Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2014 01:44 
 
Donateur

Mijn opa was de 1e voorzitter van HHC Hardenberg waar ik nu zelf ook nog voetbal, alleen ik stop er nu mee in de winterstop. Staan wel stipt op #1 maar heb er geen plezier meer van. Ging zelf ook altijd naar het 1e kijken maar nu ook nooit meer. "t kan me niet meer echt boeien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 19:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vandaag bij Katwijk-VVIJ geweest 4-0 leuk potje , alleen 1 van hun deed irritant tegen grens werd je gewoon schijtziek van :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 14:18 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

Afgelopen zaterdag tijdens het fluiten van een wedstrijd is een van de ouders het veld op gelopen en heeft mij bedreigd.. Wauw. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 15:44 
 
Hardtraxx Elite

Lenny schreef:
Afgelopen zaterdag tijdens het fluiten van een wedstrijd is een van de ouders het veld op gelopen en heeft mij bedreigd.. Wauw. :/

Je hebt de wedstrijd gelijk gestaakt neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Lenny schreef:
Afgelopen zaterdag tijdens het fluiten van een wedstrijd is een van de ouders het veld op gelopen en heeft mij bedreigd.. Wauw. :/

Je hebt de wedstrijd gelijk gestaakt neem ik aan?


Jup. Ik heb hem gestaakt. Alleen regels is 10 minuten afkoelen, maar ik was zo van slag dat ik zelf de wedstrijd niet heb afgemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sneu zeg.. wat is er verder mee gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Mijn opa was de 1e voorzitter van HHC Hardenberg waar ik nu zelf ook nog voetbal, alleen ik stop er nu mee in de winterstop. Staan wel stipt op #1 maar heb er geen plezier meer van. Ging zelf ook altijd naar het 1e kijken maar nu ook nooit meer. "t kan me niet meer echt boeien!

Ik ga ook nooit kijken, moet altijd tegelijk met het eerste voetballen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 18:03 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Sneu zeg.. wat is er verder mee gedaan?


De club heeft het verder afgehandeld omdat ik moest werken... Maar ik kreeg een mail dat het bestuur van de desbetreffende club zijn excuses had aangeboden. Ook de trainer van die club heeft nog zijn excuses aangeboden voor het verkeerd handelen, want hij liet zich meeslepen door die supporter ipv dat ie hem van het veld afhaalde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 20:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

4 April ga ik naar DE derby der derby's in het amateur voetbal waar gewoon 7000 man aanwezig zijn.
3x raden welke... :P Heb er nu al zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dave schreef:
4 April ga ik naar DE derby der derby's in het amateur voetbal waar gewoon 7000 man aanwezig zijn.
3x raden welke... :P Heb er nu al zin in.


Die was zaterdag al geweest hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 21:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
dave schreef:
4 April ga ik naar DE derby der derby's in het amateur voetbal waar gewoon 7000 man aanwezig zijn.
3x raden welke... :P Heb er nu al zin in.


Die was zaterdag al geweest hoor :P


1-1 Jammer, Gun het Quik Boys wel. Ik hoop dat ze allebij naar de topklasse komen. Katwijk is al zeker, nu Quik nog :P

Qua toeschouwers en entourage stelt ijselmeervogels -Spakenburg net iets meer voor dan Quik Boys - Katwijk wat derby's betreft. :thumbup: Ook het voetbal is beter. Het is de moeder der derby's in het amateur voetbal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 23:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag met 8-1 gewonnen van de nr 11 terwijl wij 10e stonden toen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 10:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin schreef:
Afgelopen zaterdag met 8-1 gewonnen van de nr 11 terwijl wij 10e stonden toen :lol:

Wij staan 6e, afgelopen woensdag 5-0 verloren van de nr 8, afgelopen zaterdag 6-2 gewonnen van de nr 3 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 11:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Martin schreef:
Afgelopen zaterdag met 8-1 gewonnen van de nr 11 terwijl wij 10e stonden toen :lol:

Wij staan 6e, afgelopen woensdag 5-0 verloren van de nr 8, afgelopen zaterdag 6-2 gewonnen van de nr 3 :lol:


Wij die week er voor ook met 2-1 gewonnen van de nr 2 en week daarvoor net met 2-1 verloren van koploper >.<
Maar wij staan nu 8e maar als we 2x winnen kunnen we ook zo 6e staan met een paar puntjes achter de nr. 3 maar als we 2x verliezen kunnen we ook 10e staan met een redelijk gat naar de middenmoot :P
Staat wel redelijk dicht bij elkaar en dat is wel leuk op zich
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 23:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dave schreef:
Lennard95 schreef:
dave schreef:
4 April ga ik naar DE derby der derby's in het amateur voetbal waar gewoon 7000 man aanwezig zijn.
3x raden welke... :P Heb er nu al zin in.


Die was zaterdag al geweest hoor :P


1-1 Jammer, Gun het Quik Boys wel. Ik hoop dat ze allebij naar de topklasse komen. Katwijk is al zeker, nu Quik nog :P

Qua toeschouwers en entourage stelt ijselmeervogels -Spakenburg net iets meer voor dan Quik Boys - Katwijk wat derby's betreft. :thumbup: Ook het voetbal is beter. Het is de moeder der derby's in het amateur voetbal.

Jij hebt er verstand van :cool: Misschien zie ik je wel man, ben tijdens en na de wedstrijd uiteraard in het blauwe kamp te vinden ongeacht winst of verlies. Voor de wedstrijd is het traditioneel vis bakken en biertjes drinken. Zijn toch altijd twee van de leukste dagen van het jaar (vooral als je wint natuurlijk) :D Vorige editie was 4-2 voor ons, maar ik vrees dat het dit keer wat lastiger zal gaan, IJsselmeervogels speelt eigenlijk nergens meer voor en kan door deze wedstrijd te winnen het seizoen nog redden, terwijl wij nog meedoen om het kampioenschap, maar mochten we hier niet winnen kan daar ook wel een streep door (dubbel feest voor de vogels dan). Dus de druk ligt er behoorlijk op. Maar goed ik heb er weer zin in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 15:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben te vinden in het Rooie kamp, alhoewel ik die shirts echt lelijk vind.
Mijn zus woont in Spakenburg (Ik kom zelf hier niet vandaan) en mijn vader heeft seizoenskaart. Dus daar gaan we verzamelen om 12.00, bakkie koffie met Spakenburgs koek , Urghhh (niet echt lekker) :P en dan zo zachtjes aan naar de club toe. Na afloop doen we nog een lekker visje eten en dan weer naar huis.

Ik vind persoonlijk jammer dat Spakenburg tegen Hoek heeft gelijk gespeeld, had gehoopt op winst, dan had de wedstrijd 4 april er helemaal om gegaan.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ccHoCshFsfY[/youtube]

Alhoewel spakenburgse derby ook mooi is gebeurd dit daar niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 18:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:


Alhoewel spakenburgse derby ook mooi is gebeurd dit daar niet.


Heb de s maar even weg gehaald anders werk het filmpje niet, :thumbup:

Het heeft niks met voetbal te maken trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Alhoewel spakenburgse derby ook mooi is gebeurd dit daar niet.

En maar goed ook, kansloos gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Lennard95 schreef:
Alhoewel spakenburgse derby ook mooi is gebeurd dit daar niet.

En maar goed ook, kansloos gedoe.

Nou ja ik bedoel meer de rivaliteit , Dit was ook achterlijk politie deed niks om dit te voorkomen trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is toch wel grappig, beetje sensatie in de wijk. Zolang er niks kapot is..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 21:05 
 
Hardtraxx Elite

Kan je beter dit hebben: http://www.dumpert.nl/mediabase/6646317/e9bc28d0/how_dutch_willem_ii_fans_clear_a_table_on_matchday_at_wembley_.html
Die Willem II fan wat een held! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Is toch wel grappig, beetje sensatie in de wijk. Zolang er niks kapot is..?


In de wijk was niks kapot, het veld daarintegen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic