Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 10:45 
 
Hardtraxxer

wat zijn goede boxen voor in de auto?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jarno schreef:
wat zijn goede boxen voor in de auto?

autoboxen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 11:22 
 
Hardtraxx Veteran

L'acoustics K1
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alles van DLS
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://tinyurl.com/64lmvmy
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 13:02 
 

Jarno schreef:
wat zijn goede boxen voor in de auto?


ik persoonlijk zou (jouw auto niet kennende) zeggen:

http://www.onlinetuning.com/car-audio-versterkers-speakers-en-meer/luidsprekers-speakers/Speakerset-Pulse-6x9inch-152x228cm-200w-md-SXPSPK369_md_SXPSPK369
http://www.onlinetuning.com/car-audio-versterkers-speakers-en-meer/Subwoofers/Subwoofer-plus-kist-Pulse-2x12-inch-800w-md-SXPSUB348_md_SXPSUB348
http://www.onlinetuning.com/car-audio-versterkers-speakers-en-meer/versterkers-pulse-audio/Versterker-400W-4-kanaals-md-SXPAMP450_md_SXPAMP450

en voor goede kwaliteit:

http://www.onlinetuning.com/car-audio-versterkers-speakers-en-meer/Cable%20sets/Kabelset-CNK6-1350W-6GA-md-SXPKACNK6_md_SXPKACNK6
of zelf gewone elektrokabel 2,5 mm2 gebruiken met kabelschoentjes. massieve draad.

mocht je er niet uitkomen PM me dan. als je me precies zegt wat je uit wilt geven aan geld of liever kwaliteit hebt.

hierboven is gewoon de standaard set die ik iedereen zou aanbieden. maar ieder z`n eigen keus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb deze in de auto:

Afbeelding

Gaat keihard! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Ik heb deze in de auto:

Afbeelding

Gaat keihard! :)


lekker blaffen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wat voor bedrag wil je besteden dan? Afhankelijk daarvan zou ik wel een voorstel kunnen geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
L'acoustics K1



Heb ik ook man >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:59 
 

Squid schreef:
PierrePruuk schreef:
L'acoustics K1



Heb ik ook man >.<

wie heeft ze niet? hippe dingen man!

achterin de auto hangen! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zou toch eerst fatsoenlijke speakers voorin je auto hangen ipv je hoedenplank oid te doen... veel mooier dat het geluid van voren komt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
misschien dit, zijn handig :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:13 
 

Hoofdcoach schreef:
Ik zou toch eerst fatsoenlijke speakers voorin je auto hangen ipv je hoedenplank oid te doen... veel mooier dat het geluid van voren komt :)

ik heb 2x13 cm pioneer daf speakers voor.en in hoedenplank 2x 17cm speakers pioneer daf.
kwaliteit van het geluid is uitstekend. zonder versterker. met vol open is het geluid nog goed alleen kraakt soms bij HC de bass even.

verder als bekabeling heb ik gewone installatiedraad gebruikt. 2,5 mm2 heb ik erin geknald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb mijn hoedenplank speakers eruit gehaald zodat mijn subwoofer zn druk kwijt kan.. is ook wel te voelen dat verschil! Heb overigens wel gewoon kleine ovaaltjes naast de hoedenplank.. voor en achter op versterker en subwoofer op monoblock
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2011 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Ik heb mijn hoedenplank speakers eruit gehaald zodat mijn subwoofer zn druk kwijt kan.. is ook wel te voelen dat verschil! Heb overigens wel gewoon kleine ovaaltjes naast de hoedenplank.. voor en achter op versterker en subwoofer op monoblock


Jezus wat een slimme jongen praat ik snap er niks van :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Hoofdcoach schreef:
Ik heb mijn hoedenplank speakers eruit gehaald zodat mijn subwoofer zn druk kwijt kan.. is ook wel te voelen dat verschil! Heb overigens wel gewoon kleine ovaaltjes naast de hoedenplank.. voor en achter op versterker en subwoofer op monoblock


Jezus wat een slimme jongen praat ik snap er niks van :/

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 10:30 
 

Hoofdcoach schreef:
Ik heb mijn hoedenplank speakers eruit gehaald zodat mijn subwoofer zn druk kwijt kan.. is ook wel te voelen dat verschil! Heb overigens wel gewoon kleine ovaaltjes naast de hoedenplank.. voor en achter op versterker en subwoofer op monoblock

2 kanaals versterker en de ovaaltjes rechtstreeks op de radio ofwat?
en van de jack uit van radio naar je versterker?

blies ie zo hard dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

4 kanaals versterker, dus voor en achter zitten daarop en een 1 kanaals voor de sub, blaast aardig hard ja xd
En tulp kabels tussen radio en versterkers
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neem 2 Ground Zero versterkers (een 4-kanaals en een 2-kanaal/mono), dan ben je al een heel eind. Zorg ook voor voldoende demping van de deuren (resonantie dood maken) en vooral ook voor een goede radio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Hoofdcoach schreef:
Ik heb mijn hoedenplank speakers eruit gehaald zodat mijn subwoofer zn druk kwijt kan.. is ook wel te voelen dat verschil! Heb overigens wel gewoon kleine ovaaltjes naast de hoedenplank.. voor en achter op versterker en subwoofer op monoblock


Jezus wat een slimme jongen praat ik snap er niks van :/

als je dat al niet snapt is er toch wel iets mis met je xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 17:35 
 

RobertV schreef:
mrazura schreef:
Hoofdcoach schreef:
Ik heb mijn hoedenplank speakers eruit gehaald zodat mijn subwoofer zn druk kwijt kan.. is ook wel te voelen dat verschil! Heb overigens wel gewoon kleine ovaaltjes naast de hoedenplank.. voor en achter op versterker en subwoofer op monoblock


Jezus wat een slimme jongen praat ik snap er niks van :/

als je dat al niet snapt is er toch wel iets mis met je xd

als je er geen verstand van hebt, hou je gemak. wij concluderen aan het eind van deze draad wel wat verstandig is om nemen en hoe men ze op een correcte wijze installeert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist...

Hoooe dan ook, misschien is het handig dat Jarno zelf even verteld wat hij van plan is. Iets meer info dus:
- Waar gaat het inkomen?
- Ga je voor SQ (Sound Quality) of SPL (Sound Pressure Level)?
- Wat ga je er op luisteren?
- Welke radio heb je of wil je gaan halen?
- Wat is je budget
- etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 19:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
als je er geen verstand van hebt, hou je gemak. wij concluderen aan het eind van deze draad wel wat verstandig is om nemen en hoe men ze op een correcte wijze installeert.

waarom heb ik er geen verstand van dan volgens jou?? ik draai zelf ook vaak zat en werk weleens bij een licht en geluidsbedrijf dus ik heb er gerust wat verstand van. er valt alleen weinig te zeggen als je niet eens weet wat de wensen zijn :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
- Wat ga je er op luisteren?


Ik gok reggaeton
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic