Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 13:22 
 
Hardtraxxer

Artiest: Zatox

Track(s): Red Alert

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WOW O_o
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 13:28 
 
Hardtraxx Elite

Origneel > nieuwe versie.

Desalniettemin, not bad. Die kicks sluiten alleen totaal niet aan op de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het enige wat overeenkomt met het origineel is de vocal die Fire schreeuwt, verder vind ik het gewoon een nieuwe plaat. Klinkt niet verkeerd, maar ook niet super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij best vet om live aan te mogen horen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 21:16 
 
Hardtraxx Addict

WOW Zatox :woot: . Dit klinkt al echt heel goed :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon origineel blijven draaien, is niets mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 22:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
WOW Zatox :woot: . Dit klinkt al echt heel goed :) .

Mee eens, vind em echt goed klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere plaat hoor. Die kick is ook prima :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 22:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ietwat aangepaste Natural Born Raver kick zo te horen -> vetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 22:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lang geleden dat een Zatox track me zo weet te boeien :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Origneel > nieuwe versie.

Desalniettemin, not bad. Die kicks sluiten alleen totaal niet aan op de rest.


Helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stolen melody http://www.youtube.com/watch?v=AgikHLs_DLs
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Not sure if troll or just stupid :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doei. Deze kicks gingen door merg en been.

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 15:27 
 
Hardtraxx Addict

Nice track! Kan bijna alles van Zatox wel waarderen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 02:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee, hij kan beter het origineel draaien. Vind dit een beetje een wannabe-raw-editje. De kicks in het origineel - die zijn pas lekker. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Darklevi schreef:
Darknezz schreef:
WOW Zatox :woot: . Dit klinkt al echt heel goed :) .

Mee eens, vind em echt goed klinken.



dit dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 11:43 
 
Hardtraxxer

BOHhhh wat een lekkere plaat van zaadtoks :woot:
Hoor ik daar op 1:51* nou een beginnend COD Nuke geluidje? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Potverdorie zeg. Zatox is goed bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 13:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het lijkt wel of Zatox stiekem een tweelingbroer heeft die sommige producties voor zijn rekening neemt :P sommige platen van hem zijn zo dramatisch, terwijl andere weer zo goed zijn!

Zoals deze :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unleashed schreef:
Het lijkt wel of Zatox stiekem een tweelingbroer heeft die sommige producties voor zijn rekening neemt :P sommige platen van hem zijn zo dramatisch, terwijl andere weer zo goed zijn!

Zoals deze :D


Hij zet gewoon een andere pet op bij sommige tracks.


Deze is erg dik idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat betere kwaliteit!

27:50
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Unleashed schreef:
Het lijkt wel of Zatox stiekem een tweelingbroer heeft die sommige producties voor zijn rekening neemt :P sommige platen van hem zijn zo dramatisch, terwijl andere weer zo goed zijn!

Zoals deze :D


Hij zet gewoon een andere pet op bij sommige tracks.


Deze is erg dik idd

Aha het komt door zijn petjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



HQ valt best wel tegen :/
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks