Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hahaha Ik vind het wel grappig hoe jij telkens reageert.

Ik heb ook helemaal niet gezegd dat elke willekeurige driehoek illuminati is. Alleen als het een driehoek is met een oog erin.

Ze willen de bevolking terugbrengen naar 500 miljoen zoals op de Georgia guidestones staat. Ze willen alle macht. Een munteenheid, een taal, totale controle. Het is communisme, en dan nog vele stapjes verder. Niemand wil in zo'n wereld leven.

Het resultaat is er al deels. De EU is opgericht, met 1 muntsoort. Wellicht komt er in de toekomst de North American Union. En als alle 'unions' gecreerd zijn, moeten die uiteindelijk verbonden worden. En als dat gebeurd is, zijn we allemaal slaven.

Wat betreft ontwikkeling, ik vind eigenlijk dat we op persoonlijk gebied helemaal niet zo goed aan het ontwikkelen zijn. Steeds meer mensen zijn verslaafd aan technologie en zijn compleet afhankelijk. Hersenloos naar de tv kijken en geen enkele interesse hebben in andere gebieden. Ik denk dat mensen veel fitter, slimmer, en onafhankelijker kunnen zijn. Beter voedsel consumeren, je eigen planten kweken, boeken lezen, etc. En 'links' en 'rechts' zijn eigenlijk ook alleen maar labels om mensen te helpen om in hokjes te plaatsen. Want dat doen veel mensen zo graag. Oh het is dat, oh het is dat. Net zoals Baudet aangaf in die video. En dan vind ik de ontwikkeling best wel tegenvallen.

En waar Broken Balance het over heeft dat er juist mensen erop uit zijn voor hun eigen macht en de dingen die ik noem, uitbrengen voor geld ofzo is gewoon niet zo. Kun je het alleen al niet zien aan de manier waarop mensen praten en hoe ze communiceren? Voor mij is het heel eenvoudig. De mensen die ik volg en vertrouw, komen er zonder een schrammetje vanaf, telkens als ze in debat gaan met mensen die van een andere mening zijn. Elke keer weer hebben zij het laatste woord en weten ze veel betere argumenten te geven. Zo gaan ze bijvoorbeeld op straat langs bij willekeurige mensen en gaan gewoon een beschaafd gesprek houden. En die mensen die ze tegenkomen hebben vaak heel weinig in te brengen. Het is allemaal gebaseerd op de vooroordelen die de media naar buitenspuugt.

Zoek anders eens op Avi Yemini. Hier zijn kanaal (gaat meer over praktische dingen in Engeland en Australie maar gaat erom dat de mainstream media liegt, ook over hem).

https://www.youtube.com/user/IDFTraining

Talloze video's waar hij gewoon met de meest fatsoenlijke argumenten komt, en gewoon gelijk heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 14:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

tl;dr versie.

Zoals verwacht: "Alles wat jullie zeggen klopt niet", waarom niet?, "omdat mijn bronnen zeggen van niet", "Jullie moeten naar mijn bronnen luisteren want die hebben gelijk", waarom? "omdat zij dat zeggen".

Alsof je tegen een apparaat praat dat steeds maar het zelfde opdreunt, wat je er ook tegen zegt. :lol:
Noteer ook dat hij zegt argumenten, nog steeds geen bewijzen dus. Hoe vaak je het ook vraagt.

Kan iemand hem gewoon bannen voor het verspreiden van fake news en het opdringen van zijn eigen vage geloof?

Doe even een Trumpje, vind hij vast niet erg en gezien hij zijn idool is zal hij het vast wel snappen. Laat het maar staan als waarschuwing waarom je niet op partijen als de FvD zou moeten stemmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff BB, dat jij de tijd nog neemt om hier serieus en inhoudelijk op te reageren man :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 14:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
En als dat gebeurd is, zijn we allemaal slaven.


Met die lange termijn visie die aangehouden wordt, ben ik daar niet zo bang voor.
'Ze' mogen juist eerder wel eens wat agressiever te werk gaan ipv al 200+ jaar wat driehoeken met een oog erin te verspreiden. boeheoeeoe scary.


Voorderest ben ik hier inderdaad ook wel klaar mee.
Zoals ik op pagina 2 al zei, de enige reden dat illuminatie 'bestaat', is dat mensen zoals JIJ (JoeCarioca) de fabel in leven houden.

Dikke doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 15:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Pfff BB, dat jij de tijd nog neemt om hier serieus en inhoudelijk op te reageren man :lol: :lol:


Ik vraag mezelf ook af waarom. Vind het wel ergens interessant om dit soort personen met wat logica en wetenschap te benaderen om te zien hoe en wat ze van die standpunten vinden, maar er wordt gewoon kats omheen gepraat.

Dus ja, ik denk dat dit ook wel het laatste was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik draai helemaal nergens om heen. Jij reageert juist helemaal niet op mijn laatste bericht.

FvD all the way! Top partij. En dat staat los van illuminati natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De verwachting is dat Noisecontrollers binnen afzienbare tijd de overstap naar AoC gaat maken. Hij, wildstylez en headhunterz zijn alle drie Veenendaalse DJ’s/producers en derhalve zullen zij als epicentrum de driehoek van AoC gaan vormen.

Heil Art of Creation!

EDIT: RR en Angerfist zullen binnenkort aan hun einde komen wegens DJ Mag 2018 jegens HHZ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 15:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

AVIO deden er ook al die tijd aan mee, daarom moesten ze waarschijnlijk stoppen.



Heil AVIO Of Creation!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Indy schreef:
Pfff BB, dat jij de tijd nog neemt om hier serieus en inhoudelijk op te reageren man :lol: :lol:


Ik vraag mezelf ook af waarom. Vind het wel ergens interessant om dit soort personen met wat logica en wetenschap te benaderen om te zien hoe en wat ze van die standpunten vinden, maar er wordt gewoon kats omheen gepraat.

Dus ja, ik denk dat dit ook wel het laatste was.


Wedden van niet :P (no offence naar jou, overigens)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 15:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:

Wedden van niet :P (no offence naar jou, overigens)


Niet serieus meer in ieder geval vanaf nu :P

Heil Art Of Thierry!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk plaatje dit trouwens

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een mooi topic had kunnen zijn is een beerput geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 18:47 
 

JoeCarioca schreef:
Ik draai helemaal nergens om heen. Jij reageert juist helemaal niet op mijn laatste bericht.

FvD all the way! Top partij. En dat staat los van illuminati natuurlijk.

die gast die vind dat vrouwen niet moeten werken en zowat halve nazi uitspraken doet?

goeie
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
JoeCarioca schreef:
Ik draai helemaal nergens om heen. Jij reageert juist helemaal niet op mijn laatste bericht.

FvD all the way! Top partij. En dat staat los van illuminati natuurlijk.

die gast die vind dat vrouwen niet moeten werken en zowat halve nazi uitspraken doet?

goeie


Volgens mij word die eerste opmerking behoorlijk uit proportie opgevat.
Het ging om de europese bevolking die afnam omdat vrouwen veel meer gericht zijn op carriere dan het zijn van moeder. Hierdoor zou de europese cultuur afnemen.

Het bevat wel enigsinds een vorm van Xenophobie :x maar het is niet zo dat hij vrouwen terug naar het aanrecht roept en gewoon stil op hun mannetje thuis moeten wachten tot die thuis is. Het gaat om het voorbehouden van de groei en cultuur.

De Nazi uitspraken, waar refereer je naar?

Edit:
Voor de duidelijkheid, ik ben niet pro-FvD of Pro-Baudet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb niet echt een politieke voorkeur maar dat zijn uitspraak die ongeveer zo ging:

'Iedereen moet zijn leven invullen hoe hij/zij dat wil, echter hebben vrouwen meestal minder ambitie om carriere te maken omdat zij meer bezig zijn met familie/kinderen.'

..vervolgens opgevat wordt als iets wat hij totaal niet gezegd heeft, is dus wat er mis is in 2019. Je moet tegenwoordig echt op eieren lopen met elk woord wat je zegt om te voorkomen dat het wordt verdraaid, en zelfs als je het probeert dan lukt het zo nu en dan mensen alsnog om het te verdraaien.

Edit: Idd, dit heeft niks met dit toppa te maken maar ik vraag me af hoe relevant dat ondertussen nog is aangezien het een beetje een mengelmoes van onderwerpen is geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 20:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is zo gezegd inderdaad maar hij heeft zich eerder ook op soortgelijke manieren uitgelaten, waar hij wel redelijk xenofobisch was, geen geheim dat ook hij het liefst een trumpmuur om NL wilt.

Dus het is niet heel raar dat zijn opmerking zo wordt opgevat. Maar wel eens dat dat linkse "social justice ik ben overal gevoelig voor" is net zo dom als het rechtse eigen volk eerst (ten onder helpen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 20:54 
 
Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
JoeCarioca schreef:
Ik draai helemaal nergens om heen. Jij reageert juist helemaal niet op mijn laatste bericht.

FvD all the way! Top partij. En dat staat los van illuminati natuurlijk.

die gast die vind dat vrouwen niet moeten werken en zowat halve nazi uitspraken doet?

goeie


Vooral lekker alleen maar nieuwskoppen blijven lezen, ben je sowieso slimmer dan een gemiddelde pvv stemmer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 05:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou ik ben blij dat er genoeg mensen zijn op dit forum die weten dat dat natuurlijk de grootste onzin is; dat Baudet vrouwen haat en een nazi is.

En de term 'xenofobisch', wat Broken Balance aanhaald, valt in diezelfde groep. Het is een term die eigenlijk pas sinds kort gebruikt wordt, met als doel om iemands standpunt te ontkrachten en af te doen als 'onjuist'. Het is een erg kortzichtige, verwijtende en stompzinnige manier van argumenteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 08:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Voor als men het nog niet doorheeft, het is wss een trollaccount van iemand die hier al gebanned is of hier niet meer actief is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nope.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 13:35 
 

Spobbertiet schreef:
jeffrey2107 schreef:
JoeCarioca schreef:
Ik draai helemaal nergens om heen. Jij reageert juist helemaal niet op mijn laatste bericht.

FvD all the way! Top partij. En dat staat los van illuminati natuurlijk.

die gast die vind dat vrouwen niet moeten werken en zowat halve nazi uitspraken doet?

goeie


Vooral lekker alleen maar nieuwskoppen blijven lezen, ben je sowieso slimmer dan een gemiddelde pvv stemmer :loving:

nee weet ook wel dat er niet zo veel van klopt maar zit hier puur te fucken omdat het kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2019 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

Dan heb ik goed gehapt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2019 08:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2019 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Ze willen de bevolking terugbrengen naar 500 miljoen zoals op de Georgia guidestones staat. Ze willen alle macht. Een munteenheid, een taal, totale controle. Het is communisme, en dan nog vele stapjes verder. Niemand wil in zo'n wereld leven.


▲ Ik wel ▲
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic