last seen Jun 2012
dePipoMadre wrote:Dat zie ik ook wel gebeuren ja, Rooney, Wellbeck & Valencia zijn niet te houden door de verdediging van Ajax. Enigste kans die Ajax heeft is onderschatting door Man U
zelfs dan wordt het nog een hele taak. ajax moet gewoon hopen dat manchester er geen in in heeft en het dus bij 2-0 stopt anders is ajax echt verloren
Eens kijken wat City er van gaat bakken tegen Villa.
-
A
Die goals van Gladbach tegen 04 
Nu nog een goal tegen AC Milan en het feest is compleet!katamaran wrote:HenryGing uit m'n dak!
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
barca raakt verder achterop..
Eindelijk schittert Messi weer eenskatamaran wrote:Just... wow.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
maar scheelt nog steeds 10 puntenflevoboys wrote:Eindelijk schittert Messi weer eenskatamaran wrote:Just... wow..
Ja gaat lastig worden voor Barca om nog kampioen te gaan worden. Real wordt kampioen niet omdat ik ze beter vind dan Barca maar omdat zij de wedstrijden tegen de kleintjes vaak wel weten te winnen. Het lijkt erop dat Barca tegen mindere tegenstanders niet optimaal gemotiveerd is, Xavi stond bv tegen sommige tegenstanders niet in de basis.Wildstylerz wrote:maar scheelt nog steeds 10 puntenflevoboys wrote:Eindelijk schittert Messi weer eenskatamaran wrote:Just... wow..
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
indd maja ik gun real wel weer een keer een kampioenschap, blijft toch een van me favo clubs vanuit vroeger al dusja 
Wat was dat tussen Fabregas & Guardiola?
Fabregas was gefrustreerd dat hij gewisseld werd, en dat accepteerde Guardiola niet. Volgens mij lag het zo.Pommer wrote:Wat was dat tussen Fabregas & Guardiola?
Nu al 0-1 Spurs
Dat belooft wat.
Edit: Wat een 1e helft
Edit: Wat een 1e helft
Last edited by Pommer on 26 Feb 2012 15:27, edited 1 time in total.
-
A
Zo eerst Bayern - Scheisse04 en gelijk erachteraan Dortmund - Hangover96
-
A
Zozo #arstot
Ai, Arsenal, blijft toch echt een wisselvallige selectie. Balen.
-
A
3-2 Arsenal!
Vier - Twee
VIJF - TWEE
Vier - Twee
VIJF - TWEE