Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 12:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zou mandy hier meelezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 13:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Zou mandy hier meelezen?


Hoop het wel, ze heeft godver mn volgverzoek nog niet geaccepteerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 13:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
pim__ schreef:
Zou mandy hier meelezen?


Hoop het wel, ze heeft godver mn volgverzoek nog niet geaccepteerd!


verdomme, zal dr ff een loeier op dr flikker geve
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 13:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Goldenstyle schreef:
pim__ schreef:
Zou mandy hier meelezen?


Hoop het wel, ze heeft godver mn volgverzoek nog niet geaccepteerd!


verdomme, zal dr ff een loeier op dr flikker geve


Geef ff flinke draai aan die knopn van d'r!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Ik weet het alweer.
Dat gaat over The Gathering op Dreamville Tomorrowland, waar maar 1 stage is en alle 30.000 mensen dus automatisch naar toe gaan.

En er dan supertrots op zijn dat het de MC lukt om 'iedereen' Mandy te laten schreeuwen. :lol:
https://www.instagram.com/p/B0qkge5nIE-/


Dat is toch wel de grootste kudde schapen die je bij elkaar kunt krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Alm1ghty schreef:
Kweenie maar ik vind dit topic een beetje triest aan het worden. Zet het gewoon van je af. Kan jou het schelen. Steeds ook een select clubje die hierin post, elk interview doorlezen en elke foto bekijken. Typisch.

In het begin was het wel grappig maar inmiddels 45 pagina's aan sarcastische shit is een beetje sneu imo.


Niet om Mandy gelijk te geven, ik vind haar ook vrij cringe verder, maar ik vind het vrij ironisch dat er mensen worden getriggered door haar die zegt dat vrouwen harder hun best moeten in de DJ wereld. In een topic waar 45 pagina's lang op haar wordt gebashed :P Mannelijke DJ's die er niks van bakken en hun eigen platen niet maken, hebben niet hun eigen topic.

En zo hebben Miss K8, AniMe, Korsakoff en alle andere vrouwelijke artiesten die niet zelf produceren ook geen eigen topic. Je punt is? Mandy heeft absoluut niks wat haar onderscheidt als artiest. Zodra een artiest al redelijk mixwerk heeft, hoeft niet eens al te spannend te zijn, is het al voldoende. Maar zelfs dat heeft ze niet. Als je daar dan haar uitspraken bij optelt zoals 'produceerlessen', dat ze veel bezig is met mixen en allerlei uitspraken waarin ze kritiek van anderen van de hand doet door de seksisme-kaart te trekken of over haters te beginnen, ja natuurlijk word je dan op de korrel genomen. Toegegeven, mannelijke artiesten hebben inderdaad geen eigen topic, maar ook daar zie je gewoon kritiek op langskomen. Het verschil is dat het meerendeel van die artiesten er niet mee omgaat zoals Mandy dat doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 14:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
zeke schreef:
Ik weet het alweer.
Dat gaat over The Gathering op Dreamville Tomorrowland, waar maar 1 stage is en alle 30.000 mensen dus automatisch naar toe gaan.

En er dan supertrots op zijn dat het de MC lukt om 'iedereen' Mandy te laten schreeuwen. :lol:
https://www.instagram.com/p/B0qkge5nIE-/


Dat is toch wel de grootste kudde schapen die je bij elkaar kunt krijgen


holy fuck. Hoe kan je je als volwassen persoon zo laten kennen dat je maar een willekeurige dj naam gaat roepen omdat iemand dat vraagt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
En zo hebben Miss K8, AniMe, Korsakoff en alle andere vrouwelijke artiesten die niet zelf produceren ook geen eigen topic.


10/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
makrooy schreef:
Alm1ghty schreef:
Kweenie maar ik vind dit topic een beetje triest aan het worden. Zet het gewoon van je af. Kan jou het schelen. Steeds ook een select clubje die hierin post, elk interview doorlezen en elke foto bekijken. Typisch.

In het begin was het wel grappig maar inmiddels 45 pagina's aan sarcastische shit is een beetje sneu imo.


Niet om Mandy gelijk te geven, ik vind haar ook vrij cringe verder, maar ik vind het vrij ironisch dat er mensen worden getriggered door haar die zegt dat vrouwen harder hun best moeten in de DJ wereld. In een topic waar 45 pagina's lang op haar wordt gebashed :P Mannelijke DJ's die er niks van bakken en hun eigen platen niet maken, hebben niet hun eigen topic.

En zo hebben Miss K8, AniMe, Korsakoff en alle andere vrouwelijke artiesten die niet zelf produceren ook geen eigen topic. Je punt is? Mandy heeft absoluut niks wat haar onderscheidt als artiest. Zodra een artiest al redelijk mixwerk heeft, hoeft niet eens al te spannend te zijn, is het al voldoende. Maar zelfs dat heeft ze niet. Als je daar dan haar uitspraken bij optelt zoals 'produceerlessen', dat ze veel bezig is met mixen en allerlei uitspraken waarin ze kritiek van anderen van de hand doet door de seksisme-kaart te trekken of over haters te beginnen, ja natuurlijk word je dan op de korrel genomen. Toegegeven, mannelijke artiesten hebben inderdaad geen eigen topic, maar ook daar zie je gewoon kritiek op langskomen. Het verschil is dat het meerendeel van die artiesten er niet mee omgaat zoals Mandy dat doet.


Zoals ik al zei, vind ik Mandy cringe en ga ik haar absoluut niet verdedigen. Het is duidelijk dat ze geen talent heeft. Mijn hele punt is dat het vrij ironisch is dat mensen haar aanvallen omdat ze zegt dat vrouwen het zwaarder hebben in de scene. En dat doen mensen in een topic waarin het soms behoorlijk vrouwonvriendelijk aan toe gaat. Dat vind ik ironisch :P
Ik vind ook niet dat ze het recht heeft om dat te zeggen, want zij is wel 1 van de types die het vooroordeel over vrouwen in de DJ scene omhoog houdt. Maar het is wel waar wat ze zegt over vrouwen in de scene, die vrouwen die jij opnoemt zullen dat vast en zeker beamen. Ik weet dat Miss K8 iig eerder erover heeft 'geklaagd'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 14:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
omdat ze zegt dat vrouwen het zwaarder hebben in de scene.

Maar zij maakt het er ook zelf naar.
Dan kan je toch niet beweren dat vrouwen in het algemeen het zwaarder hebben in de scene. Dat ze hier wordt afgezeken als DJ heeft niks met het geslacht vrouw te maken.


Ik heb Dana ook nog nooit zoiets horen zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Ik heb Dana nog nooit zoiets horen zeggen.


Oh Dana heeft er niks over gezegd, seksisme bestaat niet. Case closed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 14:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Minder gelul, meer pics
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik weet dat Miss K8 iig eerder erover heeft 'geklaagd'.

Ben wel benieuwd naar een bron/artikel hiervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
makrooy schreef:
Ik weet dat Miss K8 iig eerder erover heeft 'geklaagd'.

Ben wel benieuwd naar een bron/artikel hiervan.


http://www.hardcorenews.nl/miss-k8-nieu ... nu-anders/

Citaat:
“Speel je als vrouw op een groot festival, dan is er sowieso iemand die zegt dat je daar draait omdat je er goed uitziet of omdat je een vrouw bent. Ik krijg zelf ook wel eens dat soort reacties op Instagram-posts. Dan schrijven ze bijvoorbeeld dat de apparatuur niet aanstaat en ik gewoon een mix afspeel. Als vrouw moet je twee keer zo hard werken in deze industrie. Het is vooral belangrijk dat je jezelf als DJ bewijst, daardoor bouw je een sterke fanbase op.”
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk overigens niet perse dat het gaat om of je man of vrouw bent, maar om hoe je je gedraagt achter draaitafels. Dimitri vegas / like mike / steve aoki / guetta. Lopen harder in de mic te schreeuwen dan bezig te zijn met draaien, kijk hoe veel kritiek zij krijgen. Ophoeren met je 'vrouwen hebben het zwaarder'. Meer bezig zijn met muziek dan publiek scheelt al een hoop. Ik ben boos dus ik ga rukken. ltr
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niemand zal zeggen bij die set van Mandy op Reverze dat die niet live gemixed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Ik denk overigens niet perse dat het gaat om of je man of vrouw bent, maar om hoe je je gedraagt achter draaitafels. Dimitri vegas / like mike / steve aoki / guetta. Lopen harder in de mic te schreeuwen dan bezig te zijn met draaien, kijk hoe veel kritiek zij krijgen. Ophoeren met je 'vrouwen hebben het zwaarder'. Meer bezig zijn met muziek dan publiek scheelt al een hoop. Ik ben boos dus ik ga rukken. ltr


Rukse maat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Citaat:
“Speel je als vrouw op een groot festival, dan is er sowieso iemand die zegt dat je daar draait omdat je er goed uitziet of omdat je een vrouw bent. Ik krijg zelf ook wel eens dat soort reacties op Instagram-posts. Dan schrijven ze bijvoorbeeld dat de apparatuur niet aanstaat en ik gewoon een mix afspeel. Als vrouw moet je twee keer zo hard werken in deze industrie. Het is vooral belangrijk dat je jezelf als DJ bewijst, daardoor bouw je een sterke fanbase op.”

Ik krijg altijd een dubbel gevoel bij dit soort uitspraken want ze benoemt hier nu niet bij dat zij '2x keer zo hard moet werken' maar daar vaak ook 2x zoveel resultaat voor terugkrijgt omdat ze een vrouw is. Kan je het nog zo vervelend vinden dat je bevooroordeeld wordt op je geslacht/uiterlijk maar vergeet dan ook niet te benoemen dat een groot deel van je populariteit is veroorzaakt door je geslacht/uiterlijk. Bij Dana en Deetox bijvoorbeeld heb ik het idee dat dit minder opgaat omdat die niet lopen te pronken met het feit dat ze vrouw zijn. Waar een insta van Miss K8 of Anime volstaat met opvallende en strakke outfits.

Bij Mandy is het helemaal erg want die steekt er duidelijk geen 2x zoveel moeite in maar nog niet het halve werk voor meer resultaat.

Zoals Cruijff zou zeggen: elk voordeel heb z'n nadeel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mosje Theon slaat de spijker op de kop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 16:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Die uitspraak alleen al :lol: Gvd producers die jaren en jaren dag en nacht in de studio zitten voordat ze überhaupt een plaatje uit kunnen brengen en het vervolgens nog meer jaren van zwoegen duurt voordat ze echt een beetje door kunnen breken en mooie gigs krijgen. Maar nee Mandy werkt wel 2 keer zo hard hoor!!!

Pleur toch op met je plamuurkop man
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zij maakt het juist moeilijker voor vrouwen die wél gewoon zelf produceren en hard aan de weg timmeren. Ik vind het schandalig dat ze dit soort uitspraken durft te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vraag me dan echt af of ze zelf echt daarin gelooft? Koekoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2020 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Zij maakt het juist moeilijker voor vrouwen die wél gewoon zelf produceren en hard aan de weg timmeren. Ik vind het schandalig dat ze dit soort uitspraken durft te maken.


Daar ben ik het wel volkomen mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2020 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Zij maakt het juist moeilijker voor vrouwen die wél gewoon zelf produceren en hard aan de weg timmeren. Ik vind het schandalig dat ze dit soort uitspraken durft te maken.


Iets met de spijker op de kop? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2020 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Zou mandy hier meelezen?

Waarom denk je dat haar insta nu prive is
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic