wat zijn goede boxen voor in de auto?
autoboxenJarno wrote:wat zijn goede boxen voor in de auto?
autoboxenJarno wrote:wat zijn goede boxen voor in de auto?
ik persoonlijk zou (jouw auto niet kennende) zeggen:Jarno wrote:wat zijn goede boxen voor in de auto?

lekker blaffenRamirez wrote:Ik heb deze in de auto:
Gaat keihard!
PierrePruuk wrote:L'acoustics K1
wie heeft ze niet? hippe dingen man!Squid wrote:PierrePruuk wrote:L'acoustics K1
Heb ik ook man
ik heb 2x13 cm pioneer daf speakers voor.en in hoedenplank 2x 17cm speakers pioneer daf.Hoofdcoach wrote:Ik zou toch eerst fatsoenlijke speakers voorin je auto hangen ipv je hoedenplank oid te doen... veel mooier dat het geluid van voren komt
Jezus wat een slimme jongen praat ik snap er niks vanHoofdcoach wrote:Ik heb mijn hoedenplank speakers eruit gehaald zodat mijn subwoofer zn druk kwijt kan.. is ook wel te voelen dat verschil! Heb overigens wel gewoon kleine ovaaltjes naast de hoedenplank.. voor en achter op versterker en subwoofer op monoblock
mrazura wrote:Jezus wat een slimme jongen praat ik snap er niks vanHoofdcoach wrote:Ik heb mijn hoedenplank speakers eruit gehaald zodat mijn subwoofer zn druk kwijt kan.. is ook wel te voelen dat verschil! Heb overigens wel gewoon kleine ovaaltjes naast de hoedenplank.. voor en achter op versterker en subwoofer op monoblock
2 kanaals versterker en de ovaaltjes rechtstreeks op de radio ofwat?Hoofdcoach wrote:Ik heb mijn hoedenplank speakers eruit gehaald zodat mijn subwoofer zn druk kwijt kan.. is ook wel te voelen dat verschil! Heb overigens wel gewoon kleine ovaaltjes naast de hoedenplank.. voor en achter op versterker en subwoofer op monoblock
als je dat al niet snapt is er toch wel iets mis met jemrazura wrote:Jezus wat een slimme jongen praat ik snap er niks vanHoofdcoach wrote:Ik heb mijn hoedenplank speakers eruit gehaald zodat mijn subwoofer zn druk kwijt kan.. is ook wel te voelen dat verschil! Heb overigens wel gewoon kleine ovaaltjes naast de hoedenplank.. voor en achter op versterker en subwoofer op monoblock
als je er geen verstand van hebt, hou je gemak. wij concluderen aan het eind van deze draad wel wat verstandig is om nemen en hoe men ze op een correcte wijze installeert.RobertV wrote:als je dat al niet snapt is er toch wel iets mis met jemrazura wrote:Jezus wat een slimme jongen praat ik snap er niks vanHoofdcoach wrote:Ik heb mijn hoedenplank speakers eruit gehaald zodat mijn subwoofer zn druk kwijt kan.. is ook wel te voelen dat verschil! Heb overigens wel gewoon kleine ovaaltjes naast de hoedenplank.. voor en achter op versterker en subwoofer op monoblock
waarom heb ik er geen verstand van dan volgens jou?? ik draai zelf ook vaak zat en werk weleens bij een licht en geluidsbedrijf dus ik heb er gerust wat verstand van. er valt alleen weinig te zeggen als je niet eens weet wat de wensen zijnbiscuit wrote: als je er geen verstand van hebt, hou je gemak. wij concluderen aan het eind van deze draad wel wat verstandig is om nemen en hoe men ze op een correcte wijze installeert.