Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er met die gast die op 2:15 roerloos op de grond ligt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 22:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Wat is er met die gast die op 2:15 roerloos op de grond ligt?

Pacemaker ging tekeer gelukkig goed afgelopen met hem maar toch eigen schuld dat dit hem overkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 12:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ccHoCshFsfY[/youtube]

Alhoewel spakenburgse derby ook mooi is gebeurd dit daar niet.


Moet je dat willen dan? xd Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar hier is de kans groot dat je dan iemand in elkaar slaat met wie je maandag gewoon weer op je werk staat. Tuurlijk gebeurd er wel eens wat (kleine opstootjes/relletjes), maar complete gevechten zul je niet gauw zien, aangezien iedereen elkaar toch wel kent op de een of andere manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FC Lisse - Kozakken Boys 2-1
Genemuiden - IJsselmeervogels 3-4
Spakenburburg - Ons Boso Sneek 3-1

Wordt leuk de derby volgende week :corn: Spakenburg moet winnen voor het kampioenschap bij de vijand. Not! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 17:00 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Prima dagje ja :D Ik speelde met m'n eigen team toevallig gister ook de derby, hebben ze mooi 2 punten afgesnoept in hun race om het kampioenschap. Denk alleen dat m'n enkels volgend jaar nog steeds pijn doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister 0-4 winst op nummer twee, vier punten los nu :D . Helaas weer hamstring, dus ik gok einde seizoen voor me.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 00:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nou nog geen kampioen omdat onze grote blauwe vrienden gelijk speelde, thuis kampioen worden is veel leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 01:17 
 
Hardtraxx Elite

Wat vinden jullie hiervan? Ik ben scheidsrechter en ik fluit de B. Voor een wedstrijd begint leg ik duidelijk uit aan de aanvoerders dat commentaar op mij via hun gaat en schelden met ziektes niet getollereerd worden.

Ik hoorde iemand met het K woord schelden, ik geef hem de gele kaart waardoor hij 10 minuten aan de kant moet. De coach flipt op mij (hij heeft niks gehoord) en vind het nergens op slaan.

Treed ik hier te hard op of zoals het hoort? Ik bedoel als iemand scheld met gvd of whatever omdat iets mislukt kan ik dat heel goed begrijpen in zijn emotie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 01:18 
 
Hardtraxx Elite

Ik ben het er helemaal mee eens! Gewoon afstraffen die flauwekul..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 02:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal mee eens. Toegegeven, het glipt er bij mij ook wel eens uit, maar op een voetbalveld (iets wat je voor je plezier doet) is het toch niet nodig om zulke woorden in de mond te nemen... Hou het lekker sportief, zou ik zeggen. Zoals je zelf zegt, iets als 'gvd' of 'teringzooi' als je een kans mist valt te begrijpen, dat is de emotie mbt het spel dat spreekt. Maar je gaat niet met kanker schelden om emotie als teleurstelling te uiten, dat is gewoon woede jegens de tegenstander (ik neem aan dat je dat bedoelt tenminste).

Wat betreft die coach, zo gaat dat nou eenmaal. Mocht jouw groep iets goed doen, is het allemaal de verdienste van de leden van de groep. Mocht er iets fout gaan in de groep, zijn het altijd externe factoren. Doe je niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 06:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het had rood moeten wezen. Helemaal nadat je dingen van te voren bespreekt over schelden enzo...Geel is nog mild.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Wat vinden jullie hiervan? Ik ben scheidsrechter en ik fluit de B. Voor een wedstrijd begint leg ik duidelijk uit aan de aanvoerders dat commentaar op mij via hun gaat en schelden met ziektes niet getollereerd worden.

Ik hoorde iemand met het K woord schelden, ik geef hem de gele kaart waardoor hij 10 minuten aan de kant moet. De coach flipt op mij (hij heeft niks gehoord) en vind het nergens op slaan.

Treed ik hier te hard op of zoals het hoort? Ik bedoel als iemand scheld met gvd of whatever omdat iets mislukt kan ik dat heel goed begrijpen in zijn emotie.

Die afspraak maakt een scheidsrechter met ons ook vaak. Al komt het vaak genoeg voor dat dat alleen voor ons geldt, en de thuisspelende ploeg mag schelden en zeuren wat ze willen. (In wat voor taal dan ook) :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 10:55 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Wat vinden jullie hiervan? Ik ben scheidsrechter en ik fluit de B. Voor een wedstrijd begint leg ik duidelijk uit aan de aanvoerders dat commentaar op mij via hun gaat en schelden met ziektes niet getollereerd worden.

Ik hoorde iemand met het K woord schelden, ik geef hem de gele kaart waardoor hij 10 minuten aan de kant moet. De coach flipt op mij (hij heeft niks gehoord) en vind het nergens op slaan.

Treed ik hier te hard op of zoals het hoort? Ik bedoel als iemand scheld met gvd of whatever omdat iets mislukt kan ik dat heel goed begrijpen in zijn emotie.


Ik geef ook altijd geel. En idd het moet eigenlijk rood zijn. Pas maar op hoor anders komen omstanders het veld op lopen en komen je bedreigen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Ik hoorde iemand met het K woord schelden, ik geef hem de gele kaart waardoor hij 10 minuten aan de kant moet. De coach flipt op mij (hij heeft niks gehoord) en vind het nergens op slaan.


En die coach komt niet even verhaal halen wat er nu precies gebeurt is waarom hij die gele kaart krijgt? Zou ik wel doen als ik zaterdags langs de kant staat en er word een speler van mij uitgestuurd.
En daar kun je het dan uiteindelijk mee eens zijn of niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn KNVB regels, ken je die niet, hoor je niet op een voetbalveld thuis. Logisch dat je nu landelijk als C-junior een spelregel cursus moet volgen anders mag je in de toekomst niet meer ballen. Mogen ze ook invoeren voor coaches.

Ben je het er als coach niet mee eens? Houd gewoon je bek, scheids beslist. Beslissing zal er niet minder op worden en uiteindelijk heb je hem alleen maar tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

Helemaal mee eens, sportiviteit staat lang niet bij iedere club hoog op de agenda. Sowieso mogen clubs zelf ook wel wat meer verantwoordelijkheid nemen om die dissonanten aan te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vooral coaches die zich laten gaan, man man man hou je toch eens rustig denk ik dan. Ik kan overigens wel begrijpen dat je als speler soms helemaal gek wordt van een scheidsrechter, omdat je (vooral in de lagere seniorencompetities) vaak de grootste thuisfluiters tegenkomt die je het bloed onder de nagels vandaan halen. Maar idd je moet het dan niet zo ver laten komen dat je hem uit begint te schelden of met ziektes gaat gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:49 
 
Hardtraxx Elite

Ik ben zelf ook nog eens coach van een B-elftal dus ik kon me wel plaatsen in de tegenstander coach. Ging er verder daarom ook niet op in.

Ik zat inderdaad nog te twijfelen om rood te trekken maar dat vond ik wat zwaar, en aangezien de wedstrijd (voor mijn gevoel) toch al beslist was vond ik het geen zin hebben om die knul ook nog een boete op te leggen.


Wij spelen in Regio Zuid II, daar speel je dus tegen limburgse en brabantse teams, ik weet niet hoe het kan maar wij als brabantse club hebben áltijd de scheids tegen in het limburgse land. Ook vaak genoeg gehad dat het daar uit de hand liep, tot knokpartijen aan toe.

Een keer meegemaakt, stonden 0-2 voor, geen vuiltje aan de lucht. In de laatste 10 minuten maken hun de 1-2. Toen was het tijd om af te fluiten, liet de scheids 7 (!!!!) minuten doorspelen, waardoor in de laatste actie van de wedstrijd ónze keeper naar beneden word gehaald en een penalty tegen krijgt. 2-2. Wat er na afloop gebeurden was een grote vechtpartij. Ook dat is niet goed te praten, maar de telleurstelling was enorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Ik zat inderdaad nog te twijfelen om rood te trekken maar dat vond ik wat zwaar, en aangezien de wedstrijd (voor mijn gevoel) toch al beslist was vond ik het geen zin hebben om die knul ook nog een boete op te leggen.

Ik weet niet welke klasse je fluit, maar bij ons (5e klasse) kan een rode kaart nog in de doofpot gestopt worden, wel met 10 man uitspelen maar geen boete. (Let op, KAN)

Hard4US schreef:
Een keer meegemaakt, stonden 0-2 voor, geen vuiltje aan de lucht. In de laatste 10 minuten maken hun de 1-2. Toen was het tijd om af te fluiten, liet de scheids 7 (!!!!) minuten doorspelen, waardoor in de laatste actie van de wedstrijd ónze keeper naar beneden word gehaald en een penalty tegen krijgt. 2-2. Wat er na afloop gebeurden was een grote vechtpartij. Ook dat is niet goed te praten, maar de telleurstelling was enorm.

Dit hebben we denk ik allemaal wel een keer meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Bij jeugd boven in 2de klasse of hoger hoef je alleen maar aantal tijdstraffen in te voeren. Dan zet je gewoon 1 neer en dan is het opgelost :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 14:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo, nog 1 dag en dan haken de blauwen definitief om het kampioenschap xd
pompiedompompom :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Quick boys geen periode titel xd xd xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Quick boys geen periode titel xd xd xd xd xd


worden tweede toch? mag dan na competitie spelen

Ijselmeervogels - Spakenburg geweest. 0-0

Saaie wedstrijd, had van Spakenburgse zijde meer verwacht als je om het kampioenschap speelt.

De spits van die Rooie bakt er geen hout van wat een drama!
Al met al een terechte uitslag. Spakenburg 4 punten achter op de koploper nu xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dave schreef:
Lennard95 schreef:
Quick boys geen periode titel xd xd xd xd xd


worden tweede toch? mag dan na competitie spelen

Ijselmeervogels - Spakenburg geweest. 0-0 (8000! toeschouwers) dat zie je niet in Katwijk ;)

Saaie wedstrijd, had van Spakenburgse zijde meer verwacht als je om het kampioenschap speelt.

De spits van die Rooie bakt er geen hout van wat een drama!
Al met al een terechte uitslag. Spakenburg 4 punten achter op de koploper nu xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 14:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dave schreef:
Lennard95 schreef:
Quick boys geen periode titel xd xd xd xd xd


worden tweede toch? mag dan na competitie spelen


Ja maar zelfs dat zie ik nog niet gebeuren want ze moeten nog tegen oa Rvvh.
En in de nacompetitie verkloten ze het wel vaker.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic