Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Royvn_ schreef:
Toch verbaas ik me weer wat voor 'n lui er op internet rond zwerven.. Wat internet wel niet met de mens kan doen :lol:


Is niet de schuld van het internet. Door het internet hebben ze enkel een platform om makkelijk 'de massa' te bereiken.


Als de illuminati echt de wereld wil overnemen mogen ze wel een beetje opschieten. Die lui zijn er al honderden jaren mee bezig en ik heb er nog niet veel van gemerkt. Ik zou dit graag nog willen meemaken voor ik sterf.

De firma dankt u!


Ze zijn idd erg slecht in wat ze doen, bevolking groter dan ooit en levensverwachting hoger dan ooit. Die vliegtuigen moeten eens meer chemische shit sproeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

Dat zijn precies dingen die mensen zouden zeggen dat er geen illuminati bestaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2019 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Ik geloof ook wel dat AoC hier iets mee te maken. Ik verwacht dan ook dat HHZ de minister-president wordt van de wereld met zijn onderministers Sound Rush. Hele wereld moet dan verplicht hardstyle luisteren, totdat HHZ weer een overstap maakt naar een ander genre. De verwachting is dat dit techno zal zijn. Alle andere muziek wordt verbannen van de radio en televisie. Op de televisie zal Malua het weer presenteren, is Mandy de ster van Meiden van Holland, gaat Radical Redemption het nieuwe presenteren en zal Warface RTL Boulevard gaan doen. Brood zal worden vervangen door drugs en je mag enkel nog maar water drinken. Iedereen wordt verplicht dagelijks naar de sportschool te gaan en hier minimaal één foto van op Instagram te zetten. Daarnaast moet je dagelijks minimaal één keer huilen om iets wat een ander over je heeft gezegd. Het wordt een mooie wereld met ome Willem aan de macht.


Dit hele topic zal mij een worst zijn maar ik moest wel ff inloggen om dit te quoten, godverdomme post van het jaar :worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 04:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In westerse landen is het geboortecijfer heel laag. Het komt vooral door Afrika en India dat de wereldbevolking stijgt. En als je zo rond kijkt, veel mensen lijken nogal zwak. Niet in de hardstyle scene trouwens. Maar over het algemeen. Geen kennis van zaken, niet zelfvoorzienend, een smalle blik op de realiteit, meegaand in stommme trends, en geobserdeerd door de telefoon.

En de illuminati is van plan om heel veel immigranten naar Europe te zenden zoals ze al gedaan hebben, om Europa uiteindelijk arm te maken. Ze maken er namelijk een puinhoop van en steken auto's in brand. Zweden is een complete ramp. Kinderen gaan naar de moskee en vrouwen worden verkracht en zijn te bang om er aangifte van te doen. Stel vandalen zijn het zonder enige respect voor andere culturen. De illuminati zorgt ervoor dat er in bepaalde landen oorlog of conflicten zijn zodat mensen vluchten. Vaak geven ze ook nog financiele steun om deze reis te maken. Tergelijkertijd zegt de media allemaal hetzelfde (dat we de immigranten moeten verwelkomen) en zetten ze dingen in scene (zoals in ondiep water een foto maken waar het lijkt alsof mensen verdrinken maar waar je per ongeluk gewoon iemand ziet staan).
Dit wordt ook op dezelfde manier gedaan in de VS. Daar geven bepaalde mensen steun aan de arme mensen in Venezuela en worden ze aangespoord om de reis te maken. De VS zal alleen maar leiden onder dat aantal vluchtelingen die van uitkeringen leven en niet integreren en op democraten stemmen omdat hun diegene zijn die hun reis steunde. En dan doet de media weer alsof het discriminerend is om ze buiten te laten als ze over hekken proberen te klimmen. Je kunt nou eenmaal niet zomaar in een ander land binnenlopen. Dit moet legaal worden gedaan met de juiste papieren en het liefste nog wat tests en screenings.

Er zijn al veel terroristen in Westerse landen. Frankrijk, Engeland en Duitsland hebben al heel veel problemen gehad en er zijn al veel mensen gestorven. De burgers worden aan het lot overgelaten en er moet alsmaar ruimte worden gemaakt voor Islam.

https://www.youtube.com/watch?v=_Z_RAbOJcu0&t=214s

De illuminati weet hoe je mensen tegen elkaar opzet op grote schaal, hoe je dingen teweegbrengt. Ze willen chaos, crisis en het liefst iedereen arm en afhankelijk hebben, zodat hun kunnen overnemen. Dat is dan wederom het mooie van hardstyle, waar het vaak om "unite" en "one family" draait. Als de mensen er van op de hoogte zijn en zichzelf verdedigen kunnen die lui nooit winnen. En er komen al veel mensen in opstand tegen de EU die alles willen bepalen etc. De yellow vests in Frankrijk bijvoorbeeld. En volgens mij zijn Wilders en Thierry Baudet ook populairder geworden de laatste tijd.
Er moet gewoon meer macht gaan naar de gewone burger.

George Soros is een voorbeeld van een stiekeme rat over de 80 jaar oud die heel veel doelen steunt die niet bevoordelijk zijn voor westerse landen. Ik weet niet zeker of hij ook bij de illuminati hoort, hij zou er wellicht banden mee kunnen hebben.


Hier trouwens Joe Rogan ft. Alex Jones:

https://www.youtube.com/watch?v=-5yh2HcIlkU&t=7324s
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 07:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zie hier gewoon een vleugje Baudet/Wilders-fanaat met een goed stuk "ik heb te veel conspiracyfilmpjes bekeken en hecht daar meer waarde aan dan daadwerkelijke wetenschappelijke en maatschappelijke stukken en bronnen" afgetopt met "Ik hoor nergens bij dus ik blijf dit ondanks logisch nadenken opdreunen zodat ik maar ergens bij hoor" en "ik zoek overal iets achter zolang het mijn punt maar versterkt".

Blijft altijd makkelijk, een compleet onredelijke kant ondersteunen en elke vorm van een tegenwoord of logica afdoen als "conspiracy". En dan vragen ze zich af waarom mensen die serieuze conspiracies hebben blootgelegd (klokkenluiders) zoals Assange, de personen achter de Panama Papers en Manning maar half serieus worden genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 08:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ach jonge hou toch op. Het enige wat jij doet, is negatief zijn en mij proberen te analyseren wat compleet onjuist is.

En Assange is een held. Net als Snowden, ex-CIA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 08:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Ach jonge hou toch op. Het enige wat jij doet, is negatief zijn en mij proberen te analyseren wat compleet onjuist is.


De enige bronnen die je hebt zijn mensen die het zelfde schreeuwen zonder bronnen :lol:.

Maar mooi dat je die mensen helden vindt, en tegelijkertijd mensen steunt die hun permanent achter slot en grendel of dood willen hebben voor het überhaupt verspreiden van dit soort dingen. Laat maar weer zien dat je alles op een rijtje hebt.

En negatief zijn is wel mijn forté inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 08:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het houd niet op, niet vanzelf..... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 08:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timothyb checking in. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 08:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeg, welke drugsdealer heb jij?

Tering... dit topic, in vergelijking met jou zeg ik zelfs minder onzin :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 08:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alle namen die je noemt zijn juist mensen en landen die zelfstandig willen zijn en niet hun macht willen kwijtraken aan derde instanties.

Dit wordt tegenwoordig "extreem rechts" genoemd maar dat is compleet onzin. Ze proberen het op die manier zwart te maken.

Hongarije, Italie en Polen en Trump doen juist een goede zaak. Jezelf verdedigen en opkomen voor de juiste belangen. Trump heeft al zoveel bereikt. Werkeloosheid is het laagste ooit en de economie gaat goed. Hij heeft Kim van Korea zelfs zijn kernwapens weten te ontmantelen. Terugtrekken uit de zinloze oorlog in Syrie was ook geen gek plan. En als er aardbevingen zijn in bijv. Costa Rica gaat hij hun helpen. Het is een hele lange waslijst, maar ik heb geen zin om dat nu hier te typen. Je kunt het zelf opzoeken.

Niks mis met conservatief zijn en je eigen land en inwoners beschermen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 09:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wederom, nul bronnen. Maar ja dan zal ik wel weer negatief zijn. Ik zie in jouw redenering alleen maar dingen die bepaalde (toevallig rechtse) mensen zeggen terug, of wat conspiracy filmpjes roepen. Wat nog steeds geen goede bronnen zijn. Maar Hongarije en Polen doen inderdaad goed werk door vrijheid van meningsuiting te onderdrukken, bravo, iets wat jij volgens mij juist wil als je van conspiracies houdt, maar he, wat is logica he?

JoeCarioca schreef:
Alle namen die je noemt zijn juist mensen en landen die zelfstandig willen zijn en niet hun macht willen kwijtraken aan derde instanties.

Dit wordt tegenwoordig "extreem rechts" genoemd maar dat is compleet onzin. Ze proberen het op die manier zwart te maken.

Hongarije, Italie en Polen en Trump doen juist een goede zaak. Jezelf verdedigen en opkomen voor de juiste belangen. Trump heeft al zoveel bereikt. Werkeloosheid is het laagste ooit en de economie gaat goed. Hij heeft Kim van Korea zelfs zijn kernwapens weten te ontmantelen. Terugtrekken uit de zinloze oorlog in Syrie was ook geen gek plan. En als er aardbevingen zijn in bijv. Costa Rica gaat hij hun helpen. Het is een hele lange waslijst, maar ik heb geen zin om dat nu hier te typen. Je kunt het zelf opzoeken.
Niks mis met conservatief zijn en je eigen land en inwoners beschermen.


Wat je wel in bronnen kan terugvinden, is dat alles duurder is geworden in Amerika door Trump zijn handelsrestricties. Hij bijna alle sociale verzieningen heeft teruggebracht naar de bedrijven waardoor het duurder is geworden. Hij heeft de belasting omgegooid waarbij er grote belastingkortingen kwamen voor bedrijven en hoogstaande wall street mensen (en toevallig ook zijn eigen bedrijf). Hij lobby't mensen in machtsposities die verbonden zijn aan zijn bedrijf. De lage en middenklasse zijn er op achteruit gegaan door hem, ze betalen minder belasting (wat zijn belofte was) maar de kosten voor levensonderhoud zijn ook omhoog gegaan, dus er is niets veranderd.


De persoon die het meeste heeft verdiend aan dit alles is... Trump zelf. Zijn bedrijf is de lucht in geschoten na zijn presidentschap. Handelsrestricties gelden niet voor hem want zijn bedrijf en vele Trump towers staan al over de hele wereld, plus de sectors waar hij restricties op gooit die beïnvloeden zijn bedrijf niet. Echt een man van het volk hoor, is totaal niet op eigen winst uit :lol:

Als je naar de cijfers kijkt dan is de werkloosheid gedaald, en de economie gestegen. Maar drie keer raden waar die stijgende lijn begon? Aan het begin van Obama zijn 2e termijn :lol:.

Maar wel bedankt, je toont me wel weer waarom ik absoluut niet op de FvD, PVV of iets anders rechts wil stemmen als ik als land vooruit zou willen :lol: (en nee links net zo min). Lekker alles verdraaie, er omheen praten of negeren en elk tegenwoord afdoen als "conspiracy", "linkse onzin" en "de grote man die ons neer wil slaan". Laten we gelijk Stalin uit zijn graf halen, die kwam ver met soortgelijke policies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 09:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als het zo slecht was voor de Amerikanen, zou Trump niet zoveel steun hebben. Ondanks dat de media hem altijd in een slecht daglicht zet, weten de mensen die daar wonen inmiddels wel beter. Ze merken veel vooruitgang. Daarom denk ik dat hij ook weer gaat winnen in 2020.
De Trump fan base is aan het groeien, omdat mensen inmiddels door de leugens kunnen kijken die de media continu naar buiten brengt. Trump is een man van aanpak en iemand die daadwerkelijk dingen wil veranderen. Niet een of andere nobody in een pak die leuke praatjes kan houden. Obama is een ramp geweest. Wat voor goede dingen had Obama nou gedaan? Ik kan er niet veel herinneren. Obama had geen intentie om het land daadwerkelijk te verbeteren. Maar net zoals met Rutte, vallen mensen soms voor de charme in speeches. Rutte is net als Obama een vrij leeg persoon en je hoeft geen expert te zijn op het gebied van sociologie of psychologie om te weten dat de man weinig daadkracht bezit. Een goed salaris naar binnen halen, that's it. Trump daarentegen had 100.000usd van zijn jaarlijkse inkomen gedoneerd aan het Department of Homeland Security.

Build that wall!

En ik verdraai helemaal niks. En jij doet steeds alsof ik bepaalde dingen heb gezegd wat helemaal niet zo is. Laag niveau van discussieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Make Hardtraxx great again!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 09:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 09:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan dit Topic hernoemd worden? Volgens mij zijn sommige nog lang niet klaar met Discussiëren xd

Bijvoorbeeld naar: 'Conspiracy' of 'illuminatie'
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 09:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Kan dit Topic hernoemd worden? Volgens mij zijn sommige nog lang niet klaar met Discussiëren xd

Bijvoorbeeld naar: 'Conspiracy' of 'illuminatie'


En verplaatsen naar Off-topic? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iek heb liever de Joe Carioca uit de Donald Duck dat ies een minder grote onzin.
Maar ff zonder gekheid, eerste nominatie voor topic van het jaar is binnen. En het wordt heel moeilijk om dit te overtreffen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 09:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Als het zo slecht was voor de Amerikanen, zou Trump niet zoveel steun hebben. Ondanks dat de media hem altijd in een slecht daglicht zet, weten de mensen die daar wonen inmiddels wel beter. Ze merken veel vooruitgang. Daarom denk ik dat hij ook weer gaat winnen in 2020.
De Trump fan base is aan het groeien, omdat mensen inmiddels door de leugens kunnen kijken die de media continu naar buiten brengt. Trump is een man van aanpak en iemand die daadwerkelijk dingen wil veranderen. Niet een of andere nobody in een pak die leuke praatjes kan houden. Obama is een ramp geweest. Wat voor goede dingen had Obama nou gedaan? Ik kan er niet veel herinneren. Obama had geen intentie om het land daadwerkelijk te verbeteren. Maar net zoals met Rutte, vallen mensen soms voor de charme in speeches. Rutte is net als Obama een vrij leeg persoon en je hoeft geen expert te zijn op het gebied van sociologie of psychologie om te weten dat de man weinig daadkracht bezit. Een goed salaris naar binnen halen, that's it. Trump daarentegen had 100.000usd van zijn jaarlijkse inkomen gedoneerd aan het Department of Homeland Security.

Build that wall!

En ik verdraai helemaal niks. En jij doet steeds alsof ik bepaalde dingen heb gezegd wat helemaal niet zo is. Laag niveau van discussieren.


Net zoals jij zo te zien :lol:

Dit is ook geen discussie meer, maar een rechtsgekkie die dingen roept en alle tegenwoorden als onzin en "conspiracy" afdoet. Zoals we gewend zijn van dat soort mensen, en wat ook precies de rede is dat je dit soort reacties krijgt. Maar ik snap dat zelfreflectie moeilijk is als je delusional bent.

Alle 7 biljoen mensen in de wereld kunnen dat ook wel inzien.

Heil Art Of Creation!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 09:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Integendeel, jij bent juist diegene die continu aan het oordelen is.

"Rechtsgekkie"...
"dit soort mensen"...
"delusional"...

Oke...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mag ik vragen @JoeCarioca waarom je een account hebt aangemaakt op Hardtraxx? Het heeft er namelijk alle schijn van dat je hier bent om te discussiëren over de hardere stijlen, maar eerder een overtuiging aan het verkondigen bent. Wat doe je hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:08 
 
Hardtraxxer

OKE FIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JoeCarioca schreef:
Integendeel, jij bent juist diegene die continu aan het oordelen is.

"Rechtsgekkie"...
"dit soort mensen"...
"delusional"...

Oke...


Nee jij!

Heil Art Of Creation!

ps. waar zeg ik dat jij mensen aan het beoordelen bent? Klassiek voorbeeld van vraag of stelling vermijden en omdraaien naar een ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
JoeCarioca schreef:
En het zijn heel veel mensen, niet 100. Eerder 1 biljoen. Steeds meer mensen worden wakker.

Dat is knap, gezien er 7 miljard mensen op de aarde wonen. Waar tover jij die overige 193 miljard vandaan? En ze zijn het toevallig allemaal met je eens?


Mja, BB laat ook ff 800 miljard mensen verdwijnen. Niet te vertrouwen die gast -.-
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic