Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Vroeger wel, maar nu niet meer.

Waar B-Front vroeger hard was, vind ik hem vergeleken met artiesten van Spoontecj en Theracords hem niet meer als een harde melodieuze artiest.

Dat jij het een feit vind, tja, kan ik weinig aan veranderen. Ik vind hem zoals hij hir als een soort "raw" koning word bejegend dan ook onjuist.

Desalniettemin maakt hij wel harde tracks t.o.v het meeste mainstream volk, al is hij zelf dat ook inmiddels.

Ik zou B-Front's tracks ook eerder bestempelen als 'duister'. Raw vind ik persoonlijk bij hem ook nog wel van toepassing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Olijfboompje schreef:
Vroeger wel, maar nu niet meer.

Waar B-Front vroeger hard was, vind ik hem vergeleken met artiesten van Spoontecj en Theracords hem niet meer als een harde melodieuze artiest.

Dat jij het een feit vind, tja, kan ik weinig aan veranderen. Ik vind hem zoals hij hir als een soort "raw" koning word bejegend dan ook onjuist.

Desalniettemin maakt hij wel harde tracks t.o.v het meeste mainstream volk, al is hij zelf dat ook inmiddels.

Ik zou B-Front's tracks ook eerder bestempelen als 'duister'. Raw vind ik persoonlijk bij hem ook nog wel van toepassing.

In wat jij zegt kan ik mij wel vinden.

Ze hebben inderdaad altijd wel een duister sfeertje op enkele daargelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Z'n sets zijn in ieder geval wel een stuk meer naar de mainnstream kant opgegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Z'n sets zijn in ieder geval wel een stuk meer naar de mainnstream kant opgegaan.

Helaas wel. Defqon en Decibel mainstage zijn niet goed voor hem geweest :(. Laten we hopen dat hij de lijn doorzet van z'n set op Loudness :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Z'n sets zijn in ieder geval wel een stuk meer naar de mainnstream kant opgegaan.


Hij weet wat hij moet draaien met het publiek wat hij voor zich heeft, op een groot festival op de mainstage draait hij wat meer de mainstream kant en op Loudness (En ook Inception) zet hij een zwaar dikke (rauwe) set neer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Henk-Jan schreef:
Z'n sets zijn in ieder geval wel een stuk meer naar de mainnstream kant opgegaan.


Hij weet wat hij moet draaien met het publiek wat hij voor zich heeft, op een groot festival op de mainstage draait hij wat meer de mainstream kant en op Loudness (En ook Inception) zet hij een zwaar dikke (rauwe) set neer :worship:


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Henk-Jan schreef:
Z'n sets zijn in ieder geval wel een stuk meer naar de mainnstream kant opgegaan.

Helaas wel. Defqon en Decibel mainstage zijn niet goed voor hem geweest :(. Laten we hopen dat hij de lijn doorzet van z'n set op Loudness :drool:


Ik begrijpt dit gemekker niet over die setjes :/ Hij moet(zoals hierbove gezegd) zich toch aanpassen aan het publiek? Toen Zatox een beetje minder draaide bij de Loudness op Decibel of Tatanka op Loudness klaagde iedereen ook dattie niet aanpastte ...

Beetje tegenstrijdig allemaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 17:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Die discussie kan wel ergens anders neem ik aan? Beetje heel erg off-topic hier, vind Arnold niet leuk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Die discussie kan wel ergens anders neem ik aan? Beetje heel erg off-topic hier, vind Arnold niet leuk :P


Hou maar hier hoor, voordat we met z'n allen het wist je dat topic weer verneuken! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Z'n sets zijn in ieder geval wel een stuk meer naar de mainnstream kant opgegaan.

Onzin. Eerder draaide hij ook altijd al opbouwende setjes. Zolang ik hem live zie, heeft hij vrijwel nooit iets anders gedaan. Uitschieters heeft hij wel, kneiterharde sets @ Loudness & iets minder hard bij de mainstages.
Maar alsnog draait hij dan vrij hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:
Z'n sets zijn in ieder geval wel een stuk meer naar de mainnstream kant opgegaan.

Onzin. Eerder draaide hij ook altijd al opbouwende setjes. Zolang ik hem live zie, heeft hij vrijwel nooit iets anders gedaan. Uitschieters heeft hij wel, kneiterharde sets @ Loudness & iets minder hard bij de mainstages.
Maar alsnog draait hij dan vrij hard.

Vind ik ook. Alleen omdat ie een keer een softe R3belz plaat draait is het meteen niet hard meer. Zelfs op mainstages draaide die nog Virus, Magic, For The Girls etc. Er is volgens mij weinig veranderd verder, hij draait altijd een opbouwende set met het grootste gedeelte harde tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen op Defqon had hij een paar :sick: nummers gedraaid.

@ Arnold, erg leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:
Z'n sets zijn in ieder geval wel een stuk meer naar de mainnstream kant opgegaan.

Onzin. Eerder draaide hij ook altijd al opbouwende setjes. Zolang ik hem live zie, heeft hij vrijwel nooit iets anders gedaan. Uitschieters heeft hij wel, kneiterharde sets @ Loudness & iets minder hard bij de mainstages.
Maar alsnog draait hij dan vrij hard.

Vind het wel jammer dat hij behoorlijk voorspelbaar is altijd :( je kan altijd wel een beetje voorspellen wat hij gaat draaien. M.u.v. Loudness, dat was heerlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:
Z'n sets zijn in ieder geval wel een stuk meer naar de mainnstream kant opgegaan.

Onzin. Eerder draaide hij ook altijd al opbouwende setjes. Zolang ik hem live zie, heeft hij vrijwel nooit iets anders gedaan. Uitschieters heeft hij wel, kneiterharde sets @ Loudness & iets minder hard bij de mainstages.
Maar alsnog draait hij dan vrij hard.

Vind het wel jammer dat hij behoorlijk voorspelbaar is altijd :( je kan altijd wel een beetje voorspellen wat hij gaat draaien. M.u.v. Loudness, dat was heerlijk :)

Tja met wie is dat niet meer het geval tegenwoordig, om Theracords artiesten en af en toe Zany na. Vind dat B-Front zo nu en dan nog wel eens verrast met een oude of totaal onverwachte track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt is bij heel veel artiesten het geval :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Klopt is bij heel veel artiesten het geval :(

Is ook wel weer logisch, aangezien je toch een beetje bij B-Front staat om bijvoorbeeld Virus te horen.
Zo hebben andere mensen ook hun wensen, dus er zijn altijd wel een aantal tracks die hij eigenlijk 'moet' draaien.
Zo hebben wel meer artiesten dat denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuk stukje text Noldus! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Henk-Jan schreef:
Klopt is bij heel veel artiesten het geval :(

Is ook wel weer logisch, aangezien je toch een beetje bij B-Front staat om bijvoorbeeld Virus te horen.
Zo hebben andere mensen ook hun wensen, dus er zijn altijd wel een aantal tracks die hij eigenlijk 'moet' draaien.
Zo hebben wel meer artiesten dat denk ik.

Klopt.. Maar ik ga er niet vanuit dat mensen die naar B-front gaan zitten te wachten op bijvoorbeeld Eternalize. Dat bedoelde ik eigenlijk met zijn setjes zijn wat meer mainstream geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft bijvoorbeeld ook best vaak Toneshifterz- We Are The Future gedraaid. Dat is ook gewoon een mainstream track. Niks mis mee vind ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hij heeft bijvoorbeeld ook best vaak Toneshifterz- We Are The Future gedraaid. Dat is ook gewoon een mainstream track. Niks mis mee vind ik ^^

Op defqon, ligthers, flow etc...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij stond wel op defqon mainstage he. Als je ziet wat voor publiek daar grotendeels staat is het op zich wel te begrijpen dat hij veel mainstream liedjes gaat draaien. Het publiek pakt dat namelijk daar veel beter op. Jammer voor de liefhebbers, maar op zich wel begrijpelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach ja, tegelijkertijd was toen volgens mij ook Crypsis & Luna en in de Purple Chris One, dus voor de liefhebbers was er genoeg keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hij heeft bijvoorbeeld ook best vaak Toneshifterz- We Are The Future gedraaid. Dat is ook gewoon een mainstream track. Niks mis mee vind ik ^^

Daar gaat het niet om.
Het zal best dat hij zich aanpast aan het tijdstip en publiek.
Maar B-Front profileert zichzelf als Raw artiest en gooit er vervolgens vaak genoeg platen op die gewoon in het hokje Euforisch kunnen worden gedrukt.
Niet dat ik er problemen mee heb, maar ik zeg gewoon dat dit eerder (voor zover ik hierover kan oordelen) niet het geval was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eensch met Henk-Jan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik hem maar 1 of 2 keer heb meegemaakt waarbij hij geen euforische tracks heeft gedraaid in een DJ-set.
Loudness 2010 is er 1 van.

Verder heeft hij altijd al opbouwend gedraaid, met op het begin ongeveer 3 รก 5 mainstream tracks om vervolgens telkens harder te gaan.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic