Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 14:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Ik weet vrij zeker dat Obama niet in staat is om een fatsoenlijk gesprek met Donald te voeren.

Niemand is in staat om een fatsoenlijk gesprek met Trump te voeren want die man is een uit de kluiten gewassen kleuter die nergens naar luistert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Interfearence schreef:
Dit topic. :corn: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Damage-D schreef:
Interfearence schreef:
Dit topic. :corn: :lol:


xd :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Straks komt dit topic weer op HHZ insta story :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 15:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat heeft het al gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie in Hardtraxx ook een driehoek. Betekend dat Hardtraxx ook van de illuminati is? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 16:50 
 
Hardtraxxer

:corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk weer eens wat te beleven op HT
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand overigens IP van die gozert checken haha. Heb echt het idee dat dit een grote troll is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inderdaad... that escalated quickly.

Hoezo Hitler? Ik zeg toch niet dat er mensen dood moeten?

Zeg alleen dat transgenders niet het leger in moeten, want daar zijn zij niet sterk genoeg voor. Als Hillary nu aan de leiding was, zaten de soldaten nu opgescheept met een hoop oestrogeen.

Ze moeten Hillary trouwens nog steeds achter slot en grendel stoppen. Zij is betrokken geweest bij allerlei misdrijven. Zo heeft ze bijv. wapens gegeven aan Al-qaida (= zelfde groep als Isis).

En Bill Clinton is een verkrachter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 18:26 
 

JoeCarioca schreef:
Inderdaad... that escalated quickly.

Hoezo Hitler? Ik zeg toch niet dat er mensen dood moeten?

Zeg alleen dat transgenders niet het leger in moeten, want daar zijn zij niet sterk genoeg voor. Als Hillary nu aan de leiding was, zaten de soldaten nu opgescheept met een hoop oestrogeen.

Ze moeten Hillary trouwens nog steeds achter slot en grendel stoppen. Zij is betrokken geweest bij allerlei misdrijven. Zo heeft ze bijv. wapens gegeven aan Al-qaida (= zelfde groep als Isis).

En Bill Clinton is een verkrachter.


mompelt iets over "grab them by the pussy"
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Ze moeten Hillary trouwens nog steeds achter slot en grendel stoppen. Zij is betrokken geweest bij allerlei misdrijven. Zo heeft ze bijv. wapens gegeven aan Al-qaida (= zelfde groep als Isis).

Zoals al 7 pagina's wordt geroepen. Kom eens met een bron in plaats van alleen maar populistische uitspraken te doen. En ja, ben te lui om zelf te googlen. :thumbup:

Beter flikker je op naar een plek met gelijkgezinden ipv hier je mening ons de strot door te duwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Inderdaad... that escalated quickly.

Hoezo Hitler? Ik zeg toch niet dat er mensen dood moeten?

Zeg alleen dat transgenders niet het leger in moeten, want daar zijn zij niet sterk genoeg voor. Als Hillary nu aan de leiding was, zaten de soldaten nu opgescheept met een hoop oestrogeen.

Ze moeten Hillary trouwens nog steeds achter slot en grendel stoppen. Zij is betrokken geweest bij allerlei misdrijven. Zo heeft ze bijv. wapens gegeven aan Al-qaida (= zelfde groep als Isis).

En Bill Clinton is een verkrachter.


Dit klopt, maar of je het een misdrijf kan noemen is het 2e. Zij kregen die wapens, met het doel om de russen in Afghanistan te bestrijden. Uiteindelijk werd dit natuurlijk een voedingsbodem voor terrorisme, omdat de VS hen allemaal dingen had beloofd die ze helemaal niet nagekomen zijn. Maar of dit de schuld is van alleen Hillary is een discutabel punt. Er zit namelijk een volledige overheid achter, niet 1 persoon + Hillary heeft hier ook gewoon haar schuld bij bekend.

Dat laatste met Bill Clinton. Als dat zo was, dan was hij allang veroordeeld. Zo niet, kom jij even met hard bewijsmateriaal dat dit ontkracht aub. Scheelt een heel proces.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is allemaal best eenvoudig te vinden in Google of DuckDuckGo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Het is allemaal best eenvoudig te vinden in Google of DuckDuckGo.


Je negeert echt compleet elke weerlegging van je eigen 'waarheid'. Lekker bezig joh. Succes verder :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou ik weet niet hoe jouw browser eruit ziet, maar als ik 'bill clinon rapist' intyp krijg ik pagina na pagina resultaten ermee. Ik vind het toch vermoeiend als ik dat dan allemaal moet kopieren.

En Hillary heeft wel degelijk daar veel aan bijgedragen. Samen met andere ja. Maar nog veel meer. Ook die emails die toen gevonden waren is niet pluis. Volgens mij is ze ook mede-verantwoordelijk voor kernwapens geven aan Irak.

Ik kan nu geen links kopieren want zit op telefoon. Maar als je 'crimes Hillary clinton' intikt, verschijnen daar de resultaten.

En ze spoort gewoon niet met rare opvattingen en standpunten. Trump heeft veel betere plannen voor de wereld.

Heb je trouwens die video gezien van Hillary Clinton waar ze per ongeluk groen slijm in haar glas spuugt tijdens dat ze een speech houd? En de video's waar ze opgevangen moet worden omdat ze niet kan lopen?

Zij is er slecht aan toe, zowel fysiek als mentaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
als ik 'bill clinon rapist' intyp krijg ik pagina na pagina resultaten ermee


Op welke pagina staat het bewijs, waarmee een rechtzaak gewonnen kan worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Nou ik weet niet hoe jouw browser eruit ziet, maar als ik 'bill clinon rapist' intyp krijg ik pagina na pagina resultaten ermee. Ik vind het toch vermoeiend als ik dat dan allemaal moet kopieren.

En Hillary heeft wel degelijk daar veel aan bijgedragen. Samen met andere ja. Maar nog veel meer. Ook die emails die toen gevonden waren is niet pluis. Volgens mij is ze ook mede-verantwoordelijk voor kernwapens geven aan Irak.


En dit is precies wat jou hele verhaal compleet ongeloofwaardig maakt. 'volgens mij'... Ow dan Joe Carioca! Ik ben compleet overtuigd.

En alles over Bill Clinton, dat zijn allemaal aantijgingen geweest. Hij is nooit veroordeeld geweest en gelukkig leven wij in een wereld waarin iemand pas schuldig is als iemand daadwerkelijk veroordeeld is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 19:30 
 

JoeCarioca schreef:
Het is allemaal best eenvoudig te vinden in Google of DuckDuckGo.

jij doet de quote dus lijkt mij dat jij het bewijs aan moet leveren niet?

zonder word je zoals je ziet totaal niet serieus genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
als ik 'bill clinon rapist' intyp krijg ik pagina na pagina resultaten ermee


Ja en als je Donald Trump crimes googled, krijg je ook pagina's aan resultaten. En nu? Die zijn zeker allemaal niet waar omdat het niet in jouw straatje past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb daar zo de bronnen gewoon niet van, ten eerste zit ik nu op mijn telefoon wat het erg lastig maakt en ten tweede sla ik sowieso niet alles op wat ik zie of lees. Maar zoveel mensen hebben het al gezegd en dat zijn mensen uit hoge posities... politici, onderzoekers, FBI... insiders die weten wat er gebeurt. Hun vind ik veel betrouwbaarder dan sommige mainstream media.

En elke Amerikaan die een beetje op de hoogte is, weet dat zij niet spoort.

Ik ben nu niet thuis maar zal proberen om later wat bronnen aan te leveren.

En niet alles in de wereld verloopt even netjes... sommige brave burgers die hun mening geven moeten de gevangenis in en andere serieuze misdadigers worden bewust niet vervolgt. Dit is ook met verl terroristen het geval, waarbij later blijkt dat hij al eerder een misdaad had gepleegd. Zoals toen in Belgie met die aanslag op het vliegveld. Die Clinton familie hebben teveel connecties en als hij dan blijft ontkennen ook al zijn er meerdere aanklagers, doen ze er minder mee dan als het een doorsnee burger was geweest.

Ik had eigenlijk verwacht dat nog meer mensen dit zouden weten... het is niet bepaald geheim ofzo.

Maar de Nederlandse media zal wellicht nooit een kwaad woord over Hillary zeggen. Oh ja, weet je wat ook zo schraal is? Dat ze het zo mooi hadden gevonden dat her de 'eerste vrouwelijke president' was van de VS. Dat moet helemaal niks uitmaken. Het belangrijkste is dat een president zijn werk kan doen. Het doet er ook helemaal niet toe dat Obama zwart was. Want Trump geeft nu veel meet steun aan donkere gekleurde mensen die in de suburbs leven dan Obama. Maar het is die oppervlakkige invalshoek van de media, die eigenlijk het liefste Oprah als president zien: een dikke, zwarte, vrouw. Het perfecte rolmodel. Dit is de idiotrie van de laatste jaren en die politieke correctheid hoort daar ook bij. Er is een hoop gezever aan de gang en veel mensen zijn niet eens bezig met de werkelijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

@mods Kan deze toppa naar Off-Topic? Bvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
@mods Kan deze toppa naar Off-Topic? Bvd.


Denk eerder dat het gewoon gesloten wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

Leandertjeee schreef:
Pedaalemre schreef:
@mods Kan deze toppa naar Off-Topic? Bvd.


Denk eerder dat het gewoon gesloten wordt


Dat zou ook niet nodig hoeven zijn, creeƫr je alleen maar een sfeer mee dat er geen discussie/controverse mag zijn maar Algemeen is hier gewoon niet de plek voor toch.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic