Godverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Dag Stream 
Je zou (eventueel) kunnen denken om het deze wedstrijd te laten, maar neeeeeee hoor 
Edit: WTF 2-2
Edit: WTF 2-2
Iemand de herhaling gezien van de overtreding, waarvoor Pepe geel kreeg? In de herhaling lijkt het net of ie op Daniel Alves zijn hand wil gaan staan, maar die heeft die snel ingetrokken 
jammer jammer, wat een wedstrijd, had het madrid zo hard gegund
Barca was op het eind niks meer, maar toch blij dat ze door zijn
Wat een misselijke vent die Pepe (de rest van Real ook in mindere mate).
Jezus wat wordt er weer door een anti-madrid bril gekeken hier zeg, die kleuters van Barca lagen om de havenklap te rollen en te janken, ook als er niks aan de hand was.
Madrid had vandaag gewoon meer verdiend. En wat deed Pepe vandaag verkeerd als ik vragen mag? Die overtreding op Alves viel ook wel mee hoor, daar zie je er elke wedstrijd een paar van. En die arm naar Cesc was nou ook niet levensbedreigend.
Madrid had vandaag gewoon meer verdiend. En wat deed Pepe vandaag verkeerd als ik vragen mag? Die overtreding op Alves viel ook wel mee hoor, daar zie je er elke wedstrijd een paar van. En die arm naar Cesc was nou ook niet levensbedreigend.
Eens, heb wel weer genoten van de wedstrijdPommer wrote:Jezus wat wordt er weer door een anti-madrid bril gekeken hier zeg, die kleuters van Barca lagen om de havenklap te rollen en te janken, ook als er niks aan de hand was.
Dat zeker, prachtige wedstrijd weer, vooral als je neutrale toeschouwer bent.Rik wrote:Eens, heb wel weer genoten van de wedstrijdPommer wrote:Jezus wat wordt er weer door een anti-madrid bril gekeken hier zeg, die kleuters van Barca lagen om de havenklap te rollen en te janken, ook als er niks aan de hand was.
Pepe heeft gewoon de schijn tegen en goh hoe zou dat toch komen, voor zijn doen, heeft ie nog weinig fout gedaan. Verder had Real idd meer verdient, maar wie ben ik om te treuren om die pauperclub.Pommer wrote:Dat zeker, prachtige wedstrijd weer, vooral als je neutrale toeschouwer bent.Rik wrote:Eens, heb wel weer genoten van de wedstrijdPommer wrote:Jezus wat wordt er weer door een anti-madrid bril gekeken hier zeg, die kleuters van Barca lagen om de havenklap te rollen en te janken, ook als er niks aan de hand was.
Volgens mij heeft hij zo'n goal ook eens bij Ajax gemaakt. Dat was in de Champions League wedstrijd tegen Arsenal, toen was hij een jaar of 18 ofzo. Bijna exact op dezelfde manier, half vallend en met een mooie curve in het goal.wootum wrote:Die van Nigel de Jong zit er ook lekker in zeg
Dan over Barcelona - Real Madrid :
De 2-0 voorsprong van Barcelona was natuurlijk onterecht, Real had veel kansen gehad. Dat schot van Özil op de lat
Alleen Barcelona verslapte en Real kon goed terug komen tot 2-2. Ongelooflijk eigenlijk, toen werd het nog kiele kiele voor Barça. Maar onbegrijpelijk dat Sergio Ramos voor die actie een 2e gele kaart kreeg, die had natuurlijk voor Diarra moeten zijn. Je kan er nu al vanuit gaan dat Mourinho de schuld bij de arbitrage legt.
Last edited by flevoboys on 26 Jan 2012 00:27, edited 1 time in total.
Ja ik ben ook neutraal. Eerder was ik vaak voor Barca, maar mede door die aanstellerij idd, ben ik meer neutraal geworden. En dan is zo'n wedstrijd misschien nog wel het leukst.Pommer wrote:Dat zeker, prachtige wedstrijd weer, vooral als je neutrale toeschouwer bent.Rik wrote:Eens, heb wel weer genoten van de wedstrijdPommer wrote:Jezus wat wordt er weer door een anti-madrid bril gekeken hier zeg, die kleuters van Barca lagen om de havenklap te rollen en te janken, ook als er niks aan de hand was.
Die laatste 10 minuten, op en neer... ik hoopte aan beide kanten op doelpunten
Haha ik heb precies hetzelfde inderdaad
Heb sowieso niet echt voorkeuren meer in Spanje, eigenlijk alleen voor Bilbao, prachtige club met een prachtige filosofie & uitvoering. En nog aantrekkelijk voetbal ook.
Net heel stuk getypt valt de laptop uit, naja morgen dan maar, nu pitten. 
Helaas geen Barca - Real kunnen kijken
maar Barca is in ieder geval door 
Pommer wrote:Jezus wat wordt er weer door een anti-madrid bril gekeken hier zeg, die kleuters van Barca lagen om de havenklap te rollen en te janken, ook als er niks aan de hand was.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik gun het Real wel, maar ik gun het Barca meer. Die goal van Benzema trouwens, wat kan die man toch goed voetballen, mooie controle en een killer rondom het 16-meter gebied. Geweldige speler is dat.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Ik vond Real een beetje teveel huilie huilie doen, had ze wel graag zien winnen want Barca speelde de tweede helft echt niet goed.
Ik vind dat spelers van beide ploegen zich telkens als baby's gedragen. Over het minste samentroepe rond de scheids...Ramirez wrote:Ik vond Real een beetje teveel huilie huilie doen, had ze wel graag zien winnen want Barca speelde de tweede helft echt niet goed.
View on YouTube
Die Pepe overigens bij die scheids bij het eindsignaal

Last edited by nielstil on 27 Jan 2012 16:18, edited 1 time in total.
Haha iedereen doet het inderdaadProject 141 wrote:Noem mij een team die dit niet doet. Elke speler die met zijn hand in de lucht door de grond rolt staat zodra de ander is gestraft. Iedereen die een arm binnen een straal van 30 cm van zijn gezicht krijgt valt met zijn handen in zijn gezicht naar de grond. Het verschil is dat Barca niet vaak van die Pepe-overtredingen maakt.