Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:32 

Hardtraxx Veteran

Godverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Dag Stream :cry:

Hardtraxx Addict

Je zou (eventueel) kunnen denken om het deze wedstrijd te laten, maar neeeeeee hoor :sick:

Edit: WTF 2-2 :huh:

Hardtraxx Crew

2-2. Wordt nog spannend
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:55 

Hardtraxx Veteran

Dag Real, dag Pepe adios adios :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:57 

Hardtraxx Addict

Iemand de herhaling gezien van de overtreding, waarvoor Pepe geel kreeg? In de herhaling lijkt het net of ie op Daniel Alves zijn hand wil gaan staan, maar die heeft die snel ingetrokken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:58 

Hardtraxxer

jammer jammer, wat een wedstrijd, had het madrid zo hard gegund
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 00:58 

Hardtraxx Crew

Barca was op het eind niks meer, maar toch blij dat ze door zijn :) Wat een misselijke vent die Pepe (de rest van Real ook in mindere mate).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 01:07 

Bierkoning

Jezus wat wordt er weer door een anti-madrid bril gekeken hier zeg, die kleuters van Barca lagen om de havenklap te rollen en te janken, ook als er niks aan de hand was.

Madrid had vandaag gewoon meer verdiend. En wat deed Pepe vandaag verkeerd als ik vragen mag? Die overtreding op Alves viel ook wel mee hoor, daar zie je er elke wedstrijd een paar van. En die arm naar Cesc was nou ook niet levensbedreigend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 01:07 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Jezus wat wordt er weer door een anti-madrid bril gekeken hier zeg, die kleuters van Barca lagen om de havenklap te rollen en te janken, ook als er niks aan de hand was.

Madrid had vandaag gewoon meer verdiend. En wat deed Pepe vandaag verkeerd als ik vragen mag? Die overtreding op Alves viel ook wel mee hoor, daar zie je er elke wedstrijd een paar van. En die arm naar Cesc was nou ook niet levensbedreigend.

Eens, heb wel weer genoten van de wedstrijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 01:11 

Bierkoning

Rik schreef:
Pommer schreef:

Dat zeker, prachtige wedstrijd weer, vooral als je neutrale toeschouwer bent. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 01:20 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Rik schreef:
Pommer schreef:

Dat zeker, prachtige wedstrijd weer, vooral als je neutrale toeschouwer bent. :D

Pepe heeft gewoon de schijn tegen en goh hoe zou dat toch komen, voor zijn doen, heeft ie nog weinig fout gedaan. Verder had Real idd meer verdient, maar wie ben ik om te treuren om die pauperclub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 01:21 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Die van Nigel de Jong zit er ook lekker in zeg :P

Volgens mij heeft hij zo'n goal ook eens bij Ajax gemaakt. Dat was in de Champions League wedstrijd tegen Arsenal, toen was hij een jaar of 18 ofzo. Bijna exact op dezelfde manier, half vallend en met een mooie curve in het goal.

Dan over Barcelona - Real Madrid :
De 2-0 voorsprong van Barcelona was natuurlijk onterecht, Real had veel kansen gehad. Dat schot van Özil op de lat :oh: ! De 1-0 van Barcelona was wel weer lekker uitgespeeld. Messi die precies de bal over een aantal benen heen wipt en Pedro die koelbloedig afrond. En om nog niet te spreken over die goal van Dani Alves :worship: . Wat een pegel! Real zou wel heel gefrustreerd geweest zijn in de rust, volkomen onterechte tussenstand. Diarra had er overigens afgemoeten met 2x geel, beetje jammer dat de scheids hem niet durfde te geven. Aan het begin van de 2e helft kwamen de driehoekjes weer tot stand, tot grote frustratie van een aantal spelers van Real.
Alleen Barcelona verslapte en Real kon goed terug komen tot 2-2. Ongelooflijk eigenlijk, toen werd het nog kiele kiele voor Barça. Maar onbegrijpelijk dat Sergio Ramos voor die actie een 2e gele kaart kreeg, die had natuurlijk voor Diarra moeten zijn. Je kan er nu al vanuit gaan dat Mourinho de schuld bij de arbitrage legt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 01:22 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Rik schreef:
Pommer schreef:

Ja ik ben ook neutraal. Eerder was ik vaak voor Barca, maar mede door die aanstellerij idd, ben ik meer neutraal geworden. En dan is zo'n wedstrijd misschien nog wel het leukst.

Die laatste 10 minuten, op en neer... ik hoopte aan beide kanten op doelpunten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 01:26 

Bierkoning

Haha ik heb precies hetzelfde inderdaad :D Heb sowieso niet echt voorkeuren meer in Spanje, eigenlijk alleen voor Bilbao, prachtige club met een prachtige filosofie & uitvoering. En nog aantrekkelijk voetbal ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 01:35 

Hardtraxx Veteran

Net heel stuk getypt valt de laptop uit, naja morgen dan maar, nu pitten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 02:14 

Hardtraxx Veteran

Helaas geen Barca - Real kunnen kijken :( maar Barca is in ieder geval door :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 11:58 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:08 

Artiest

Ik gun het Real wel, maar ik gun het Barca meer. Die goal van Benzema trouwens, wat kan die man toch goed voetballen, mooie controle en een killer rondom het 16-meter gebied. Geweldige speler is dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:28 

Hardtraxx Veteran

Ik vond Real een beetje teveel huilie huilie doen, had ze wel graag zien winnen want Barca speelde de tweede helft echt niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:30 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Ik vond Real een beetje teveel huilie huilie doen, had ze wel graag zien winnen want Barca speelde de tweede helft echt niet goed.

Ik vind dat spelers van beide ploegen zich telkens als baby's gedragen. Over het minste samentroepe rond de scheids... :/ Zoals hier ook vreselijk kinderachtig van guardiola

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 15:36 

Hardtraxx Veteran

Die Pepe overigens bij die scheids bij het eindsignaal :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 17:05 

Hardtraxx Veteran

Hoezo barcelona overdrijft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 17:26 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Noem mij een team die dit niet doet. Elke speler die met zijn hand in de lucht door de grond rolt staat zodra de ander is gestraft. Iedereen die een arm binnen een straal van 30 cm van zijn gezicht krijgt valt met zijn handen in zijn gezicht naar de grond. Het verschil is dat Barca niet vaak van die Pepe-overtredingen maakt.

Haha iedereen doet het inderdaad :P Ik was die overtredingen in de wedstrijd van een week terug aan het bekijken, en zag dat pepe een keertje iemand niet raakte en die barca-speler alsnog doodging :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 17:32 

Hardtraxx Veteran

Maar hier win je geen wedstrijd mee, dat komt toch echt door hun voetbal. Jammer dat, vooral in Spanje, bijna alle voetballers mietjes zijn... In Engeland is dat toch bijna bij elke speler anders. Cultuur, tja.
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic