wrote:wrote:I don't care...wrote:Geil wijf maar daar is dan ook zowat alles mee gezegd. Schoolvoorbeeld van een 'trophy wife'wrote:Suns out, guns out. Ik zit klaar
Goeie dag even
wrote:wrote:I don't care...wrote:Geil wijf maar daar is dan ook zowat alles mee gezegd. Schoolvoorbeeld van een 'trophy wife'wrote:Suns out, guns out. Ik zit klaar
Zeker, ga je gang!wrote:In die redenatie mag er dus ook iets gezegd worden over hoe jij je neerzet op het internet.
Strontpaling!wrote:Zeker, ga je gang!wrote:In die redenatie mag er dus ook iets gezegd worden over hoe jij je neerzet op het internet.
Nee hoor Kees dat vind ik niet nodig!wrote:Zeker, ga je gang!wrote:In die redenatie mag er dus ook iets gezegd worden over hoe jij je neerzet op het internet.
Doe het toch maar!wrote:Nee hoor Kees dat vind ik niet nodig!
Juist!wrote:Hij verandert graag z'n naam zodat z'n onnozele comments niet achterhaald worden.
Als je dan toch graag de keyboard warrior uithangt maar te bang bent dat men er achter komt wie je echt bent (want dat zie je wel hoe snel je terugkrabbelt in die gevallen), doe het dan zo dat niet alleen mensen met het IQ van een tuinhek er in trappen.wrote:Juist!wrote:Hij verandert graag z'n naam zodat z'n onnozele comments niet achterhaald worden.
Ja ik ben nog lerende! Is nog niet zo makkelijk hoor!wrote:Als je dan toch graag de keyboard warrior uithangt maar te bang bent dat men er achter komt wie je echt bent (want dat zie je wel hoe snel je terugkrabbelt in die gevallen), doe het dan zo dat niet alleen mensen met het IQ van een tuinhek er in trappen.
Wil graag even dat Donny aangeeft in detail waarom.wrote:Mandy is echt een lekker ding
Hier komt het detail:wrote:Wil graag even dat Donny aangeeft in detail waarom.

wrote:Hier komt het detail:wrote:Wil graag even dat Donny aangeeft in detail waarom.
Precies om die reden Niels! Tot hier en niet verderwrote:Hey Kees, waarom heb je me nou verwijderd als vriend?! Nu kan ik je niet meer exposen..