Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

iPhone XS Max

inb4 zonde van je geld
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewone Xs kan ook. Zo lang het maar iPhone is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 11:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bedankt voor dit geweldige advies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 12:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sony
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nee dat is mijn inziens ook het grootste nadeel van die nieuwe Sony's, dat er geen jack in zit (hoewel er wel een plugje bij zit waardoor je alsnog een jack hebt).


Broken Balance schreef:
De Sony heeft wat kleine nadelen zoals geen directe 3,5 jack, het niet echt plat op een oppervlakte kunnen liggen door de vage locatie van de vingerafdrukscanner en dus een mindere camera.


Ooit een telefoon gehad zonder 3,5 jack? Ik heb dat nu dus ruim 2 jaar en mis het totaal niet. Heb dan wel een iPhone en geen Sony, maar je krijgt er gewoon vervangende oortjes voor.. of idd een plugje..
Het enigste nadeel is dat je niet en muziek kan luisteren en kan opladen. Maar daarvoor heb je dan weer eventueel draadloze oortjes..

Ik denk dat je eerst moet gebruiken voordat je kan oordelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 17:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb in principe nu een telefoon zonder jack, heb zelf de 3,5 jack gesloopt van mijn telefoon door met schijtoortjes er in rond te porren om maar geluid er uit te krijgen. Luister via bluetooth.

Dus ja, ik weet hoe het is, maar dan kan ik het nog wel nadelig vinden dat er niet even een simpele jack op zit maar dat er een koordje bij moet die je overal mee naartoe moet slepen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dus ja, ik weet hoe het is, maar dan kan ik het nog wel nadelig vinden dat er niet even een simpele jack op zit maar dat er een koordje bij moet die je overal mee naartoe moet slepen :)


Dat ligt er dus aan, want bijv. bij Apple krijg je gewoon de goeie oortjes met lightning zonder jack.. Oftewel je hoeft dat koordje niet over mee naar toe te slepen.... Als je een telefoon hebt waarbij de jack kapot is vind ik niet dat je het kan vergelijken op dezelfde manier.
Maar ja ieder zo zijn ding, maar ik mis het dus totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou het echt niet chill vinden en heb altijd ontzettende pech met bluetooth oortjes gehad. Namelijk dat de batterij duur gewoon kut is en de bluetooth ontzettend stort. Plus je kreeg voorheen niet dezelfde geluidskwaliteit over de bluetooth zoals bekabeld.

Geen idee of dit nog steeds zo erg is
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2018 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik zou het echt niet chill vinden en heb altijd ontzettende pech met bluetooth oortjes gehad. Namelijk dat de batterij duur gewoon kut is en de bluetooth ontzettend stort. Plus je kreeg voorheen niet dezelfde geluidskwaliteit over de bluetooth zoals bekabeld.

Geen idee of dit nog steeds zo erg is


Ik heb zelf de AirPods in combinatie met een iPhone x (en daarvoor de 7) en het werkt heel soepel, het zit veel fijner (vind de kabel van gewone earpods altijd in de weg zitten), het geluid is gewoon goed voor mij geen verschil met bedraad en de batterijduur is prima (als je niet uren lang achter elkaar luistert). De case die je erbij krijgt is gewoon compact en handig om ze tijdelijk en snel op te laden. Het koppelen was heel snel gebeurd en het over schakelen van iPhone naar iPad of MacBook is heel snel en eenvoudig gedaan.

Het enige nadeel is de prijs (heb er zelf 150 voor betaald, maar heb er absoluut geen spijt van) en dat er nog geen draadloos oplaadbare case is en je deze later eventueel kan kopen (wanneer deze uit komt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 08:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Broken Balance schreef:
Dus ja, ik weet hoe het is, maar dan kan ik het nog wel nadelig vinden dat er niet even een simpele jack op zit maar dat er een koordje bij moet die je overal mee naartoe moet slepen :)


Dat ligt er dus aan, want bijv. bij Apple krijg je gewoon de goeie oortjes met lightning zonder jack.. Oftewel je hoeft dat koordje niet over mee naar toe te slepen.... Als je een telefoon hebt waarbij de jack kapot is vind ik niet dat je het kan vergelijken op dezelfde manier.
Maar ja ieder zo zijn ding, maar ik mis het dus totaal niet.


Ik heb een Bluetooth koptelefoon voor bij mijn telefoon die in essentie geen jack heeft. Hoe is dit ooit anders dan de draadloze oordopjes bij een iPhone. Ik heb in beide gevallen een draadloos ding waar muziek uit kom en een ding zonder jack die de muziek verstuurt :P

Ik zou het juist voor situaties waar je geen bluetooth hebt vervelend vinden. Denk aan sommige auto's, stereo installaties e.d. Nu heb ik dat niet met mijn stereo en auto maar als je naar anderen gaat bijv. Klein dingetje maar goed.

Ik ga denk ik even wachten hoe de S9 op de langere termijn bij een familielid van mij bevalt en wacht dan waarschijnlijk even tot de prijs wat daalt t.o.v. hoe de XZ2 gaat dalen nu de XZ3 uit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2018 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb m'n stekkertje in de auto liggen, mocht ik met jack willen luisteren. Verder krijg je gewoon een koptelefoon, die ik weinig gebruik. Mis hem totaal niet.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic