Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
@mods Kan deze toppa naar Off-Topic? Bvd.

Jazeker, veel te vermakelijk om te sluiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Ik heb daar zo de bronnen gewoon niet van, ten eerste zit ik nu op mijn telefoon wat het erg lastig maakt en ten tweede sla ik sowieso niet alles op wat ik zie of lees. Maar zoveel mensen hebben het al gezegd en dat zijn mensen uit hoge posities... politici, onderzoekers, FBI... insiders die weten wat er gebeurt. Hun vind ik veel betrouwbaarder dan sommige mainstream media.


Je bent wel heel selectief waarin je wel en niet gelooft. Politici en onderzoekers wel dus. Maar als die politici (Rutte, Obama, zoals je zegt) niet dezelfde mening delen als jij zijn ze onderdeel van illuminatie. Mainstream media vertrouw je niet, maar internetbronnen, waar letterlijk iedereen van alles op kan zetten geloof je wel. Zelfs de meest bizarre theorieën (vliegtuigen die chemicaliën in de lucht spuiten om ons dom te maken :lol: ) neem je aan voor waarheid. Alles wat slecht gaat in de wereld komt door de illuminatie, maar als het jou goed uitkomt is het dankzij jouw helden Trump, Assange en consorten.

Voor zo’n operatie die door steenrijke mensen gesteund wordt en over de hele wereld invloed heeft is er nog bar weinig van te merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap echt niet hoe je zo diep de conspiracy rabbit hole in kan gaan :/

Heb je deze klassieker trouwens al gezien?


Valt wel in jouw straatje denk ik wat betreft symbolen/illuminati in hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 05:32 
 
Hardtraxx Veteran

Het wachten is op Broken Balance die weer veel te veel tijd gaat spenderen aan een veel te lange reactie maar desondanks wel vermakelijk blijft om te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 06:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeez... ik zeg helemaal niet dat alles wat slecht is door de illuminati komt. En ik heb ook niet beweerd dat Obama of Rutte in de illuminati zitten. De meeste mensen die er banden mee hebben worden gewoon door hun gebruikt, net zoals sommige bekende zangers en acteurs die aangeven dat ze een contract met de duivel moesten tekenen. Maar dat soort mensen zitten er zelf niet in.

En dat je er niet veel van merkt, is juist de bedoeling. Die lui werken op grote schaal en doen het stapje voor stapje zodat je niks doorhebt. Ze willen voorkomen dat de mensen in opstand komen.

Trouwens, Monster energy drink is ook niet in handen van vredige mensen. Die drie krassen op het blik zijn drie zessen als je kijkt naar het Hebreeuwse geschrift. En 666 is het cijfer van de duivel. Je kunt dit toevallig noemen of niet belangrijk, maar stiekem wordt dit met opzet gedaan. Net als dat er de laatste jaren meer kleding is ontworpen met driehoeken en een oog erin en waarvan sommige mensen denken dat het gewoon cool is. Maar er zit wel degelijk een intentie achter en die lui kicken op duivelse shit en sekte-gerelateerde dingen. Wist je trouwens ook dat er in Rome allerlei duistere praktijken plaatsvinden? Die paus doet alsof hij het allemaal zo goed weet, maar stiekem worden er baby's geofferd in hun rituelen.

Ja, weer geen bron. Maar ik ben nog steeds niet thuis en kan hier later wel voor zorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 06:48 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 06:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben nu de video aan het kijken die LV1 plaatste. Eerlijk gezegd is die oog in de driehoek wel foute boel. Dit heb ik eigenlijk nog niet eerder gezien op hardstyle events. Maar het lijkt ook allemaal iets duisterder dan hedendaagse events? Duivel hoorns hoeft voor mij ook niet zo. Wel zitten er ook genoeg speculaties in. Een glazen vierkant waar de dj draait hoeft niet per se iets te betekenen. En die figuren in die lichtprojectie ("spell") waren niet altijd te verklaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 07:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interessant topic. Ff volgen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 08:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alsof je tegen een muur praat :lol:

Een muur die selectief dingen als waarheid aanneemt en wat niet uitkomt verwerpt.

Dat is de tl;dr van dit topic eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 08:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd, we zijn het orginele AoC topic voorbij kwa aantal posts :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 09:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik moest zowaar zoeken naar het topic, hij is verplaatst naar de plek waar hij het beste tot zijn recht komt en laatste rustplaats totdat de wereld vergaat.

Heil Art Of Creation!

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 11:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Trouwens, Monster energy drink is ook niet in handen van vredige mensen. Die drie krassen op het blik zijn drie zessen als je kijkt naar het Hebreeuwse geschrift. En 666 is het cijfer van de duivel. Je kunt dit toevallig noemen of niet belangrijk, maar stiekem wordt dit met opzet gedaan.


Oke. En nu?
De duivel bestaat namelijk niet, net als dat god ook niet bestaat. In ieder geval niet letterlijk. Men gelooft dat het bestaat, daarom heet het ook geloof ;)
Dus wat kan het schelen dat er volgens jou '666' op het blik staat? Gaan we sneller dood als we een blik Monster drinken?

Citaat:
Net als dat er de laatste jaren meer kleding is ontworpen met driehoeken en een oog erin en waarvan sommige mensen denken dat het gewoon cool is. Maar er zit wel degelijk een intentie achter en die lui kicken op duivelse shit en sekte-gerelateerde dingen.

Welke intentie dan?
Prima, laat ze lekker kicken. Ik heb geen kleding met driehoeken en een oog in m'n kast liggen. Behalve een oud Qlimax shirtje misschien.... (ooh fuck... illuminatie?)
En zoals al eerder gezegd: toon dit dan ook eens aan met bewijzen. Echte keiharde bewijzen. En niet van die lulkoek geschreven pagina's. Want als je zoals jij in illuminatie WIL geloven, dan vind je op internet allerlei geschreven teksten waar je het mee eens wil zijn en prima in je straatje past.

Maar ga je zoeken op de onzin van illuminatie dan vind je net zoveel tekst.

En wat wil je nou überhaupt bereiken? Je ga ons hier niet overtuigen van je idiote gedachtes. En wij jou blijkbaar net zo min.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 11:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Dus wat kan het schelen dat er volgens jou '666' op het blik staat? Gaan we sneller dood als we een blik Monster drinken?


Als dit het geval is dan ga ik dat toch aan paar mensen geven.. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 11:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 12:12 
 
Hardtraxxer

vertellen over hoe corrupt youtube is en vervolgens met youtube filmpjes aan komen die vertellen hoe corupt de wereld wel niet is MAN MAN MAN :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Je kunt dit toevallig noemen of niet belangrijk, maar stiekem wordt dit met opzet gedaan.


En dan? Als ik een geheime underground schaduw organisatie heb deel ik dat maar al te graag via de monster energy blikjes natuurlijk.

Gekkie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Techno? Ik vind het vergeleken met hardstyle nogal saai en er zitten niet zoveel lyrics in. Hardstyle voel je in je vezels en de rustpauzes die erin zitten hebben ook z'n effect. Maarja, met een pilletje zijn vele genres wel genietbaar.

Nouja heb je weleens naar 99999999 of Kobolsil of AnD of Remco Beekwilder of CHARLOTTE DE WITTE of Amelie Lens of Bl03dk4nk4h live geluisterd? :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 13:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Of Fatima Hasjie, die heeft alleen al een tijd niets gemaakt want verkouden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 13:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Techno? Ik vind het vergeleken met hardstyle nogal saai en er zitten niet zoveel lyrics in. Hardstyle voel je in je vezels en de rustpauzes die erin zitten hebben ook z'n effect. Maarja, met een pilletje zijn vele genres wel genietbaar.


Hardstyle hoort je nog dieper in de put te brengen maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
JoeCarioca schreef:
Techno? Ik vind het vergeleken met hardstyle nogal saai en er zitten niet zoveel lyrics in. Hardstyle voel je in je vezels en de rustpauzes die erin zitten hebben ook z'n effect. Maarja, met een pilletje zijn vele genres wel genietbaar.


Hardstyle hoort je nog dieper in de put te brengen maat


Goeie plaat daarvoor, Moshpit van onze held JeBroer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Indy schreef:
JoeCarioca schreef:
Techno? Ik vind het vergeleken met hardstyle nogal saai en er zitten niet zoveel lyrics in. Hardstyle voel je in je vezels en de rustpauzes die erin zitten hebben ook z'n effect. Maarja, met een pilletje zijn vele genres wel genietbaar.


Hardstyle hoort je nog dieper in de put te brengen maat


Goeie plaat daarvoor, Moshpit van onze held JeBroer.


Ik vind Unresolved - Sacrifice toepasselijker
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ojee, heb net een prspct shirt gekocht waar een driehoek en een oog op staat. Ben ik toch slachtoffer geworden van die klote illuminatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Ojee, heb net een prspct shirt gekocht waar een driehoek en een oog op staat. Ben ik toch slachtoffer geworden van die klote illuminatie.


Ik hoop oprecht dat Headhunterz hier mee leest en nu een plaat maakt die Illuminati heet. En dan van die 'vocals' erin die als je die achterstevoren afspeelt je hoort: "Joe Carioca had gelijk, wij zitten bij de Illuminati! Heil Art of Creation!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat Headhunterz hier wel de nodige zakken popcorn doorheen heeft gejaagd. :P
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic