Volg
Raap me opwrote:inb4 X-Qlusive Man-D Get lit, join the clit
Raap me opwrote:inb4 X-Qlusive Man-D Get lit, join the clit
Doe maar niet... die worden toch weer gejat na het passenwrote:Vanaf wanneer liggen haar gedragen slipjes in de merchandise standjes? Ik kan niet wachten!!
In Japan staan van die automaten waar je gedragen slipjes uit kunt kopen. Zet die op een fissa neer in Mandy-variant en #TeamMandy staat vooraan.wrote:Vanaf wanneer liggen haar gedragen slipjes in de merchandise standjes? Ik kan niet wachten!!

Vind ik ook, gelukkig hebben wij dit topic.wrote:De meeste comments onder dat soort foto's zijn vrij cringey
hoezo, hier worden gewoon diepgaande discussies gevoerdwrote:Het verbaasd mij stiekem wel een beetje dat dit topic ook nog gewoon open is.
Inderdaad, de enige vunzige praet hier is Mandy zelf.wrote:hoezo, hier worden gewoon diepgaande discussies gevoerdwrote:Het verbaasd mij stiekem wel een beetje dat dit topic ook nog gewoon open is.
wrote:Inderdaad, de enige vunzige praet hier is Mandy zelf.wrote:hoezo, hier worden gewoon diepgaande discussies gevoerdwrote:Het verbaasd mij stiekem wel een beetje dat dit topic ook nog gewoon open is.
Hahahahwrote:Inderdaad, de enige vunzige praet hier is Mandy zelf.wrote:hoezo, hier worden gewoon diepgaande discussies gevoerdwrote:Het verbaasd mij stiekem wel een beetje dat dit topic ook nog gewoon open is.
Ik heb voor minder topics zien sluitenwrote:hoezo, hier worden gewoon diepgaande discussies gevoerdwrote:Het verbaasd mij stiekem wel een beetje dat dit topic ook nog gewoon open is.