Noisecontrollers - Pillars of Creation?
Edit: te laat

Not disappointedHelicaze wrote: Dan is het topic meer wachten op de volgende om iets te plaatsen dan effectief zoeken naar iets.

Je moet ze alle 3 in word plakken en dan als 1 plaatje uploaden.Pommer wrote: Edit 2: Waarom krijgt iedereen die pleurisplaatjes mooi overzichtelijk, behalve deze digibeet.
Ik zie de oplossing niet, maar bovenstaande is niet heel lastig. Ik plak alle 3 de plaatjes in powerpoint naast elkaar, maak daar een afbeelding van en upload de afbeelding op imgurPommer wrote:Edit 2: Waarom krijgt iedereen die pleurisplaatjes mooi overzichtelijk, behalve deze digibeet.
De bocht is een S-bocht, die chick speelt Dee in Always Sunny, equipment snap ik zelf alleen nietJustinhafc wrote:Ik zie de oplossing niet, maar bovenstaande is niet heel lastig. Ik plak alle 3 de plaatjes in powerpoint naast elkaar, maak daar een afbeelding van en upload de afbeelding op imgurPommer wrote:Edit 2: Waarom krijgt iedereen die pleurisplaatjes mooi overzichtelijk, behalve deze digibeet.
Zo noemen ze al die shit die je op je wapen zet in shooters.ErikZ wrote:De bocht is een S-bocht, die chick speelt Dee in Always Sunny, equipment snap ik zelf alleen nietJustinhafc wrote:Ik zie de oplossing niet, maar bovenstaande is niet heel lastig. Ik plak alle 3 de plaatjes in powerpoint naast elkaar, maak daar een afbeelding van en upload de afbeelding op imgurPommer wrote:Edit 2: Waarom krijgt iedereen die pleurisplaatjes mooi overzichtelijk, behalve deze digibeet.
WowPommer wrote:
Edit 2: Waarom krijgt iedereen die pleurisplaatjes mooi overzichtelijk, behalve deze digibeet.
Artiest is al bijna goed, maar die gebruikt een ander alias.Justinhafc wrote:DJ Kelly - Trolleybus meneer?
Oh jaFantazoo wrote:Max Enforcer & Frontliner - On The Go?
Bring It Down was goedErikZ wrote:Max Enforcer - Bring it Down?
Edit:Oh jaFantazoo wrote:Max Enforcer & Frontliner - On The Go?