wtfwrote:-
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ja hoor, ben gewoon een beelddenkerwrote:Alles goed verder?
Ah, zijn allemaal beelddenkers in de comments van haar Insta dus.
Sorry! Prachtige foto van een powervrouw met een killer body!wrote:Mod edit: Beetje normaal mag wel. Die fantasieën uit je maar op Instagram.
"Je wordt als vrouw ook niet serieus genomen in het vak."
Prachtige zin die totaal veranderd als je de klemtoon verplaatstwrote:"Je wordt als vrouw ook niet serieus genomen in het vak."
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Vraag me af waar ze dat toch aan te danken heeftwrote:"Je wordt als vrouw ook niet serieus genomen in het vak."
Je heb nu eenmaal goeie foto's nodig om een succesvolle dj te zijn.
Vraag mij af als ik in bikini een foto laat maken of ik dan de zelfde privileges krijg als DJ als zij
Maar 1 manier om daar achter te komen
Moet je wel eerst je borsten vergrotenwrote:Vraag mij af als ik in bikini een foto laat maken of ik dan de zelfde privileges krijg als DJ als zij
Iemand al opgemerkt dat de decks vrijwel niet aangesloten zijn?
-
A
Ik zou zelf heel wat extra's in dat ding in het filmpje stoppen, maar wat verwacht je nog meer in een dj tafel dan?
1 woord weg en de zin is meteen heel anderswrote:Ik zou zelf heel wat extra's in dat ding in het filmpje stoppen, maar wat verwacht je nog meer in een dj dan?
Het is een all-in-one console he.wrote:Iemand al opgemerkt dat de decks vrijwel niet aangesloten zijn?
De decks zijn dus intern aangesloten op de mixer.
Ik gok dat die mixer dan een record functie heeft, aangezien er voorderest alleen een Links/Rechts output naar de monitor speakers gaat.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Wat doet die Quicktime Player balk eigenlijk in die thumbnailwrote:wrote:View on YouTube
Dit. Je ziet dat er 2 USB's insteken aan de linkerkant (voor ons). Eentje is voor de tracks, de andere wordt audio op opgeslagen.wrote:Het is een all-in-one console he.wrote:Iemand al opgemerkt dat de decks vrijwel niet aangesloten zijn?
Ik gok dat die mixer dan een record functie heeft, aangezien er voorderest alleen een Links/Rechts output naar de monitor speakers gaat.
-
A
Is een x dj-rx2 idd, daar kan dat
DJ MANDY
3 dagen geleden
Indeed there is no connection on the master output, Cause the set was recorded on the XDJ, directly on my USB. The video itself is recorded with my iPhone. So we putted the audio on the video, because the sound of the iPhone itself wouldn’t be that good kinda quality.. Just to make everything clear.
Oh heb geen idee hoe dat werkt joh haha, viel me alleen op :p eerlijk gezegd had het me ook helemaal niks verbaasd als er mee gesjoemeld waswrote:Het is een all-in-one console he.wrote:Iemand al opgemerkt dat de decks vrijwel niet aangesloten zijn?
Snap er geen reet van Mandy. Kan je dit ook opnemen en posten? Dank.wrote:DJ MANDY
3 dagen geleden
Indeed there is no connection on the master output, Cause the set was recorded on the XDJ, directly on my USB. The video itself is recorded with my iPhone. So we putted the audio on the video, because the sound of the iPhone itself wouldn’t be that good kinda quality.. Just to make everything clear.