Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2025 11:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gold Skies?

Die gast het n goud pakkie aan en die rechter is een skyscraper?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2025 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kan het dat niemand hier weet wat/wie The Mask is....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2025 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sorry ERIKZ
The Mask is Jim Carrey, maar zelfs die kan ik niet terugvinden in de track die bedoeld wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2025 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het sws al knap hoe snel sommigen hier de link leggen, ik zit 10 min naar die plaatjes te kijken van '???' en dan denk laat maar :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2025 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Hoe kan het dat niemand hier weet wat/wie The Mask is....

Haha we zijn oud

Okay misschien te abstract in mn hoofd :lol: eerste is geluid in het engels
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2025 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Kickzaag schreef:
Fantazoo schreef:
Brennan Heart - City of Intensity (Decibel 2009 Anthem)?


Die dacht ik ook maar wat ook nog kan Noisecontrollers - Summer in the City (Decibel 2010 Anthem) Kan alleen the mask nog niet plaatsen.


Gezien z'n Blademasterz alias dacht ik dat dat zijn gemaskerde act was haha.

Nice haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2025 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audiofreq feat. Teddy - Higher?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2025 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Audiofreq feat. Teddy - Higher?


Nee helaas.

Tip 2: tweede is inderdaad mask
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2025 22:02 
 
Hardtraxx Newbie

Sound Rush & Warface - Take Me Up
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2025 07:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee helaas

Tip 3: het is niet sound
Tip 4: Nederlandse vertaling van mask
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2025 08:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Phuture noize - masquerade?

Dit moet m wel zijn.
Maar wtf is dat laatste? ADE?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2025 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Maar wtf is dat laatste? ADE?


Taipei 101.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2025 08:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dan heb i kgeen idee of ik t goed heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2025 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Noiseflow, GPF - Deserve my love?

Engels woord geluid: Noiseflow
mask nederlans: GPF masker
en die meid op het 3de plaatje verdient mijn liefde

Meer dan dit kan ik niet bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2025 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

billieb15 schreef:
Phuture noize - masquerade?

Ding ding ding

Decibel vertalen op Google = Noise
Mask= Masker
Laatste is Mandy haar bips = reet

Masker + reet = Masquerade :,)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2025 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is dat Mandy? Die had ik er niet van gemaakt. Komt vast omdat ik haar meestal zie vanuit een andere hoek en dan zijn er 2 andere dingen die nogal aandacht trekken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2025 16:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hhahah whooohoo, hier heb je niet van terug he ERIKZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ?
weet je geen eens wat t was joh??!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2025 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kickzaag schreef:
Noiseflow, GPF - Deserve my love?

Engels woord geluid: Noiseflow
mask nederlans: GPF masker
en die meid op het 3de plaatje verdient mijn liefde

Meer dan dit kan ik niet bedenken.


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2025 08:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had daar ook absoluut geen Mandy uit gehaald xd

Anyways Billie doe maar een nieuwe, vrijdag rustige dag op werk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2025 13:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deuntje schreef:
Decibel vertalen op Google = Noise

??????
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2025 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Deuntje schreef:
Decibel vertalen op Google = Noise

??????


Haha sorry, decibel is eenheid van geluid en dat is dan vertaal noise

Was die moeilijk of is dat juist gewenst
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic