Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:18 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Iek heb liever de Joe Carioca uit de Donald Duck dat ies een minder grote onzin.
Maar ff zonder gekheid, eerste nominatie voor topic van het jaar is binnen. En het wordt heel moeilijk om dit te overtreffen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:23 
 

kijk een avondje niet en deze mafkees lult er 2 paginas aan onzin bij :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Damage-D: Ik hou van hardstyle, maar ik had eigenlijk alleen een account aangemaakt om te vragen over dat logo.

Maat Broken Balance, jij zegt toch steeds dat ik andere mensen afschuif op 'conspiracy etc' en 'onzin' enzo? Daarom zeg ik dat JiJ juist aan het oordelen bent.

En Trump is trouwens gekozen door de bevolking, niet door bedrijven. Eerlijke winst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:

Maat Broken Balance, jij zegt toch steeds dat ik andere mensen afschuif op 'conspiracy etc' en 'onzin' enzo? Daarom zeg ik dat JiJ juist aan het oordelen bent.


Nee, dat zei ik niet :lol:
Lees het nog eens zou ik zeggen.

JoeCarioca schreef:
En Trump is trouwens gekozen door de bevolking, niet door bedrijven. Eerlijke winst.


Psst, politici beloven vaker vooraf dingen wat ze populair maakt en waardoor ze stemmen krijgen, dat heet populisme. Datgene waar jij behoorlijk hard voor valt zo te zien.

Mijn tip voor jou, lees wat er staat, en niet alleen wat je wilt zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Mag ik vragen wat jij van techno vind?

Waarom is deze vraag eigenlijk nog niet beantwoord? Is voor mij een zeer belangrijke graadmeter voor wat betreft het wel/niet serieus nemen van OP en TS
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Alm1ghty schreef:
Mag ik vragen wat jij van techno vind?

Waarom is deze vraag eigenlijk nog niet beantwoord? Is voor mij een zeer belangrijke graadmeter voor wat betreft het wel/niet serieus nemen van OP en TS


Ik denk dat techno muziek is om de mensen in een constante staat te houden door ze te hypnotiseren door eentonige muziek waardoor ze blijven dansen en niet doorhebben dat de overheid hun moeders pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Alm1ghty schreef:
Mag ik vragen wat jij van techno vind?

Waarom is deze vraag eigenlijk nog niet beantwoord? Is voor mij een zeer belangrijke graadmeter voor wat betreft het wel/niet serieus nemen van OP en TS


JoeCarioca schreef:
@Goldenstyle, ben wel Nederlander hoor. En geef de voorkeur aan hardstyle maar techno kan ook lekker zijn soms.


Soms, zegt ie dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Psst, politici beloven vaker vooraf dingen wat ze populair maakt en waardoor ze stemmen krijgen, dat heet populisme. Datgene waar jij behoorlijk hard voor valt zo te zien.


Uiteraard, je kunt moeilijk dingen zeggen die je NIET populair maken. Dat je gaat poepen op straat ofzo. Maar het mooie can Trump is dat hij ook al zijn beloftes nakomt.
En, dit heeft toch niks met bedrijven te maken? De mensen hebben op hem gestemd. Net zoals Brexit, eerlijk gekozen en ik hoop dat ze de EU verlaten. Laten we allemaal de EU verlaten. Maarja dat is misschien weer een ander onderwerp.

Techno? Ik vind het vergeleken met hardstyle nogal saai en er zitten niet zoveel lyrics in. Hardstyle voel je in je vezels en de rustpauzes die erin zitten hebben ook z'n effect. Maarja, met een pilletje zijn vele genres wel genietbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Broken Balance schreef:
Psst, politici beloven vaker vooraf dingen wat ze populair maakt en waardoor ze stemmen krijgen, dat heet populisme. Datgene waar jij behoorlijk hard voor valt zo te zien.


Uiteraard, je kunt moeilijk dingen zeggen die je NIET populair maken. Dat je gaat poepen op straat ofzo. Maar het mooie can Trump is dat hij ook al zijn beloftes nakomt.
En, dit heeft toch niks met bedrijven te maken? De mensen hebben op hem gestemd. Net zoals Brexit, eerlijk gekozen en ik hoop dat ze de EU verlaten. Laten we allemaal de EU verlaten. Maarja dat is misschien weer een ander onderwerp.


Totaal geen desinformatie door de Brexit partij verspreid idd, is ook totaal niet tig keer aangetoond en toegegeven dat dat is gedaan. :lol:
Wat gek, als ze zo zeker zijn, dan zouden ze toch niet bang moeten zijn om opnieuw een referendum te houden? Wat raar. Maar goed, veel succes met de EU verlaten, een land als NL overleeft dat niet, maar he, wat boeit al het onderzoek er naar nou. Het feit dat NL dan in een economische crisis zou komen maakt natuurlijk niet uit, en het feit dat Nederland en miljarden op vooruit is gegaan sinds de toetreding moeten we ook maar negeren. Puur zodat mensen die totaal geen verstand van zaken hebben maar wel roepen dat ze dat hebben hun wil krijgen, laten we vooral de macht leggen in de handen van de mensen die totaal geen verstand van zaken hebben en niet verder kijken dan hun eigen mening.

En meer dan 3/4e van Trump zijn beloftes zijn niet nagekomen of verdraaid. Deels omdat er godzijdank nog mensen met verstand in het Amerikaanse rechtssysteem en parlement zitten. Het feit dat hij zijn wil door wilt drukken door normale mensen met een goed cv te verwijderen van posities en zijn eigen mensen er plaatsen is vooral geen voorbode daarvan :lol:

Citaat:
Maarja, met een pilletje zijn vele genres wel genietbaar.


Welkom broeder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Uiteraard, je kunt moeilijk dingen zeggen die je NIET populair maken. Dat je gaat poepen op straat ofzo.

wtf :lol:

Citaat:
Laten we allemaal de EU verlaten.

Dat mensen dit nog steeds zeggen, terwijl brexit hier naast de deur gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
Uiteraard, je kunt moeilijk dingen zeggen die je NIET populair maken. Dat je gaat poepen op straat ofzo.

wtf :lol:

Citaat:
Laten we allemaal de EU verlaten.

Dat mensen dit nog steeds zeggen, terwijl brexit hier naast de deur gebeurt.


Broken Balance schreef:
populisme.


Krijg je als politici daadwerkelijk cijfers, bronnen en feiten gaan verdraaien om hun standpunt te rechtvaardigen, hetgeen waar heel Brexit door is ontstaan. De mensen die zelf de moeite niet nemen dit na te kijken, horen liever bij een groep schreeuwende mensen dan dat ze de gevolgen en waarheid onder ogen zien, zijn te heilig overtuigd door de omgeving dat wat hun doen correct is. En klagen, dwarszitten en zeuren is altijd makkelijker dan werken aan een oplossing natuurlijk. Zelfde principe als IS eigenlijk, allemaal extremisme onder het zelfde principe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze man eet en poept met stokjes in Thaiiiiland

En dan over de EU beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 11:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom een referendum houden als de verkiezingen al zijn geweest? Weg = weg.

Ik denk dat het op lange termijn gewoon beter is als we niet vastgebonden zouden zitten aan zo'n overkoepelende organisatie die van alles wil bepalen. Als we gewoon onze eigen beslissingen kunnen nemen lijkt me dat veel beter. Maar ja dat verlaten is ook niet zomaar gepiept. Dat is ook met Brexit een heel proces. Maar ik denk dat het op lange termijn niet zo heel verkeerd is.

Jammer dat onze meningen zo erg verschillen over Trump. Ik zit nu in een taxi en ben niet van plan om weer uitgebreid te typen. Laat maar zitten anders.

Bedankt voor de welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 11:09 
 
Hardtraxx Veteran

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 11:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Waarom een referendum houden als de verkiezingen al zijn geweest? Weg = weg.


Ja want mensen komen na nieuwe informatie nooit terug op hun mening/keuze. Als ik jou een telefoon verkoop en jou vertel dat dat ding van alles kan waarna jij er achter komt dat dat niet zo is, gaat weg=weg dan ook op? Nee, want dat is manipulatie, wat bij Brexit ook is gebeurd. Waarom denk je dat drie leiders en Ukip gelijk pleiten waren na de uitslag?

JoeCarioca schreef:
Ik denk dat het op lange termijn gewoon beter is als we niet vastgebonden zouden zitten aan zo'n overkoepelende organisatie die van alles wil bepalen. Als we gewoon onze eigen beslissingen kunnen nemen lijkt me dat veel beter. Maar ja dat verlaten is ook niet zomaar gepiept. Dat is ook met Brexit een heel proces. Maar ik denk dat het op lange termijn niet zo heel verkeerd is.


Oh ja goede rede, laten we maar gewoon doen, we zien wel of het wat wordt. Lekker een bord voor je kop houden bij alles wat de EU voor NL heeft betekend sinds de oprichting. Tegen de tijd dat Nederland misschien hersteld is van de klap die het oplevert ben jij allang in een graf onder de grond.

Wij maken nog steeds onze eigen beslissingen gast, waarom oordeel je over dit als je ons politieke systeem duidelijk niet eens kent :lol:. Je stemt toch in Nederland nog steeds voor een regerende partij, en niet voor een Europese leider?

Nexit in een nutshell: op lange termijn verliest Nederland bedrijven, banen, geld, welvaart en diplomatie. Import en exporttarieven schieten omhoog. Er moet geld naar een compleet grenswacht systeem en het budget van justitie mag naar de douane, wat minder overlaat voor criminaliteit überhaupt in NL. Banken in Nederland krijgen het veel moeilijker, daardoor krijg je inflatie van de nieuwe munt en worden leningen en hypotheken onmogelijk. Nederland is een exportland en import land, door dat te belemmeren, maak je Nederland direct een armer land dat geen goede internationale concurrentiepositie meer heeft.

Waar denk je dat de staat het geld dan vandaan moet plukken? Van jou, van de zorg, van justitie, van educatie. Goed plan man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Maar het mooie can Trump is dat hij ook al zijn beloftes nakomt.


https://www.politifact.com/truth-o-mete ... se-broken/ :huh: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 11:44 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
JoeCarioca schreef:
Maar het mooie can Trump is dat hij ook al zijn beloftes nakomt.


https://www.politifact.com/truth-o-mete ... se-broken/ :huh: :huh:


Das niks vergeleken met die van Obama xd (1 pagina vs. 7 pagina's)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 11:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
hurricane schreef:
JoeCarioca schreef:
Maar het mooie can Trump is dat hij ook al zijn beloftes nakomt.


https://www.politifact.com/truth-o-mete ... se-broken/ :huh: :huh:


Das niks vergeleken met die van Obama xd (1 pagina vs. 7 pagina's)


Niet geheel onlogisch.

Trump ontslaat mensen die hem tegenwerken en vervangt ze door mensen in zijn eigen kring. Daarbij heeft sinds de helft van Trump zijn termijn het parlement pas een meerderheid van Democraten.

Tijdens Obama was het parlement en de Amerikaanse versie van de 1e kamer altijd grotendeels republikein waardoor alles, en zeker wapenwetten, meteen werden afgekeurd. Bijna niets wat Obama wou doen kon zodoende doorgevoerd worden. Het werd vaak pertinent afgewezen omdat het van de Democraten kwam, er werd niet eens gekeken of het ook daadwerkelijk goed voor het land was, het werd gewoon uit afgunst van Obama/Democraten geweigerd. Een beetje geforceerd oppositie voeren, godzijdank heeft de oppositie niet zo'n macht in Nederland.

Dat is het grootste verschil, Obama daar de schuld voor geven is de verkeerde persoon de schuld geven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance = JoeCarioca = illuminati confirmed = aluhoedjes = alzienend oog
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal ook niet helpen dat Obama progressief is en veel veranderingen door wou voeren. Terwijl Trump conservatief is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Natuurlijk ontslaat Trump een hoop mensen, want er zitten allerlei ratten in dat witte huis. Mensen die liever helemaal niet de VS zien verbeteren maar die het liefst grote stromen met vluchtelingen naar binnen willen laten en transgender mensen in het leger proberen te krijgen. Hij is genoodzaakt om mensen te ontslaan die geen hart voor de zaak hebben. Er zitten nog veel mensen in van Obama's era die gewoon uit zijn op geld.

Trump verdient zo'n thuglife bril en joint. Want hij doet een hoop goede dingen en hij had deze baan als president helemaal niet hoeven aan te gaan. Hij had het prima voor elkaar als golfbaan- en hoteleigenaar. Maar hij wist nu eenmaal dat er niemand anders de kennis en moed had om het roer om te gooien. The Don heeft heel veel business ervaring en heeft kennis van hoe dingen werken en hoe je het beste met mensen omgaat.
Ik weet vrij zeker dat Obama niet in staat is om een fatsoenlijk gesprek met Donald te voeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Natuurlijk ontslaat Trump een hoop mensen, want er zitten allerlei ratten in dat witte huis. Mensen die liever helemaal niet de VS zien verbeteren maar die het liefst grote stromen met vluchtelingen naar binnen willen laten en transgender mensen in het leger proberen te krijgen. Hij is genoodzaakt om mensen te ontslaan die geen hart voor de zaak hebben. Er zitten nog veel mensen in van Obama's era die gewoon uit zijn op geld.

Trump verdient zo'n thuglife bril en joint. Want hij doet een hoop goede dingen en hij had deze baan als president helemaal niet hoeven aan te gaan. Hij had het prima voor elkaar als golfbaan- en hoteleigenaar. Maar hij wist nu eenmaal dat er niemand anders de kennis en moed had om het roer om te gooien. The Don heeft heel veel business ervaring en heeft kennis van hoe dingen werken en hoe je het beste met mensen omgaat.
Ik weet vrij zeker dat Obama niet in staat is om een fatsoenlijk gesprek met Donald te voeren.


Afbeelding

I got you
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 14:11 
 

JoeCarioca schreef:
Natuurlijk ontslaat Trump een hoop mensen, want er zitten allerlei ratten in dat witte huis. Mensen die liever helemaal niet de VS zien verbeteren maar die het liefst grote stromen met vluchtelingen naar binnen willen laten en transgender mensen in het leger proberen te krijgen. Hij is genoodzaakt om mensen te ontslaan die geen hart voor de zaak hebben. Er zitten nog veel mensen in van Obama's era die gewoon uit zijn op geld.

Trump verdient zo'n thuglife bril en joint. Want hij doet een hoop goede dingen en hij had deze baan als president helemaal niet hoeven aan te gaan. Hij had het prima voor elkaar als golfbaan- en hoteleigenaar. Maar hij wist nu eenmaal dat er niemand anders de kennis en moed had om het roer om te gooien. The Don heeft heel veel business ervaring en heeft kennis van hoe dingen werken en hoe je het beste met mensen omgaat.
Ik weet vrij zeker dat Obama niet in staat is om een fatsoenlijk gesprek met Donald te voeren.


wat is er zo mis dan met transgenders?

je argumenten zijn echt kul, geen onderbouwing niks. wil graag eerst bewijs zien.

zometeen ga je nog zeggen dat adolf hitler een goede gast was en volkomen gelijk had mbt joden, gehandicapten en transgenders etc., je argumenten neigen langzaam wel die kan op qua onzin
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic