Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: wat is dit? Screeches + kicks die hard moeten overkomen maar dat gewoonweg niet zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind em anders teeeering hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 20:58 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke plaat! Alleen die bliepjes in de 2e climax zijn verschrikkelijk irritant!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer van die wannabe harde kicks, had dit toch eens voorgesteld met gated :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 22:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doet mij op één of ander manier véélste hard aan 'Ran-D & B-Front - The Message' denken...
en die is toch pakken beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 22:21 
 
Hardtraxx Veteran

Die kicks.. jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 22:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Super dikke plaat op de kicks na, die passen er totaal niet bij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 22:50 
 
Hardtraxx Addict

Kick klonken in LQ toch wat meerbelovender, jammer, want de opzet van de plaat is wel heel dik :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 23:07 
 
Hardtraxxer

Live klinkt de plaat heerlijk! Prima plaat van Zatox :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 23:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nummer is beter dan wat ie de laatste tijd heeft gepresteerd. Maar ik vind het als geheel veel te simpel overkomen. Het is geen kunstwerk zoals ie er door de jaren heen zeker wel heeft geproduceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Jammer van die wannabe harde kicks, had dit toch eens voorgesteld met gated :drool:

Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 15:48 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind er niks aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 15:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sorry, dit is 3x niks. Wat heeft Zatox eigenlijk met al die "videoclips"? Zag op facebook dat hij nu weer met een clip bezig was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 17:55 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind het wel een leuke plaat zo!
Alleen ik weet niet.. Ik vind de kick opzich best wel vet.. Maar aan de andere kant vind ik 'm net niet ofzo. .
Al met al zal ik als ik deze live hoor best uit me donder gaan. Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm, en toch klinkt het niet helemaal zoals t echt hoort in mijn oren:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 21:05 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks hebben to-taal geen kracht helaas. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een dood saaie plaat zeg! Kicks, screeches niks is lekker!
Zatox is al een tijdje wat minder lekker bezig voor mij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 14:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Naar alle lof over deze plaat (o.a. op Twitter), verwachtte ik wel een redelijke plaat. Helaas, ik vind 'm te simpel. Kicks hebben geen kracht en screeches zijn ook niet bijster origineel imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stom nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt dus op een Zatox album. Dat wist ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ver-schrik-ke-lijk :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is dus die verschrikkelijke plaat die ik 2x op Rebirth hoorde. Bah :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hij is eigenlijk geen zak aan, maar toch vind ik hem op een feestje altijd wel leuk om te horen op een of andere manier :P Alleen word die nu wel TE vaak gedraaid en dan is het leuke ervan af
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 23:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Live is deze echt kneiterhard
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 00:36 
 
Hardtraxx Addict

Wat een kutplaat, op Beat The Bridge volgens mij ook 4x voorbij horen komen.. Radical Opende er ook mee.. Kut kicks en die screeches zijn gewoon echt vervelend en saai.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks