View on YouTubewrote:Ergens snap ik het gewoon niet..
Ik begrijp dat je door wilt breken in de muziek, maar dan toch zeker wel met je eigen sound/zelf geproduceerde tracks?
Heb dit nog nooit gesnapt, elke DJ die gebruik maakt van ghosts.. bleh
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
View on YouTubewrote:View on YouTubewrote:Ergens snap ik het gewoon niet..
Ik begrijp dat je door wilt breken in de muziek, maar dan toch zeker wel met je eigen sound/zelf geproduceerde tracks?
-Miwer-
Last edited by Jordi on , edited 1 time in total.

Allemaal tussenhaakjes cry emoticon reageren hierop om je steun en respect te tonen aan mandy haar rug. Dat ze er nog vaak op mag liggen
wrote:Dat ze er nog vaak op mag liggen
wrote:[youtube] Pink Floyd - Money [/youtube]wrote:Ergens snap ik het gewoon niet..
Scherp
wrote:Dat ze er nog vaak op mag liggen
Die bio ook van haar op Twitter; Belgian DJ/Producer signed at DWX
Klasse.
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
In eerste instantie leek je een producer maar als je goed luisterd dan merk je dat je gehost word door Hard Driver
.
In dit topic
Hebben we plezier
Maken we fouten
Zeggen we sorry
Beginnen we opnieuw
Worden we boos
Vergeven we
Geven we knuffels
Horen we bij elkaar
Hebben we Mandy lief
Hebben we plezier
Maken we fouten
Zeggen we sorry
Beginnen we opnieuw
Worden we boos
Vergeven we
Geven we knuffels
Horen we bij elkaar
Hebben we Mandy lief
Ik ga helemaal kapotwrote:
Allemaal tussenhaakjes cry emoticon reageren hierop om je steun en respect te tonen aan mandy haar rug. Dat ze er nog vaak op mag liggen
Had je anders van ons verwacht?wrote:7 pagina's... menen jullie dit
Regel die Q&A dan!!11wrote:Ik ben alleen bang dat Mandy ooit dit topic leest en dan denkt dat wij het allemaal sarcastisch bedoelen en haar belachelijk maken
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
wrote:Ik ben alleen bang dat Mandy ooit dit topic leest en dan denkt dat wij het allemaal sarcastisch bedoelen en haar belachelijk maken
Zou er dan ook een meet & greet bij kunnen? heb hiervoor wel al een geschikte locatie gevonden:wrote:Regel die Q&A dan!!11wrote:Ik ben alleen bang dat Mandy ooit dit topic leest en dan denkt dat wij het allemaal sarcastisch bedoelen en haar belachelijk maken

Kunnen we niet als hardtraxx zijnde op haar Bday een cadeau sturen? Svb in een matrozenpakje en iets te diepe v-hals die uit een mega taart komt springen en zn natte zwans in de strijd kan gooien tijdens zijn hete lapdance.
Uhh Hard Driver je had het toch over je nieuwe sound bank?????????wrote:
wrote:![]()
keurig toppa boys.
Kunnen we niet als hardtraxx zijnde op haar Bday een cadeau sturen? Svb in een matrozenpakje en iets te diepe v-hals die uit een mega taart komt springen en zn natte zwans in de strijd kan gooien tijdens zijn hete lapdance.
pfffffwrote:![]()
keurig toppa boys.