We've seen you grow and grow and grow.
Dat hebben we zeker

Dat hebben we zeker
Wat een push up + fillers niet allemaal kan doen!wrote:We've seen you grow and grow and grow.
Dat hebben we zeker![]()
Pfff, dit is gewoon Raggadrop maar dan een beetje door elkaar gehusseld. Wat een trieste grap is dit zeg.wrote:View on YouTube
Ja ik ben nu ook wel aardig nieuwsgierigwrote:Waarom staat die foto hier dan niet? Uitermate geschikt voor dit topic lijkt me

Thank me later xoxowrote:Waarom staat die foto hier dan niet? Uitermate geschikt voor dit topic lijkt me

Ja joh die dingen hebben een eigen postcode. Als ze in België is dan ligt er 1 in Frankrijk en de ander in Nederland.wrote:Ziek. `niet perse die dikke knoppen, maar wel het feit dat je een pik van 40cm breed moet hebben om dr tussen dr jopen te duwen
Nog eentje dan voor u.wrote:Das nie verkeerd

Als zij ze die knoppen een beetje voor jou fijn knijpt, verdwijnt die 4 cm brede pik van jou er zo tussen, ganzennek.wrote:Ziek. `niet perse die dikke knoppen, maar wel het feit dat je een pik van 40cm breed moet hebben om dr tussen dr jopen te duwen
Ook ik ben een bescheiden man, mijn collega zei wel eens, het is geen flinke jonge, maar ik heb wel 100 kilo om em aan te douwen.wrote:oef, zit je op de kast maat?
Ik geef ook toe dat mijn kroketje niet zo groot is. Kan er niks aan doen.