Ja daar ga je dus al... Dat kan dus niet in een auto tenzij je een sub kleiner dan 3" neemt. Anders rammelt heel je gebakje uit elkaar natuurlijk.wrote:Ik gok reggaetonwrote: - Wat ga je er op luisteren?
Ik prefereer Jan Bauer of Duits Frans.
Ja daar ga je dus al... Dat kan dus niet in een auto tenzij je een sub kleiner dan 3" neemt. Anders rammelt heel je gebakje uit elkaar natuurlijk.wrote:Ik gok reggaetonwrote: - Wat ga je er op luisteren?
Sub van 3"wrote:Ja daar ga je dus al... Dat kan dus niet in een auto tenzij je een sub kleiner dan 3" neemt. Anders rammelt heel je gebakje uit elkaar natuurlijk.wrote:Ik gok reggaetonwrote: - Wat ga je er op luisteren?
Ik prefereer Jan Bauer of Duits Frans.

Wilde die andere er ook in doen maarja dat past niet, misschien maar een keer een dikke kist met 2 15inch gaten erin makenwrote:nee joh. je moet er wat anders in leggen:
2x
Klopt dat zegt me moeder elke ochtend tegen me en dan zeg ik: 'Like I Care, net zoals ik nu ook tegen jou doe: Like I Care.wrote:als je dat al niet snapt is er toch wel iets mis met jewrote:Jezus wat een slimme jongen praat ik snap er niks vanwrote:Ik heb mijn hoedenplank speakers eruit gehaald zodat mijn subwoofer zn druk kwijt kan.. is ook wel te voelen dat verschil! Heb overigens wel gewoon kleine ovaaltjes naast de hoedenplank.. voor en achter op versterker en subwoofer op monoblock
Dat klopt ook omdat je auto dan als klankkast werkt en je ramen dan als bassportswrote:Wat ik zelf wel heb is dat als ik 2 raampjes op een kier zet (nee heus niet in woonwijken hoor) dat de bass een stuk beter lijkt te klinken/voelen.
Ja of 1", keihard knallen gek!wrote:Sub van 3"wrote:een sub kleiner dan 3" /// Jan Bauer of Duits Frans.?
Ik heb een sub van 12" en m'n auto houdt het goed vol met meerdere muziekstijlen
Idd dan knallen je ramen eruitwrote:Ja of 1", keihard knallen gek!wrote:Sub van 3"wrote:een sub kleiner dan 3" /// Jan Bauer of Duits Frans.?
Ik heb een sub van 12" en m'n auto houdt het goed vol met meerdere muziekstijlen