Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 71  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 18:39 
 
Hardtraxx Veteran

Wildstylez & Activator ft. Niels geusebroek - Year Of Wesker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2020 00:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jack Of Sound - Life Or Death?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2020 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Wildstylez & Activator ft. Niels geusebroek - Year Of Wesker?

THArdstyler schreef:
Year of Wesker (Dark Pact mashup)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2020 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Spobbertiet schreef:
Wildstylez & Activator ft. Niels geusebroek - Year Of Wesker?

THArdstyler schreef:
Year of Wesker (Dark Pact mashup)?


Olol
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 10:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind vs. Year Of Summer vs. Timeless (Wildstylez Mashup)



Correct!

Year of Summer is het liedje dat wordt gezongen door de jongen en waarmee hij the voice won.
Mashup want dit zijn inderdaad de kleuren van Mashup Jack
En de suicidale vrouw omdat je suicidaal wordt van die mashup van Timeless, daarnaast geeft betreffende vrouw aan dat ze al 8 jaar suicidaal is en year of summer is 8 jaar oud... toeval bestaat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 11:22 
 
Hardtraxx Veteran

Wenzel schreef:
ULTIMO schreef:
Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind vs. Year Of Summer vs. Timeless (Wildstylez Mashup)



Correct!

Year of Summer is het liedje dat wordt gezongen door de jongen en waarmee hij the voice won.
Mashup want dit zijn inderdaad de kleuren van Mashup Jack
En de suicidale vrouw omdat je suicidaal wordt van die mashup van Timeless, daarnaast geeft betreffende vrouw aan dat ze al 8 jaar suicidaal is en year of summer is 8 jaar oud... toeval bestaat niet.


The fuck..ik kap ermee als dit het niveau is
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 11:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Idd zeg :lol:

Als iedereen maar obscure dingen gaat gebruiken die de persoon zelf bekend liggen dan kan je dit topic meteen wel sluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan niet wachten op een plaatje in de trant van:

Foto van een hond. Ja m'n hond heet Joram dus Wildstylez
Foto van een 'noord-afrikaan'. Ja dit is m'n beste vriend, hij heet Mohammed. Mohammed is een profeet dus The Prophet.
Foto van een glas bier. Ja een biertje moet koud zijn dus Cold Rockking
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Kan niet wachten op een plaatje in de trant van:

Foto van een hond. Ja m'n hond heet Joram dus Wildstylez
Foto van een 'noord-afrikaan'. Ja dit is m'n beste vriend, hij heet Mohammed. Mohammed is een profeet dus The Prophet.
Foto van een glas bier. Ja een biertje moet koud zijn dus Cold Rockking


xd xd

Ja suïcidaal is natuurlijk flauw en onzinnig maar de kleuren van mashup jack werden al in het tweede antwoord geraden? En dat jochie dat Year of Summer zong was en is ook vrij bekend, had zelfs een hit met dat lied :yes:

Ik lees hier veel "wat specifiek" en "vergezocht" maar het is helaas een dunne scheidingslijn tussen vergezocht en doodsimpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het net tof dat je wat verder moet zoeken en niet gelijk het antwoord kan afleiden door de prenten te vertalen ofzo. Niet alle prenten ga je meteen (her)kennen. Geeft niet, kan je terug meedoen de volgende ronde. Maar om gelijk te roepen 'JEZUS WAT SPECIFIEK rofl rofl' is een beetje overdreven. Je weet het dan gewoon zelf niet. Anderen misschien wel.

Om nog terug te komen op BB over de vorige ronde. Als je Superman film zoekt op wikipedia staat Christopher Reeve letterlijk in de eerste zin. Ik ben Belg en kende zelfs Jay Jay, dan leek het mij logisch dat jullie Nederlanders hem ook wel zouden kennen, of toch een deel van hier. Zoals hierboven aangegeven is het al snel te specifiek.

Kom maar door met de volgende!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De eerste 2 plaatjes waren prima te doen, die 3e sloeg nergens op tbh :lol:

Zal vanmiddag de volgende posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja het moet ook niet te makkelijk worden. Is altijd een beetje aftasten, maar het meeste wordt tot nu toe zonder hints geraden, de rest wel na wat kleine aanwijzingen. Niet meteen gefrustreerd worden als jij het zelf niet weet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 15:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Je weet het dan gewoon zelf niet. Anderen misschien wel.

. Ik ben Belg en kende zelfs Jay Jay, dan leek het mij logisch dat jullie Nederlanders hem ook wel zouden kennen, of toch een deel van hier. Zoals hierboven aangegeven is het al snel te specifiek.

Kom maar door met de volgende!


Dat is het hele punt. Misschien weet die ene persoon daar t wel en die ene hier.

En daarna de typische, ik weet het, waarom jullie niet? Je kan prima cryptisch zijn zonder iets half breed en vergezocht te zoeken. Die vrouw die ademt was al helemaal een toppunt :lol:

En @Chroman, als je de voorgaande paginas bekijkt is het bijna alleen maar hints, wat lul je :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@BB Over het gehele spel gezien is er een prima verhouding met goede/te moeilijke plaatjes. Het spel is nog in ontwikkeling, dus het is gewoon aftasten wat het niveau een beetje is. Er mag best wat zoekwerk bij zitten of wat plaatjes die op meerdere manieren geïnterpreteerd kunnen worden.
Daarnaast, je HOEFT niet mee te doen hè. Maar bij elk plaatje roepen dat het te moeilijk is, terwijl anderen het wel weten is een beetje onrechtvaardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is goed te doen denk ik.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Iets met Geck-o denk ik maar snap hem niet dus veelste cryptisch en het topic is vervuild
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die track ken ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste plaatje is die kerel die het over tieten heeft en vervolgens zegt dat de ziel het belangrijkste van een vrouw is
Tweede plaatje is een gekko
Derde plaatje is trainen

Geck-O Soul Train??
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat cryptisch.

Doe maar 'n nieuwe :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Helicaze schreef:
Je weet het dan gewoon zelf niet. Anderen misschien wel.

. Ik ben Belg en kende zelfs Jay Jay, dan leek het mij logisch dat jullie Nederlanders hem ook wel zouden kennen, of toch een deel van hier. Zoals hierboven aangegeven is het al snel te specifiek.

Kom maar door met de volgende!


Dat is het hele punt. Misschien weet die ene persoon daar t wel en die ene hier.

En daarna de typische, ik weet het, waarom jullie niet? Je kan prima cryptisch zijn zonder iets half breed en vergezocht te zoeken. Die vrouw die ademt was al helemaal een toppunt :lol:

Meerdere personen haalden aan dat het gewoon een goeie was. Zo moeilijk was het echt niet hoor... Bovendien scheelt het dat Jay Reeve een plaat of 10 heeft waar je tussen kon zoeken. Daar kon je "Breathe" gemakkelijk uithalen. Maar volgende keer zal ik het hele ademhalingsstelsel plaatsen als ik het ademen bedoel of een kraai voor Blackbird. Dan is het topic meer wachten op de volgende om iets te plaatsen dan effectief zoeken naar iets. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
of een kraai voor Blackbird


Dat zou verwarrend zijn, want een blackbird is een merel
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 21:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Meerdere personen haalden aan dat het gewoon een goeie was. Zo moeilijk was het echt niet hoor... Bovendien scheelt het dat Jay Reeve een plaat of 10 heeft waar je tussen kon zoeken. Daar kon je "Breathe" gemakkelijk uithalen. Maar volgende keer zal ik het hele ademhalingsstelsel plaatsen als ik het ademen bedoel of een kraai voor Blackbird. Dan is het topic meer wachten op de volgende om iets te plaatsen dan effectief zoeken naar iets. :P


Meer dat je niet ziet dat ze ademt :P. Zonnen zou ik eerder zeggen. Dat moet je toch in beweging of uitgebeeld zien :P.

Het hoeft niet te makkelijk natuurlijk. En het als je het te moeilijk vindt doe je maar niet mee is ook dom. Dan kan je lekker met z'n 3en het topic levend houden straks. Een beetje zoeken is prima, maar het moet wel logisch en duidelijk, een beetje algemene kennis zijn. Dat men achteraf iets heeft van "Oooh zo" ipv "Wtf". Niet wat de persoon zelf algemene kennis vindt en cryptische dingen die de persoon zelf alleen zo ziet, dat komt nog wel eens terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Helicaze schreef:
of een kraai voor Blackbird


Dat zou verwarrend zijn, want een blackbird is een merel

Gloeiende gloeiende! Je weet wat ik bedoel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Een beetje zoeken is prima, maar het moet wel logisch en duidelijk, een beetje algemene kennis zijn. Dat men achteraf iets heeft van "Oooh zo" ipv "Wtf".


Goed, de spelregels van dit topic zijn nu beschreven. Kunnen we nu weer verder? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2020 10:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 71  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic