Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
maarten1410 schreef:
- Wat ga je er op luisteren?


Ik gok reggaeton

Ja daar ga je dus al... Dat kan dus niet in een auto tenzij je een sub kleiner dan 3" neemt. Anders rammelt heel je gebakje uit elkaar natuurlijk.

Ik prefereer Jan Bauer of Duits Frans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Taxi schreef:
maarten1410 schreef:
- Wat ga je er op luisteren?


Ik gok reggaeton

Ja daar ga je dus al... Dat kan dus niet in een auto tenzij je een sub kleiner dan 3" neemt. Anders rammelt heel je gebakje uit elkaar natuurlijk.

Ik prefereer Jan Bauer of Duits Frans.


Sub van 3" :x ?
Ik heb een sub van 12" en m'n auto houdt het goed vol met meerdere muziekstijlen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 14:51 
 
Hardtraxxer

Ik heb een JB Systems TSX15 erin liggen, had ik nog over van m'n drive-in feestjes :$

Afbeelding

Goedkoop keihard knallen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 15:16 
 

nee joh. je moet er wat anders in leggen:



2xAfbeelding

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 16:15 
 
Hardtraxx Addict

Lol, dat je de kofferbak er niet mee openknalt xd
In huidige auto ga ik niet veel meer doen, mss nog een keer wat betere boxen en sub, maar ik wacht liever nog een paar jaar, wanneer ik me nieuwe auto koop ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 17:39 
 
Hardtraxxer

biscuit schreef:
nee joh. je moet er wat anders in leggen:



2xAfbeelding

:corn:

Wilde die andere er ook in doen maarja dat past niet, misschien maar een keer een dikke kist met 2 15inch gaten erin maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
mrazura schreef:
Hoofdcoach schreef:
Ik heb mijn hoedenplank speakers eruit gehaald zodat mijn subwoofer zn druk kwijt kan.. is ook wel te voelen dat verschil! Heb overigens wel gewoon kleine ovaaltjes naast de hoedenplank.. voor en achter op versterker en subwoofer op monoblock


Jezus wat een slimme jongen praat ik snap er niks van :/

als je dat al niet snapt is er toch wel iets mis met je xd


Klopt dat zegt me moeder elke ochtend tegen me en dan zeg ik: 'Like I Care, net zoals ik nu ook tegen jou doe: Like I Care.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:21 
 
Hardtraxxer

Wat ik zelf wel heb is dat als ik 2 raampjes op een kier zet (nee heus niet in woonwijken hoor :P ) dat de bass een stuk beter lijkt te klinken/voelen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rammelslakje schreef:
Wat ik zelf wel heb is dat als ik 2 raampjes op een kier zet (nee heus niet in woonwijken hoor :P ) dat de bass een stuk beter lijkt te klinken/voelen. :lol:

Dat klopt ook omdat je auto dan als klankkast werkt en je ramen dan als bassports xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
maarten1410 schreef:
een sub kleiner dan 3" /// Jan Bauer of Duits Frans.


Sub van 3" :x ?
Ik heb een sub van 12" en m'n auto houdt het goed vol met meerdere muziekstijlen


Ja of 1", keihard knallen gek!

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 00:02 
 
Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Hoofdcoach schreef:
maarten1410 schreef:
een sub kleiner dan 3" /// Jan Bauer of Duits Frans.


Sub van 3" :x ?
Ik heb een sub van 12" en m'n auto houdt het goed vol met meerdere muziekstijlen


Ja of 1", keihard knallen gek!

:whistle:


Idd dan knallen je ramen eruit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2011 16:08 
 
Hardtraxxer

ik heb een Kicker CVR12 sub met een kicker 350.2 versterker, dat wil wel :thumbsup:
Als ik jou was zou ik de merken als XXL powersound, boschmann, raveland, crunch en etc ontwijken.
Ga als het even kan voor rockford fosgate, kicker of als het budget de vorige merken niet toelaat voor een JBL setje.
voor 2 a 300 euro kun je een erg leuk 2de hands setje scoren op marktplaats!

Bij caraudio is goedkoop duurkoop, in het begin klinkt het allemaal wel leuk en aardig, maar de kwaliteit bij goedkope merken gaat op den duur gruwelijk achteruit! En de specificaties van de goedkope merken kloppen voor geen meter.

Denk er ook aan dat je wat fatsoenlijke kabels moet kopen, anders heb je er nog niets aan dat je wat duur spul achterin hebt liggen.

succes! :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic