Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:

Trouwens, Monster energy drink is ook niet in handen van vredige mensen. Die drie krassen op het blik zijn drie zessen als je kijkt naar het Hebreeuwse geschrift. En 666 is het cijfer van de duivel. Je kunt dit toevallig noemen of niet belangrijk, maar stiekem wordt dit met opzet gedaan. Net als dat er de laatste jaren meer kleding is ontworpen met driehoeken en een oog erin en waarvan sommige mensen denken dat het gewoon cool is. Maar er zit wel degelijk een intentie achter en die lui kicken op duivelse shit en sekte-gerelateerde dingen. Wist je trouwens ook dat er in Rome allerlei duistere praktijken plaatsvinden? Die paus doet alsof hij het allemaal zo goed weet, maar stiekem worden er baby's geofferd in hun rituelen.

Ja, weer geen bron. Maar ik ben nog steeds niet thuis en kan hier later wel voor zorgen.

Heb je meer van dit soort voorbeelden? Mega interessant en het doet me zeker anders denken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 23:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zal die inmiddels al thuis zijn en met wetenschappelijke bronnen kunnen komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Legendes zeggen dat ie nog altijd onderweg is in zijn taxi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 09:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Legendes zeggen dat ie nog altijd onderweg is in zijn taxi.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 09:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoorde in de wandelgangen, dat Trump hem te pakken heeft. Iets met illuminatie ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 13:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 16:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rip
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oef, ik ben weer ontsnapt hoor. Ze hadden me grondig opgesloten.

Wel grappig opzich de reacties hier.

Om nog te reageren op een reactie over "Laat ze lekker": op zich is dit ook waar. Zoals ik al zei, verdienen ze eigenlijk geen enkele aandacht met hun sombere gedachtes. Maar tergelijkertijd vind ik het ook wel belangrijk om stil te staan bij wat er allemaal gepromote wordt in je face en wat de dingen om je heen daadwerkelijk betekenen.

En een andere reactie zei dat het claimen dat YouTube corrupt is en wel zelf YouTube filmpjes plaatsen elkaar tegenspreekt ofzo, maar dat is eigenlijk niet zo. Er zijn namelijk nog steeds goede lui op YouTube. Het is niet zo dat elk channel compleet crap is zonder dat je het door kan hebben. Als je bepaalde personen lang genoeg volgt, en een beetje nazoekt wat ze vertellen, merk je dat er ook goede mensen op YouTube zitten die juist de echte informatie uitbrengt omdat er zoveel geconsord wordt. Jammer genoeg worden er wel steeds meer accounts van dergelijke personen verwijdert, en losse video's van die personen die een of ander content bevatten waarvan YouTube beweert dat het "tegen de guidelines is".

Voor mij persoonlijk is het heel erg eenvoudig om te weten wie er de waarheid vertelt en wie niet. Dit komt deels door het feit dat bijna iedereen die ik al lang volg, op een gegeven moment met elkaar in aanraking komt. Ze praten bijvoorbeeld met elkaar in een studio of in een live Skype call. Of ze filmen met elkaar rapportages en doen verslagen van gebeurtenissen. Dit is al heel vaak gebeurd met mensen die ik afzonderlijk volgde, en dat ze dus later bij elkaar kwamen. Dit geeft ook aan dat ik niet zomaar willekeurige figuren geloof die bij kaarslicht een of ander griezelverhaal vertellen. Het is allemaal feitelijke informatie.

Mark Dice is een erg goede verslaggever en ik hoop dat hij nog even door kan gaan op YouTube. Hij heeft al een aantal boeken geschreven en hij praat zoal over illuminati en politiek.

Hier wat video's van hem:

https://www.youtube.com/watch?v=SZTs0kTWp_A

https://www.youtube.com/watch?v=qgMrAwFmcvA

https://www.youtube.com/watch?v=Mu0CRhWQPMs


Hier een video van de insider van het Vaticaan:

https://www.youtube.com/watch?v=HNprO9s0r1I


Kanye West kun je trouwens haten, maar hij komt wel met de waarheid en weet hoe het zit. Dan is de volgende stap ook om dat openbaar te maken, en dat is niet eenvoudig. Zeker niet als celebrity, want je zal aangevallen worden vanuit allerlei hoeken. Het vereist lef en de wetenschap dat als je het niet vertelt, het uiteindelijk nog slechter zal gaan in de wereld. Ze hadden 'm drugs gevoerd en hij moest naar het ziekenhuis. En waarschijnlijk is de illuminati (hoe hocus-pocus deze term ook voor jou klinkt) direct of indirect hier bij betrokken.

https://www.youtube.com/watch?v=mueeKk6GweI


Michael Jackson wist ook precies dat er een geheime groep op aarde is die de boel wil controleren. Hij is daarom dan ook, net zoals vele andere, vermoord.

https://www.youtube.com/watch?v=ZqTWwZcMDo8




Naar mijn idee zijn video's meestal toch de beste bronnen, mits van de goede afkomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 11:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En wat als Youtube nou Illuminatie is?

Edit: Ook ik wordt nu door mannen aangevallen en meegenomen in een taxi. Gelukkig geen Fake Taxi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb mijn afstudeerscriptie ook gemaakt met alleen maar bronverwijzingen naar Youtube, ging wel lekker :thumbsup:

Goldenstyle schreef:
ik wordt


Maadt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 12:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

:lol:

Zelfs voor mij tl;dr
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:

Michael Jackson wist ook precies dat er een geheime groep op aarde is die de boel wil controleren. Hij is daarom dan ook, net zoals vele andere, vermoord.

https://www.youtube.com/watch?v=ZqTWwZcMDo8


IluminatHEE HEE
Shamone

Ik geef het op, tis mooi geweest zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 13:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoelang gaan we deze internetheld/keyboard hero/troll nog een podium geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe langer dit topic gaande is, hoe meer ik het gevoel krijg dat hij gewoon bloedserieus is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 13:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat bedoel, van de 40 posts die hij dusver gemaakt heeft zijn staan er gewoon 38 hier een nieuwe religie te verkondigen... die andere 2 is omdat hij in Thailand woont en een video niet kan zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Hoelang gaan we deze internetheld/keyboard hero/troll nog een podium geven?

Doen we bij jou al jaaaaaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Kanye West kun je trouwens haten, maar hij komt wel met de waarheid en weet hoe het zit. Dan is de volgende stap ook om dat openbaar te maken, en dat is niet eenvoudig. Zeker niet als celebrity, want je zal aangevallen worden vanuit allerlei hoeken. Het vereist lef en de wetenschap dat als je het niet vertelt, het uiteindelijk nog slechter zal gaan in de wereld. Ze hadden 'm drugs gevoerd en hij moest naar het ziekenhuis. En waarschijnlijk is de illuminati (hoe hocus-pocus deze term ook voor jou klinkt) direct of indirect hier bij betrokken.

https://www.youtube.com/watch?v=mueeKk6GweI


Michael Jackson wist ook precies dat er een geheime groep op aarde is die de boel wil controleren. Hij is daarom dan ook, net zoals vele andere, vermoord.

https://www.youtube.com/watch?v=ZqTWwZcMDo8

Kijk, nice. Heb je nog meer van dit soort dingen? Zoals Monster Energy verhaal ect.?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Hoe langer dit topic gaande is, hoe meer ik het gevoel krijg dat hij gewoon bloedserieus is.


Het lijkt bijna alsof je verbaasd bent dat er dit soort gekkies bestaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 14:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
rakkietakkie schreef:
Hoelang gaan we deze internetheld/keyboard hero/troll nog een podium geven?

Doen we bij jou al jaaaaaren

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Kijk, nice. Heb je nog meer van dit soort dingen? Zoals Monster Energy verhaal ect.?


Toch nog iemand die niet direct de drang heeft om het af te schuiven op een "gekkie" of wat dan ook. Ik heb je een privebericht gestuurd. De rest wil toch niks geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

he wil je mij ook berichtje sturen ik lust ook graag monster energy drink
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 14:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Alm1ghty schreef:
Kijk, nice. Heb je nog meer van dit soort dingen? Zoals Monster Energy verhaal ect.?


Toch nog iemand die niet direct de drang heeft om het af te schuiven op een "gekkie" of wat dan ook. Ik heb je een privebericht gestuurd. De rest wil toch niks geloven.


Ja daaag, je bent gewoon in een hoekje gedreven, en weet dat er geen uitweg meer voor je is behalve de vuilnisbelt. En nu heb je met die vogel besloten om PB's rond te gaan sturen? Joeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
JoeCarioca schreef:
Alm1ghty schreef:
Kijk, nice. Heb je nog meer van dit soort dingen? Zoals Monster Energy verhaal ect.?


Toch nog iemand die niet direct de drang heeft om het af te schuiven op een "gekkie" of wat dan ook. Ik heb je een privebericht gestuurd. De rest wil toch niks geloven.


Ja daaag, je bent gewoon in een hoekje gedreven, en weet dat er geen uitweg meer voor je is behalve de vuilnisbelt. En nu heb je met die vogel besloten om PB's rond te gaan sturen? Joeeee


Helemaal niet. Teveel gasten hier hebben een vooringenomen mening en zijn niet in staat om iets nieuws te leren of tot een nieuwe ontdekking te komen. Niet mijn schuld.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic