Op kanaal 13 toch?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
D
Pats 1-0 en niks op af te dingen, valencia speelt goed
-
J
Er in Egypte goed is geborsteld, check voetbalzone
al 74 doden zover ik weet, supporters onder elkaar.
View on YouTubeJEFSKIII wrote:Er in Egypte goed is geborsteld, check voetbalzone
Ja, dat slaat werkelijk alles. Die supporters die het veld bestormden hadden gewonnen en vielen ook spelers aan + brand in het stadion. Te gek voor woorden.JEFSKIII wrote:Er in Egypte goed is geborsteld, check voetbalzone
Over voetbal: Keeper onder de bal door, 1-1 door Puyol
WTF, 74 doden al. Echt te sneu voor woorden dit, lekker geregeld daar dus.
Dat zijn veel wesley's! Haha.
Dat soort dingen gebeuren in die rare voetbal landen.
Dat soort dingen gebeuren in die rare voetbal landen.
Het is daar natuurlijk nog onrustig door de revolutie die net heeft plaats gevonden. Maar wat een buitensporig geweld, triest...
Laat ze elkaar maar uitroeien in die landen, van zo'n bericht wordt ik niet anders.wootum wrote:WTF, 74 doden al. Echt te sneu voor woorden dit, lekker geregeld daar dus.
zulke dingen kunnen tegenwoordig ook alleen maar in afrika gebeuren 
-
A
Dat rellen zit in hun bloed volgens mij. Triest
Het is en blijft een zootje. lekker dramatische daaro 
View on YouTube
What goes around...
What goes around...
Zoiets gun ik niemand, hoe irritant hij/zij ook is...
Hij is er maar 1 á 2 weken uit hoor
Ik heb geen medelijden met hem.
Dood hoeft hij ook weer niet. Een lekkere vleeswond gun ik hem wel ja.El Mare wrote:Een doodschop zou je eventueel goedpraten?
Ok, hierbij kan ik opmaken dat je hem wel een dubbele scheenbreuk wenst?
Wat boeit hetEl Mare wrote:Ok, hierbij kan ik opmaken dat je hem wel een dubbele scheenbreuk wenst?
Mwah, dan weet ik hoe jij erover denkt, iig dan zou je een dubbele scheenbreuk bij Pepe ook niet wakker om liggen.
Moah ik zou zijn theaterspel wel missen, maar inderdaad daar zou ik ook niet wakker om liggen.El Mare wrote:Mwah, dan weet ik hoe jij erover denkt, iig dan zou je een dubbele scheenbreuk bij Pepe ook niet wakker om liggen.
Was weer genieten bij VI maar ik ga nu toch Liverpool - Spurs kijken, VI kijk ik daarna wel af. 
Edit: Wtf, een kat op het veld
De kat op het veld was wel het hoogtepunt, haha. Veel strijd gezien, en me ook wel vermaakt door spanning. Maar beide teams kunnen veel beter.Pommer wrote:Was weer genieten bij VI maar ik ga nu toch Liverpool - Spurs kijken, VI kijk ik daarna wel af.