hahaha Ik vind het wel grappig hoe jij telkens reageert.
Ik heb ook helemaal niet gezegd dat elke willekeurige driehoek illuminati is. Alleen als het een driehoek is met een oog erin.
Ze willen de bevolking terugbrengen naar 500 miljoen zoals op de Georgia guidestones staat. Ze willen alle macht. Een munteenheid, een taal, totale controle. Het is communisme, en dan nog vele stapjes verder. Niemand wil in zo'n wereld leven.
Het resultaat is er al deels. De EU is opgericht, met 1 muntsoort. Wellicht komt er in de toekomst de North American Union. En als alle 'unions' gecreerd zijn, moeten die uiteindelijk verbonden worden. En als dat gebeurd is, zijn we allemaal slaven.
Wat betreft ontwikkeling, ik vind eigenlijk dat we op persoonlijk gebied helemaal niet zo goed aan het ontwikkelen zijn. Steeds meer mensen zijn verslaafd aan technologie en zijn compleet afhankelijk. Hersenloos naar de tv kijken en geen enkele interesse hebben in andere gebieden. Ik denk dat mensen veel fitter, slimmer, en onafhankelijker kunnen zijn. Beter voedsel consumeren, je eigen planten kweken, boeken lezen, etc. En 'links' en 'rechts' zijn eigenlijk ook alleen maar labels om mensen te helpen om in hokjes te plaatsen. Want dat doen veel mensen zo graag. Oh het is dat, oh het is dat. Net zoals Baudet aangaf in die video. En dan vind ik de ontwikkeling best wel tegenvallen.
En waar Broken Balance het over heeft dat er juist mensen erop uit zijn voor hun eigen macht en de dingen die ik noem, uitbrengen voor geld ofzo is gewoon niet zo. Kun je het alleen al niet zien aan de manier waarop mensen praten en hoe ze communiceren? Voor mij is het heel eenvoudig. De mensen die ik volg en vertrouw, komen er zonder een schrammetje vanaf, telkens als ze in debat gaan met mensen die van een andere mening zijn. Elke keer weer hebben zij het laatste woord en weten ze veel betere argumenten te geven. Zo gaan ze bijvoorbeeld op straat langs bij willekeurige mensen en gaan gewoon een beschaafd gesprek houden. En die mensen die ze tegenkomen hebben vaak heel weinig in te brengen. Het is allemaal gebaseerd op de vooroordelen die de media naar buitenspuugt.
Zoek anders eens op Avi Yemini. Hier zijn kanaal (gaat meer over praktische dingen in Engeland en Australie maar gaat erom dat de mainstream media liegt, ook over hem).
https://www.youtube.com/user/IDFTrainingTalloze video's waar hij gewoon met de meest fatsoenlijke argumenten komt, en gewoon gelijk heeft.