Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Wat een kutplaat, op Beat The Bridge volgens mij ook 4x voorbij horen komen.. Radical Opende er ook mee.. Kut kicks en die screeches zijn gewoon echt vervelend en saai.

6x in 2 dagen gehoord. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 13:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat vervelend nou.

Ik vind hem niet slecht maar ook niet zo hard als hij op het eerste gezicht, naar mijn idee, zou moeten overkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ver-schrik-ke-lijk :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een stront nummer zoals ik van Zatox ben gewend. Veel vinden deze vet maar hij is echt heel saai en die screech doet pijn aan me oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
Alleen word die nu wel TE vaak gedraaid en dan is het leuke ervan af


Dat is een beetje jammer ja, hij wordt helaas te veel gehyped -.-
De 1e paar keren vond ik 'm wel erg fijn om te horen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahahahaha zatox.
MelodicArtDJ schreef:


Ik moest gniffelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 21:26 
 

Even een lekkere bump. Gaat deze ooit nog uitkomen of hoe zit het?

Heerlijke plaat btw. Helaas nog nooit live gehoord helaas (?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Even een lekkere bump. Gaat deze ooit nog uitkomen of hoe zit het?

Heerlijke plaat btw. Helaas nog nooit live gehoord helaas (?)


Komt op het album van Zatox.

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2014 23:03 
 

Helemaal vergeten. Dankjewel.

Mvg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 10:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Daveytl schreef:
Ver-schrik-ke-lijk :sick:

Dit dekt de lading niet eens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 11:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oja deze was er ook nog... :lol:

MelodicArtDJ schreef:


:lol: :lol:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks