Mijn opa was de 1e voorzitter van HHC Hardenberg waar ik nu zelf ook nog voetbal, alleen ik stop er nu mee in de winterstop. Staan wel stipt op #1 maar heb er geen plezier meer van. Ging zelf ook altijd naar het 1e kijken maar nu ook nooit meer. "t kan me niet meer echt boeien!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Vandaag bij Katwijk-VVIJ geweest 4-0 leuk potje , alleen 1 van hun deed irritant tegen grens werd je gewoon schijtziek van 
-
YHardtraxxer
- 579 posts member since 2009

-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Afgelopen zaterdag tijdens het fluiten van een wedstrijd is een van de ouders het veld op gelopen en heeft mij bedreigd.. Wauw. 
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Je hebt de wedstrijd gelijk gestaakt neem ik aan?Lenny wrote:Afgelopen zaterdag tijdens het fluiten van een wedstrijd is een van de ouders het veld op gelopen en heeft mij bedreigd.. Wauw.
-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
Jup. Ik heb hem gestaakt. Alleen regels is 10 minuten afkoelen, maar ik was zo van slag dat ik zelf de wedstrijd niet heb afgemaakt.Andromeda wrote:Je hebt de wedstrijd gelijk gestaakt neem ik aan?Lenny wrote:Afgelopen zaterdag tijdens het fluiten van een wedstrijd is een van de ouders het veld op gelopen en heeft mij bedreigd.. Wauw.
Sneu zeg.. wat is er verder mee gedaan?
Ik ga ook nooit kijken, moet altijd tegelijk met het eerste voetballenfrankhardenberg wrote:Mijn opa was de 1e voorzitter van HHC Hardenberg waar ik nu zelf ook nog voetbal, alleen ik stop er nu mee in de winterstop. Staan wel stipt op #1 maar heb er geen plezier meer van. Ging zelf ook altijd naar het 1e kijken maar nu ook nooit meer. "t kan me niet meer echt boeien!
-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
De club heeft het verder afgehandeld omdat ik moest werken... Maar ik kreeg een mail dat het bestuur van de desbetreffende club zijn excuses had aangeboden. Ook de trainer van die club heeft nog zijn excuses aangeboden voor het verkeerd handelen, want hij liet zich meeslepen door die supporter ipv dat ie hem van het veld afhaalde.teupie wrote:Sneu zeg.. wat is er verder mee gedaan?
4 April ga ik naar DE derby der derby's in het amateur voetbal waar gewoon 7000 man aanwezig zijn.
3x raden welke...
Heb er nu al zin in.
3x raden welke...
Die was zaterdag al geweest hoordave wrote:4 April ga ik naar DE derby der derby's in het amateur voetbal waar gewoon 7000 man aanwezig zijn.
3x raden welke...Heb er nu al zin in.
1-1 Jammer, Gun het Quik Boys wel. Ik hoop dat ze allebij naar de topklasse komen. Katwijk is al zeker, nu Quik nogLennard95 wrote:Die was zaterdag al geweest hoordave wrote:4 April ga ik naar DE derby der derby's in het amateur voetbal waar gewoon 7000 man aanwezig zijn.
Qua toeschouwers en entourage stelt ijselmeervogels -Spakenburg net iets meer voor dan Quik Boys - Katwijk wat derby's betreft.
Afgelopen zaterdag met 8-1 gewonnen van de nr 11 terwijl wij 10e stonden toen 
Wij staan 6e, afgelopen woensdag 5-0 verloren van de nr 8, afgelopen zaterdag 6-2 gewonnen van de nr 3Martin wrote:Afgelopen zaterdag met 8-1 gewonnen van de nr 11 terwijl wij 10e stonden toen
Wij die week er voor ook met 2-1 gewonnen van de nr 2 en week daarvoor net met 2-1 verloren van koploperRepulze wrote:Wij staan 6e, afgelopen woensdag 5-0 verloren van de nr 8, afgelopen zaterdag 6-2 gewonnen van de nr 3Martin wrote:Afgelopen zaterdag met 8-1 gewonnen van de nr 11 terwijl wij 10e stonden toen
Maar wij staan nu 8e maar als we 2x winnen kunnen we ook zo 6e staan met een paar puntjes achter de nr. 3 maar als we 2x verliezen kunnen we ook 10e staan met een redelijk gat naar de middenmoot
Staat wel redelijk dicht bij elkaar en dat is wel leuk op zich
Jij hebt er verstand vandave wrote:1-1 Jammer, Gun het Quik Boys wel. Ik hoop dat ze allebij naar de topklasse komen. Katwijk is al zeker, nu Quik nogLennard95 wrote:Die was zaterdag al geweest hoordave wrote:4 April ga ik naar DE derby der derby's in het amateur voetbal waar gewoon 7000 man aanwezig zijn.
![]()
Qua toeschouwers en entourage stelt ijselmeervogels -Spakenburg net iets meer voor dan Quik Boys - Katwijk wat derby's betreft.Ook het voetbal is beter. Het is de moeder der derby's in het amateur voetbal.
Ben te vinden in het Rooie kamp, alhoewel ik die shirts echt lelijk vind.
Mijn zus woont in Spakenburg (Ik kom zelf hier niet vandaan) en mijn vader heeft seizoenskaart. Dus daar gaan we verzamelen om 12.00, bakkie koffie met Spakenburgs koek , Urghhh (niet echt lekker)
en dan zo zachtjes aan naar de club toe. Na afloop doen we nog een lekker visje eten en dan weer naar huis.
Ik vind persoonlijk jammer dat Spakenburg tegen Hoek heeft gelijk gespeeld, had gehoopt op winst, dan had de wedstrijd 4 april er helemaal om gegaan..
Mijn zus woont in Spakenburg (Ik kom zelf hier niet vandaan) en mijn vader heeft seizoenskaart. Dus daar gaan we verzamelen om 12.00, bakkie koffie met Spakenburgs koek , Urghhh (niet echt lekker)
Ik vind persoonlijk jammer dat Spakenburg tegen Hoek heeft gelijk gespeeld, had gehoopt op winst, dan had de wedstrijd 4 april er helemaal om gegaan..
Last edited by dave on 25 Mar 2015 17:50, edited 1 time in total.
Alhoewel spakenburgse derby ook mooi is gebeurd dit daar niet.
Heb de s maar even weg gehaald anders werk het filmpje niet,Lennard95 wrote:
Alhoewel spakenburgse derby ook mooi is gebeurd dit daar niet.
Het heeft niks met voetbal te maken trouwens.
En maar goed ook, kansloos gedoe.Lennard95 wrote:Alhoewel spakenburgse derby ook mooi is gebeurd dit daar niet.
Nou ja ik bedoel meer de rivaliteit , Dit was ook achterlijk politie deed niks om dit te voorkomen trouwens.Raven wrote:En maar goed ook, kansloos gedoe.Lennard95 wrote:Alhoewel spakenburgse derby ook mooi is gebeurd dit daar niet.
Is toch wel grappig, beetje sensatie in de wijk. Zolang er niks kapot is..?
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Kan je beter dit hebben: http://www.dumpert.nl/mediabase/6646317 ... bley_.html
Die Willem II fan wat een held!
Die Willem II fan wat een held!