Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
DerBeuker wrote:Voor echt knapheid en naturel... geheel mijn smaak dan stem ik voor Nora en Pure :loving:
https://www.instagram.com/noraenpure/
Mee eens. En ook nog eens vette producties (als ze die al zelf heeft gemaakt :P)
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Schaam jullie!! Dat dit er nog niet staat :list:

View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Diegene die nog 1x iets Techno-gerelateerd post wordt persoonlijk door Timothy en mij gepenetreerd met allerlei alledaagse voorwerpen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Alm1ghty wrote:Diegene die nog 1x iets Techno-gerelateerd post wordt persoonlijk door Timothy en mij gepenetreerd met allerlei alledaagse voorwerpen.
:lol:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
ErikZ wrote:Schaam jullie!! Dat dit er nog niet staat :list:
Al 20 keer geluisterd maadt. Het setje van Mandy dan toch, de rest is niet interessant.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 42 minutes ago
Ik las 'Keta episode' :lol:
Hardtraxxer
133 posts member since 2017
last seen Dec 2019
Geef mij maar Dj anime! ;p
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
IPlayOnADesktop wrote:Geef mij maar Dj Mandy! ;p
Hardtraxxer
685 posts member since 2015
Grim wrote:
IPlayOnADesktop wrote:Geef mij maar Dj Mandy! ;p
Nou vooruit dan
Algemene DJ Mandy fanclub-topic
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Wrm die arm ervoor
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 21 days ago
Die naakshoot komt er ook wel als ze niet meer genoeg aandacht binnen hengelt met dit soort foto's
A
Collab met mr. Sjors zou wel wat zijn :loving:
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Anonymous wrote:Collab met Remi zou wel wat zijn :loving:
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
THArdstyler wrote:Die naakshoot komt er ook wel als ze niet meer genoeg aandacht binnen hengelt met dit soort foto's
haha, ja wou net zeggen, kan nooit lang meer duren voordat die arm er niet meer voor zit. Dit soort foto's zijn al normaal intussen :)
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Omdat op instagram blote tepels niet zijn toegestaan. :thumbdown:
A
Mannentepels mogen wel op Insta. Zag laatst een interessant vraagstuk. Als je de tepels van een man op die van een vrouw plakt, of het dan wel mag
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Anonymous wrote:Zag laatst een interessant vraagstuk. Als je de tepels van een man op die van een vrouw plakt, of het dan wel mag
Haha wat xd
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Not sure if fap.
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
Cute
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 42 minutes ago
Anonymous wrote:Mannentepels mogen wel op Insta. Zag laatst een interessant vraagstuk. Als je de tepels van een man op die van een vrouw plakt, of het dan wel mag
Ik heb gemengde gevoelens hierover....
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Anonymous wrote:Mannentepels mogen wel op Insta. Zag laatst een interessant vraagstuk. Als je de tepels van een man op die van een vrouw plakt, of het dan wel mag
Hahahaha prachtig :lol:
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015

Was een tijd geleden ook op, ik dacht, facebook, iemand die midden in een geslachtsverandering zat, om dan elke dag een topless foto van hem/haar online te zetten. Waar moet je dan de grens trekken wanneer het nog wel mag (als man zijnde) en wanneer niet meer (als vrouw zijnde) :P
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Norther66 wrote:

Was een tijd geleden ook op, ik dacht, facebook, iemand die midden in een geslachtsverandering zat, om dan elke dag een topless foto van hem/haar online te zetten. Waar moet je dan de grens trekken wanneer het nog wel mag (als man zijnde) en wanneer niet meer (als vrouw zijnde) :P
Als je de tijd hebt om je hier mee bezig te houden (naast dat je je jezelf aan het ombouwen bent), dan moet je echt een hobby gaan zoeken :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
MeneerEend wrote:
Norther66 wrote:

Als je de tijd hebt om je hier mee bezig te houden (naast dat je je jezelf aan het ombouwen bent), dan moet je echt een hobby gaan zoeken :lol:
Misschien is dat de hobby van die persoon xd
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Helicaze wrote:
Anonymous wrote:Zag laatst een interessant vraagstuk. Als je de tepels van een man op die van een vrouw plakt, of het dan wel mag
Haha wat xd
:lol: :lol: