Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardtraxx. Ik zou een nieuwsbrief schrijven voor het eind van het jaar, maar deze is serieus gewoon van mijn computer verdwenen, want ik had al het één en ander op papier staan. Aangezien ik geen tijd meer heb om een nieuwe te maken heb ik een terugblik geschreven voor jullie! Enjoy!

2011 With Style

Ik zet voor het gemak even Hard With Style #8 op tijdens het schrijven van dit verhaaltje, want ja, als je een terugblik wilt maken over 2011 zal dit concept niet vergeten worden.

Bringing you the Music, that comes from within......Headhunterz presents......HARD WITH STYLE, lalalalala!
Enjoy my unfinished tr....He is Headhunterz.
Hij is ook even langsgeweest op Hardtraxx heb ik mij laten vertellen. Echter was dit niet voor lang, al zal Willem het druk zat hebben met tributes maken voor zijn favoriete games. Excuus geaccepteerd. Nee, maar even zonder gekheid. Onze vriend mocht zich dit jaar de beste Harddance DJ ter wereld noemen. Een hele knappe prestatie en het is zeker iets om trots op te zijn. Volgend jaar top 10 plaats?? Wie weet!

We kunnen in ieder geval spreken over een jaar met een opmars voor Hardstyle muziek. In welke zin van het woord? Is het voordelig of nadelig etc. etc. Iedereen zal zijn eigen mening hebben over de steeds meer populair wordende muziekstyle. Wat me dit jaar op Hardtraxx opviel was een opkomst van 'nieuwe producers'. Ook hierbij vroeg ik mij soms af; voordelig of nadelig? We brengen albums uit bij het leven en sturen een track na één keer terugluisteren naar een label, die zonder moeite een releasedate prikt.

Ook was 2011 het jaar van de Wasted Penguinz, haha; op Hardtraxx het zowel gehate als geliefde koppeltje uit Scandinavië. Het jaar dat Scantraxx de Fear.FM awards won en het jaar van een zogenoemde profeet die volgens sommigen maar ''beter met pension kan gaan.'' 2011 was ook het jaar van Gunz for Hire die binnen no-time het podium in het Gelredome mochten betreden. Een jaar van een natte Defqon.1 en Mysteryland en uiteraard van weer een handjevol geweldige feesten. Het jaar van een knul die 133 tweets plaatst en daarmee een jaar lang gratis Q-Dance ontvangt. Ja mensen, dat was 2011!

Zijn we tevreden met de releases? Wat brachten bijv. 2010 en voorgaande jaren ons meer dan dit jaar, of juist minder...Dubstep? Ook dit is een discussie onder de trouwe Hardstyle liefhebbers die alle kanten op vliegt, maar onder producers lijkt dat niet uit te maken. Vernieuwende sounds en invloeden zijn belangrijk.

Flavaaaaaaaaa, bambambam...Ene F8trix die dit nummer heeft gemaakt; Scantraxx Evolutionz. Het label van D-Block & S-Te-Fan. De mannen van een X-Qlusive dit jaar en van....uhm.....ja? Meer eigenlijk niet. Nouja, ik zal wel hebben zitten slapen tijdens hun activiteiten.

Over Dubstep gesproken; de nieuwe Noisecontrollers/Pavelow...geweldig. Benieuwd wat het album van Bas en Arjan ons gaat brengen in 2012. Er wordt gesproken over vernieuwende sounds en ja, dat zijn we ook wel gewend van Bas Oskam. Dit jaar werd Digital Age opgestart wat resulteerde in een aantal lekkere tracks. Zo kwam Huh? uit het label rollen en wisten we niet zo goed hoe we met deze track om moesten gaan. Helaas, naar mijn mening, hebben we dit jaar geen 2de Huh? gekregen.

Over labels gesproken; een label dat dit jaar zijn naam vestigde is toch wel Theracords. Pieter aan het roer met zijn kapitein Geck-o. Ze wisten vele dansvloeren op en neer te brengen. Daarnaast waren er uitdagende en vernieuwende releases van Degos & Re-Done, wist Phrantic zijn Road Warrior over te brengen naar zijn supporters en was er één act die ik in het bijzonder boven aan mijn lijstje wil plaatsen: Catatonic Overload. Niks minder dan respect voor deze mannen, die mij geen ene release wisten teleur te stellen.

Gravel pitttt.....lalalala Wat er met de Psyko Punkz aan de hand is weet ik niet, maar ik was niet echt onder de indruk van ze dit jaar. Op twee/drie leuke platen die uitkwamen, was het vooral een Coca Cola tool en een sterretje die mij voor de borst stootte. Fucking disrespect, Psyko Punkz are back.....!! 2012?

Bla-bla-bla-bla-bla, forever.... Haha! Die Heady weet toch wel wat die moet doen om zijn kritische Hardstyle publiek tevreden te houden.

Aangekomen bij Whatever van Fronliner wil ik toch even zijn album benoemen. Hij bracht mij niet wat ik vooraf dacht te gaan ontvangen. Het maken van een album lijkt tegenwoordig in te zijn, en vraag me niet waarom dit is. Eergisteren hoorde ik Zatox zeggen dat hij geen geduld heeft om een album te maken. Zo zal iedereen zijn eigen verhaal hebben, maar is een album echt hetgeen wat een artiest nodig heeft? Heeft een Hardstyle artiest dit nodig? Gaat het om de collectie en een prestatie, want dan zou ik alleen Coone willen complimenteren die van zijn album een waar uitdagend stukje werk maakte. Zoveel goede albums zijn er niet, en als ik er toch twee moet noemen zijn dat Activator en Project One, die beide een eigen identiteit meekregen. Volgens mij gaat een album om een stukje kunst wat eenmalig word aangeboden aan zijn luisteraar....

Mmm, Audiobot B-Front Remix.... Als ik een harde artiest mag noemen waar 2011 het jaar van was is het B-Front. Met een eigen Thrillogy, veel beukende platen en zijn rooie kop, die B-Front echt B-Front maakt, was hij weer het middelpunt van de 'RAW Hardstyle'. Of je nu fan van hem bent of niet, hij levert over t algemeen goede prestaties en weet zichzelf te blijven; een must-have van een goede artiest. Wat mij wel altijd opvalt aan B-Front, en dat is een eigen mening, is dat die in collabs sterker overkomt dan solo.

This was the last episode of this year, but we are here to stay.... Nou Heady, daar zijn we blij om. Het is altijd weer leuk die promojacht.

Ik wens jullie allen een gezellig, knallend en gezegend 2012!

Enjoy m'n yearmix: hardstyle/panthera-yearmix-2011-finishing-in-style-30-12-11-t22187.html

Grtz,
Arnold
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Leuk geschreven! Jij ook een goede jaarwisseling, wat voor iedereen hier natuurlijk geld! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oudejaarsconference met klasse haha. Nu al beter dan dat van Beau van Erve Dorens!
Ook van mijn kant: Iedereen een prettige jaarwisseling en doe voorzichtig met vuurwerk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
:worship:
Leuk geschreven! Jij ook een goede jaarwisseling, wat voor iedereen hier natuurlijk geld! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dankjewel! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 19:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gaaf om te lezen weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Oudejaarsconference met klasse haha. Nu al beter dan dat van Beau van Erve Dorens!

Veel slechter kan ook niet...en het gaat nog kijkcijfers scoren ook. Pauper tv in ultima forma.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2011 20:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk om te lezen. Fijne jaarwisseling allemaal :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuk om te lezen.

Eigenlijk is het maar een matig jaar geweest.
Ten eerste, de helft van de (voor mij) top artiesten was de hele tijd met een album bezig, aan het eind van het jaar zijn er wel 2 albums uitgekomen, maar het probleem met albums is dat er meestal 4 echt dikke tracks op staan, waardoor de andere tracks totaal in het niet vallen. Als tracks per 3 gereleased zouden worden ipv alles in 1 keer op een album zouden ze veel meer aandacht krijgen.
En bovendien krijg je zo ook van die "albumvullers".

Ten tweede, die Dubstep in tracks, de eerste 2 keer was het leuk, maar waarom doen nu zoveel artiesten het, niet echt creatief..
En het is een beetje jammer dat er zo'n twee-splitsing aan het ontstaan is tussen extreem hard en extreem soft, er tussenin kan ook gewoon, nog lang niet alles is op dat gebied gedaan.

En Arnold, bedankt voor de leuke shows op Lionstyle dit jaar, en dat ik er ook een paar keer op uitgezonden ben was ook heel leuk. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Parvuz schreef:
Oudejaarsconference met klasse haha. Nu al beter dan dat van Beau van Erve Dorens!

Veel slechter kan ook niet...en het gaat nog kijkcijfers scoren ook. Pauper tv in ultima forma.

Sws dat hele sbs6 slaat nergens op. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk geschreven :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk geschreven :) . Leest lekker weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-front en raw xd

Wel leuk geschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 21:03 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt net als een verhaaltje, leuk gedaan, en het klinkt echt meesterlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 17:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
B-front en raw xd

Wel leuk geschreven.

Iedereen trekt zijn eigen grens op een andere plek. Raw wordt de nieuwe mainstream, dat is mijn verwachting na het zien van het soortement publiek op Loudness, neigt erg naar hetzelfde publiek als op grote feesten/festivals.

OT: Leuk geschreven :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
B-front en raw xd

Wat is daar mis mee? B-Front is goed als raw-artiest te bestempelen met platen als Night Colours Black, Virus, For The Girls, Everything Changes en Musical Analysis in 2011. Om over platen die nog niet uit gebracht zijn en platen uit 2010 nog maar niet te spreken. ;) Dat er rauwere artiesten zijn als B-Front wilt niet betekenen dat B-Front niet rauw is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Olijfboompje schreef:
B-front en raw xd

Wat is daar mis mee? B-Front is goed als raw-artiest te bestempelen met platen als Night Colours Black, Virus, For The Girls, Everything Changes en Musical Analysis in 2011. Om over platen die nog niet uit gebracht zijn en platen uit 2010 nog maar niet te spreken. ;) Dat er rauwere artiesten zijn als B-Front wilt niet betekenen dat B-Front niet rauw is.

Heel ''raw'' man.
Ik heb dan ook echter een heel andere soort muziek aan ''raw'' gekoppeld dan wat de meeste hier hebben.

Ik vind hem niet goed te bestempelen als ''raw''.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Nando schreef:
Olijfboompje schreef:
B-front en raw xd

Wat is daar mis mee? B-Front is goed als raw-artiest te bestempelen met platen als Night Colours Black, Virus, For The Girls, Everything Changes en Musical Analysis in 2011. Om over platen die nog niet uit gebracht zijn en platen uit 2010 nog maar niet te spreken. ;) Dat er rauwere artiesten zijn als B-Front wilt niet betekenen dat B-Front niet rauw is.

Heel ''raw'' man.
Ik heb dan ook echter een heel andere soort muziek aan ''raw'' gekoppeld dan wat de meeste hier hebben.

Ik vind hem niet goed te bestempelen als ''raw''.

Als je Scary Noises, Magic, Chemical, Sleepwalker etc. niet als raw beschouwd, dan is er iets mis met je gehoor. :P Ik denk niet dat dat iets met meningen te maken heeft, het is gewoon een feit dat B-Front rauwe tracks heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vroeger wel, maar nu niet meer.

Waar B-Front vroeger hard was, vind ik hem vergeleken met artiesten van Spoontecj en Theracords hem niet meer als een harde melodieuze artiest.

Dat jij het een feit vind, tja, kan ik weinig aan veranderen. Ik vind hem zoals hij hir als een soort "raw" koning word bejegend dan ook onjuist.

Desalniettemin maakt hij wel harde tracks t.o.v het meeste mainstream volk, al is hij zelf dat ook inmiddels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 23:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Vroeger wel, maar nu niet meer.

Waar B-Front vroeger hard was, vind ik hem vergeleken met artiesten van Spoontecj en Theracords hem niet meer als een harde melodieuze artiest.

Dat jij het een feit vind, tja, kan ik weinig aan veranderen. Ik vind hem zoals hij hir als een soort "raw" koning word bejegend dan ook onjuist.

Desalniettemin maakt hij wel harde tracks t.o.v het meeste mainstream volk, al is hij zelf dat ook inmiddels.


Jouw mening boeit niemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 02:07 
 

DOE GODVERDOMME IS LIEF TEGEN OLIJFBOOMPJE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 02:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
DOE GODVERDOMME IS LIEF TEGEN OLIJFBOOMPJE!

Doe jij eens normaal en post iets nuttig

ot: ik vind wel dat olijfboompje een punt heeft. Ik zou b-front nog wel rauw noemen. Maar zeker niet meer bij de hardste zoals iets meer dan een jaar geleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 02:23 
 

Misschien ben ik wel niet normaal. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 02:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk gedaan, altijd leuk om te lezen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt iedereen voor de leuke reacties! :)
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic