Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 14:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:

Teveel gasten hier hebben een vooringenomen mening en zijn niet in staat om iets nieuws te leren of tot een nieuwe ontdekking te komen. Niet mijn schuld.


Pot en ketel.

ik lus trouwens ook wel een monster me pep is op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 14:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die hele illuminatie is toch complete onzin, dus ja zal mij aan mn koude kont roesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
JoeCarioca schreef:
Kanye West kun je trouwens haten, maar hij komt wel met de waarheid en weet hoe het zit. Dan is de volgende stap ook om dat openbaar te maken, en dat is niet eenvoudig. Zeker niet als celebrity, want je zal aangevallen worden vanuit allerlei hoeken. Het vereist lef en de wetenschap dat als je het niet vertelt, het uiteindelijk nog slechter zal gaan in de wereld. Ze hadden 'm drugs gevoerd en hij moest naar het ziekenhuis. En waarschijnlijk is de illuminati (hoe hocus-pocus deze term ook voor jou klinkt) direct of indirect hier bij betrokken.

https://www.youtube.com/watch?v=mueeKk6GweI


Michael Jackson wist ook precies dat er een geheime groep op aarde is die de boel wil controleren. Hij is daarom dan ook, net zoals vele andere, vermoord.

https://www.youtube.com/watch?v=ZqTWwZcMDo8

Kijk, nice. Heb je nog meer van dit soort dingen? Zoals Monster Energy verhaal ect.?

Sharing is caring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
En nu heb je met die vogel besloten om PB's rond te gaan sturen? Joeeee

Hoe noem je mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 20:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet inene ook weer denken aan het thema van In Qontrol 2009. Who is In Qontrol?
Fantastisch goed bedacht was dat :)


Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

You live in a fabricated world
Regulated by complex laws
Controlled by national governments
Governments restrained by international authorities
Watched by enforcers that are controlled
Controlled by controllers that ironically enough
Are also controlled

:oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 21:02 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstyle lyrics liegen nooit

Give me pain till I die

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 07:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:thumbup:

Dit vind ik dan ook het mooie aan hardstyle. Een boodschap meegeven over de wereld waarin we leven. De keuzes die we kunnen maken... bij elkaar komen... bewust zijn wat je doet... etc.

Daarom was ik verrast om die driehoek met oog erin te zien uit die video van Qlimax 2006.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laten we voor de gein dit alles eens over een ander boeg gaan gooien. Stel dat dit alles zou kloppen. Wat is het einddoel van het logo? Waarom zouden ze op de voorgrond treden met dit alles en in de schijnwerpers willen staan met labels als deze? Wat is überhaupt de meerwaarde van een gelinieerd label als AoC? Dat staat toch compleet haaks op de "op de achtergrond alles besturen" strategie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 15:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Laten we voor de gein dit alles eens over een ander boeg gaan gooien. Stel dat dit alles zou kloppen. Wat is het einddoel van het logo? Waarom zouden ze op de voorgrond treden met dit alles en in de schijnwerpers willen staan met labels als deze? Wat is überhaupt de meerwaarde van een gelinieerd label als AoC? Dat staat toch compleet haaks op de "op de achtergrond alles besturen" strategie?


THArdstyler schreef:
Ik geloof ook wel dat AoC hier iets mee te maken. Ik verwacht dan ook dat HHZ de minister-president wordt van de wereld met zijn onderministers Sound Rush. Hele wereld moet dan verplicht hardstyle luisteren, totdat HHZ weer een overstap maakt naar een ander genre. De verwachting is dat dit techno zal zijn. Alle andere muziek wordt verbannen van de radio en televisie. Op de televisie zal Malua het weer presenteren, is Mandy de ster van Meiden van Holland, gaat Radical Redemption het nieuwe presenteren en zal Warface RTL Boulevard gaan doen. Brood zal worden vervangen door drugs en je mag enkel nog maar water drinken. Iedereen wordt verplicht dagelijks naar de sportschool te gaan en hier minimaal één foto van op Instagram te zetten. Daarnaast moet je dagelijks minimaal één keer huilen om iets wat een ander over je heeft gezegd. Het wordt een mooie wereld met ome Willem aan de macht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 15:37 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Laten we voor de gein dit alles eens over een ander boeg gaan gooien. Stel dat dit alles zou kloppen. Wat is het einddoel van het logo? Waarom zouden ze op de voorgrond treden met dit alles en in de schijnwerpers willen staan met labels als deze? Wat is überhaupt de meerwaarde van een gelinieerd label als AoC? Dat staat toch compleet haaks op de "op de achtergrond alles besturen" strategie?


Ja maar het is dus niet zo dat AoC hier zelf een bedoeling bij zou hebben. Het logo zou tot stand gekomen zijn door een instantie achter de schermen, die dan de producers met van alles kunnen dreigen indien ze niet akkoord gaan met dat logo. Maar hey, nogmaals, het was eigenlijk maar een vraagje. Wellicht betekent het niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 13:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat is geen antwoord op zijn vraag..

Zijn vraag is waarom zou je je als een geheime achtergrond organisatie überhaupt hints en duidelijke connecties afgeven dat je bestaat, zoals via een label. Dat druist nogal tegen het geheime organisatie principe in en heeft totaal geen meerwaarde.

Dat is het zelfde als de CIA en de KGB in alledaagse goederen en diensten de namen van hun geheime agenten gaan verwerken.. Je schiet er niets mee op als organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Steffnov schreef:
Laten we voor de gein dit alles eens over een ander boeg gaan gooien. Stel dat dit alles zou kloppen. Wat is het einddoel van het logo? Waarom zouden ze op de voorgrond treden met dit alles en in de schijnwerpers willen staan met labels als deze? Wat is überhaupt de meerwaarde van een gelinieerd label als AoC? Dat staat toch compleet haaks op de "op de achtergrond alles besturen" strategie?


Ja maar het is dus niet zo dat AoC hier zelf een bedoeling bij zou hebben. Het logo zou tot stand gekomen zijn door een instantie achter de schermen, die dan de producers met van alles kunnen dreigen indien ze niet akkoord gaan met dat logo. Maar hey, nogmaals, het was eigenlijk maar een vraagje. Wellicht betekent het niets.

Ho-ly shit wat een bagger spuw je hier uit zeg. Hoezo onheil zoeken? Zou me niks verbazen als de pa van Heady dit gewoon heeft ontworpen. Hoe kom je er uberhaupt bij dat Hardstyle interessant is voor Illuminatie praktijken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 13:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het logo en de stijl van AoC zijn gewoon geïnspireerd door hiërogliefen en oud Egypte. Dat zal vast ook wel weer illuminati zijn, hoewel dat bijna 2000 jaar voor de oprichting van de daadwerkelijke geheime organisatie "illuminati" is (ja het is er geweest, maar in tegenstelling tot de complotten hadden die mensen totaal geen stand waarmee ze überhaupt de hogere standen, politiek en koninkrijken konden beïnvloeden) .

Ken een paar dudes die design en video e.d. voor Headhunterz hebben gedaan, was niet veel illuminatie aan, of ik ben natuurlijk door goede vrienden voorgelogen.

xfiles.wav
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 13:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die antwoorden gaat JoeCarioca niet geven, want die zijn er niet.
Hij gelooft nou eenmaal vol overtuiging in z'n eigen en andersmans bullshit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou, die organisatie doet dat heel vaak zo. Logo's en symbolen maken voor bedrijven of in videoclips. Zelfs gebouwen in een bepaalde vorm. Ze doen dit met opzet omdat ze hun idiologie willen verspreiden. Daarmee zijn ze nog steeds onherkenbaar, je kunt ze er niet mee opsporen. Maar ze laten maar al te graag, bewust, dit soort dingen zien. De Grammy Awards en de Oscars en al die shit zit er ook vol mee. En zoals ik eerder al zei, videoclips met Lady Gaga en Katy Perry zitten er ook vol mee met die symbolen.

Maar zoals ik al zei, ben ik niet zo serieus over dit AoC logo. Het is mooi dat er veel feedback is gekomen. Ik zeg gewoon wat er in het algemeen gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 13:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je bedoelt meer gekkies krijgen er een stijve van. Want zo ver als marketing als verspreiding van ideologie gaat slaat dit ook kant nog wal.

Het is alsof ik onbewust het Albert Heijn logo overal in verwerk zonder dat iemand een flauw idee heeft dat het een supermarkt is. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee, als je een supermarkt bezit wil je natuurlijk op de juiste wijze reclame maken en dit goed promoten.

Ik denk dat je het beter kan vergelijken met graffiti, dat je steeds jouw persoonlijke tag achterlaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 13:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Laten we voor de gein dit alles eens over een ander boeg gaan gooien. Stel dat dit alles zou kloppen. Wat is het einddoel van het logo?


Oftewel, wat nu?

Je heb helemaal gelijk. Elk logo en gebouw in de vorm van een driehoek is illuminatie.
Energy Monster = illuminatie.

EN WAT NU???
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 13:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Nee, als je een supermarkt bezit wil je natuurlijk op de juiste wijze reclame maken en dit goed promoten.

Ik denk dat je het beter kan vergelijken met graffiti, dat je steeds jouw persoonlijke tag achterlaat.


Grafitti in de vorm van tags is een underground kunstvorm of bezitsaangeving in de wereld van gangs/maffia/kartels en geen ideologie.

Dus alsnog, slaat kant nog wal, want achter de tags zit een artiest of een gang die territorium afbakent, geen zelfverzonnen wereldorganisatie om de wereld zijn problemen maar op af te schuiven omdat men te bang is zichzelf de schuld te geven.

Zoals je zegt, als je een ideologie over wilt brengen ga je net als elk geloof langs de deur, flyers afgeven, maak je duidelijk waar je voor staat en waarom je er in gelooft en andere publieke activiteiten. Niet je logo verborgen overal tussen drukken zonder af te geven wie je bent en waar je voor staat.

Maar het blijkt een geheime organisatie te zijn, dus deze hele publiciteit en verspreiding van ideologie slaat alsnog nergens op, want dat zou je niet doen als je geheim wilt blijven.

Vraag is nu al drie keer gesteld maar nog steeds geen enkel direct antwoord op de vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Welke vraag is drie keer gesteld?

Het punt is dat ze uiteraard wel geheim moeten blijven, omdat ze drastische plannen hebben voor de mensheid. Minder bevolking, mindere ontwikkeling, meer controle, allemaal dingen die wij niet zo leuk vinden. Ze werken ook op erg lange termijn. Ze hebben strategien om het langzaamaan uit te voeren (wat ook gebeurt) en doen het in stapjes, zodat je er niet zoveel van merkt. En met dat logo is het eigenlijk hetzelfde. Het is een soort brainwashing. Ze laten je het zo vaak zien, dat het op een gegeven moment normaal wordt. En het wordt zelfs cool om t-shirts te dragen met dat symbool, mensen denken dat het de normaalste gang van zaken is. Dingen zoals films, videoclips, architectuur, symbolen, zijn voor hun de perfecte manier om de mensen te laten wennen aan bepaalde dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 14:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Welke vraag is drie keer gesteld?

Waarom je een ideologie openbaar verspreid via een logo terwijl je geheim wilt blijven. Zit nul logica in. Hoe je het ook wendt of keert. Onbekend willen blijven maar bekend willen worden..

JoeCarioca schreef:
Het punt is dat ze uiteraard wel geheim moeten blijven, omdat ze drastische plannen hebben voor de mensheid. Minder bevolking, mindere ontwikkeling, meer controle, allemaal dingen die wij niet zo leuk vinden.


Ik vind dat wel leuk, overbevolking is een serieus probleem, vooral in Azië. De ontwikkeling gaat juist goed nu, dat ontkennen is wederom een fabeltje. Het zijn juist rechtse en extreem linkse partijen die ontwikkeling in de weg zitten. Die geen ruimte geven aan onderzoek naar de verbetering van het land omdat ze het liever in eigen zak geven onder het mom van het gaat naar het volk. Meer controle ook prima, zeker met mensen zoals jij, er zijn nou eenmaal veel verwarde mensen die niet beter weten.

JoeCarioca schreef:
Ze werken ook op erg lange termijn. Ze hebben strategien om het langzaamaan uit te voeren (wat ook gebeurt) en doen het in stapjes, zodat je er niet zoveel van merkt. En met dat logo is het eigenlijk hetzelfde. Het is een soort brainwashing. Ze laten je het zo vaak zien, dat het op een gegeven moment normaal wordt. En het wordt zelfs cool om t-shirts te dragen met dat symbool, mensen denken dat het de normaalste gang van zaken is. Dingen zoals films, videoclips, architectuur, symbolen, zijn voor hun de perfecte manier om de mensen te laten wennen aan bepaalde dingen.


Oh nee, dingen hebben de vorm van een driehoek die niemand behalve een kleine groep gekkies aan een fictieve organisatie linken. What on earth moeten we daar mee doen. Ik sloop meteen mijn dak er af want dat is ook een driehoek.

Non-issue, fictie, fantasie, doorgedraaide mensen die zelf het probleem zijn van de wereld maar het op anderen willen afschuiven, meer is het niet. Mensen die zich niet aan willen passen aan een vooruitstrevende maatschappij en dus maar een fictief iets verzinnen om de schuld daaraan te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar kan ik een illuminatie shirtje bestellen? Lijkt me wel vet inderdaad.

Maar hoelang is die termijn dan wel niet?
Die lui die dan in die zogenaamde geheime operatie zitten, worden zelf ook 80 of 90 jaar oud.
Als illuminatie dan al zou bestaan sinds 1776 en nog honderden jaren gaat duren voordat er een beetje resultaat is.. WAT HEB JE ER DAN AAN?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 14:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Waar kan ik een illuminatie shirtje bestellen? Lijkt me wel vet inderdaad.

Maar hoelang is die termijn dan wel niet?
Die lui die dan in die zogenaamde geheime operatie zitten, worden zelf ook 80 of 90 jaar oud.
Als illuminatie dan al zou bestaan sinds 1776 en nog honderden jaren gaat duren voordat er een beetje resultaat is.. WAT HEB JE ER DAN AAN?


Niets, zeker sinds we sinds dat jaar tot nu juist in treinvaart compleet de andere kant zijn opgegaan van wat de illuminati zogenaamd zou willen.

Zei het in een ander topic ook al maar:

Ik zou eerder geloven dat er een globale organisatie is die dingen als een ronde aarde, de opwarming van de aarde, het uitsterven van diersoorten ontkennen om zo hun eigen fortuin te beschermen dan dat er iets als de illuminati is. Dat soort mensen hebben namelijk daadwerkelijk het geld en de machtsposities om dat te doen. Mensen die het liefst willen dat we weer tig jaren achteruit gaan waar mensen minder vrijheid hebben.

Maar dat zou tegen arme Joe indruisen, want hij is juist voor mensen die dat graag willen zoals Baudet, Trump en Jones.

Want dat soort mensen hebben daadwerkelijk een beweegreden namelijk hebberigheid en machtlust.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic