wrote:De tieten van Mandy worden alsmaar groter en groterGelukkig doen ze het interview wel op de zwarte casting bank, dat dan weer wel
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
6 jaar gesigned zijn bij D.W.X. en dan nog zo incapabel zijn is ook wel een kunst
Wat verschrikkelijk... "the remix I did..." gaan we weer liegen..
Laat DWX hier aub mee stoppen, wat een onzin.
Maar goed, er zou vast een beetje geld mee verdient worden.
Moet je eens in de reacties op de video. Dirty Workz zat er gisteren snel op als er iets negatiefs werd gezegd over haar.wrote:Wat verschrikkelijk... "the remix I did..." gaan we weer liegen..
Maar dat is toch de hele act. Laat lekker gaan, joh. Het is 2020.wrote:Wat verschrikkelijk... "the remix I did..." gaan we weer liegen..
Tijd voor een Q&A met Coone, al denk ik niet dat hij hier ook maar iets over gaat zeggen. 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
8 jaar DJ zijn en dan nog zo'n set draaien, godskelere.
Maar goed zolang ze 1x per jaar op Reverze mag draaien op een moment dat er nog maar 30 mensen in de zaal zijn is het op zich allemaal wel prima nog. Maar gun dan toch liever een talentje die plek dat wél iets kan.
Moet wel aan deze film denken nu. Nooit gezien trouwens, wist alleen dat de film bestond:
View on YouTube
Zo'n film kun je ook maken over deze hele situatie. Alleen kan Mandy zelfs niet 'voorlezen'.
View on YouTube
Zo'n film kun je ook maken over deze hele situatie. Alleen kan Mandy zelfs niet 'voorlezen'.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Die reacties zijn veelzeggend, perfecte doelgroep voor haar dat Tomorrowland publiek.
haha als Dikke Dirk & Bolle Bert zo'n set neer hadden gezet was iedereen allang weg geweest.
90% staat daar omdat er een schaars geklede dame met dikke tetten achter de decks staat.
90% staat daar omdat er een schaars geklede dame met dikke tetten achter de decks staat.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Oh, dus dat bedoelde ze met 'You gotta have balls'! Haha!
You had me at
wrote:dikke tetten
wrote:You had me atwrote:dikke tetten

Dit was wel nog voor haar borstvergroting. You gotta have balls.
Ik krijg gewoon jeuk van die filmpjes van hahahardstyle, de knetters wat een niveau 
En dan iemand die er onder post: "It's funny because she's female?"wrote:Ik krijg gewoon jeuk van die filmpjes van hahahardstyle, de knetters wat een niveau
Sommige lui horen het dus gewoon echt niet hé.
Dat zijn haar fans.
Die reageren ook op haar socials dat ze zo 'amazing beautyfull' is. 'xx we love you mandy, u r the best'
Die reageren ook op haar socials dat ze zo 'amazing beautyfull' is. 'xx we love you mandy, u r the best'
Hey hallo jongens dit is de fanclub niet de haatclub!!1!
kan dus gewoon echt niet horen wat er nu precies gezegd wordwrote:Het momentje op op 10:50 zorgt ook wel een beetje voor plaats vervangende schaamte.
View on YouTube