Heerlijke nummer, wat een melodie 
de hoge kicks vind ik totaal niet storend in dit nummer
de hoge kicks vind ik totaal niet storend in dit nummer
Ik heb Zatox wel 's pitch kicks horen maken, maar dit slaat echt alles.. Of is dit 't werk van Max Enforcer. In in ieder geval; "t klinkt erg amateuristisch en voor geen meterKhadber wrote:De hoogte van de kick is op zich niet zo'n probleem, hij gaat alleen wat geforceerd klinken op hogere kwaliteit, dat is wel jammer.
Kan er geen ban komen op mensen die lopen te zeiken als anderen kritiek hebben op iets wat ze zelf wel geweldig vinden? Kinderachtig gedoe, iedereen heeft een eigen mening.Skedoedelefloeps wrote:Gezeur altijd om pitchkicks... kan daar geen ban op komen op hardtraxx? Komt me echt de strot uit namelijk.
Heb ik de track ooit geweldig genoemd? Nee, ik zeg alleen dat ik niet tegen het gezeik kan over pitchkicks altijd. Mensen hier zijn zo narrowminded atm. Open... your mind!XtD wrote:Kan er geen ban komen op mensen die lopen te zeiken als anderen kritiek hebben op iets wat ze zelf wel geweldig vinden? Kinderachtig gedoe, iedereen heeft een eigen mening.Skedoedelefloeps wrote:Gezeur altijd om pitchkicks... kan daar geen ban op komen op hardtraxx? Komt me echt de strot uit namelijk.
De mensen zeggen dat de pitchkicks belachelijk zijn.. dat hoef je niet per se te vinden hoor, maar als je het even over open minded wil hebben, probeer dan ook eens te begrijpen waarom mensen daar kritiek op hebben voordat je zo gaat lopen reageren. De reden waarom ik (en waarschijnlijk meerderen) pitchkicks vaak zo lelijk vinden (er zijn ook nummers waarin ze imo juist goed geplaatst zijn, zoals shade), zijn omdat ze compleet buiten proportie vallen bij de rest van de track, er gewoon niet bij passen, de bass totaal wegvalt, en de kicks alle kanten op stuiteren (zeker bij werk van Bioweapon bv.)..Skedoedelefloeps wrote:Heb ik de track ooit geweldig genoemd? Nee, ik zeg alleen dat ik niet tegen het gezeik kan over pitchkicks altijd. Mensen hier zijn zo narrowminded atm. Open... your mind!XtD wrote:Kan er geen ban komen op mensen die lopen te zeiken als anderen kritiek hebben op iets wat ze zelf wel geweldig vinden? Kinderachtig gedoe, iedereen heeft een eigen mening.Skedoedelefloeps wrote:Gezeur altijd om pitchkicks... kan daar geen ban op komen op hardtraxx? Komt me echt de strot uit namelijk.
Dusss... Zeuren over pitchkicks staat gelijk aan narrowminded zijn? Je lijkt wel een Q-Dance medewerker.Skedoedelefloeps wrote:Heb ik de track ooit geweldig genoemd? Nee, ik zeg alleen dat ik niet tegen het gezeik kan over pitchkicks altijd. Mensen hier zijn zo narrowminded atm. Open... your mind!XtD wrote:Kan er geen ban komen op mensen die lopen te zeiken als anderen kritiek hebben op iets wat ze zelf wel geweldig vinden? Kinderachtig gedoe, iedereen heeft een eigen mening.Skedoedelefloeps wrote:Gezeur altijd om pitchkicks... kan daar geen ban op komen op hardtraxx? Komt me echt de strot uit namelijk.
Zie je zelf hoe narrow minded je bent over de mening van anderen? Het is zo, punt. Dat zeg jij..Skedoedelefloeps wrote:Alles stom vinden en in hokjes blijven denken staat gelijk aan narrow minded zijn ja. Mensen hier zijn heel narrow minded, hoezeer jullie jezelf ook wijs maken dat dat niet zo is. Staan maar weinig mensen hier open voor vernieuwingen en dingen buiten hun eigen smaak. Dus ja, standaard anti pitchkicks zijn is gelijk aan narrow minded zijn ja
En XtD: ik weet waarom mensen daar kritiek op hebben, alleen ik snap niet waarom mensen er nog telkens over moeten zeuren en als ik vervolgens heel duidelijk mijn mening uit daarover ben ik de "bad guy". Geloof me, als je tracks gewoon beoordeelt op: "Vind ik het tof, ja of nee." zal de wereld van muziek veel mooier voor je worden. Zo deden we het vroeger ook, niet beoordelen op naam, niet zeuren over weer dezelfde kick, niet zeuren over kicks die pitchen. Want standaard zeggen dat pitchkicks slecht zijn is.... narrow minded (voelde je hem aan komen).
Als je een discussie niet kan winnen, moet je niet zo triest gaan lopen doen jongenSkedoedelefloeps wrote:Narrow minded over mening![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is goed jongen, whatever makes you sleep at night.
Triest is idd het juiste woord, ik ben triest, bedankt dat je me even met de neus op de feiten drukt.XtD wrote:Als je een discussie niet kan winnen, moet je niet zo triest gaan lopen doen jongenSkedoedelefloeps wrote:Narrow minded over mening![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is goed jongen, whatever makes you sleep at night.Je snapt best wat ik bedoel, namelijk dat wanneer één iemand kritiek levert op een track, dat gelijk weer wegzetten als hersenloos gezeik.
Mee eens. Vind het echt een verslavend nummer, dat spreekt zeker in het voordeel van deze heren. Het enige vervelende is gewoon die uberlelijke grafkick, maar omdat de rest strak in elkaar steekt vind ik het geen groot puntje van ergernis deze keer.Nando wrote:Moet wel zeggen dat de melodie best lekker is.
Goed ideeSkedoedelefloeps wrote:Gezeur altijd om pitchkicks... kan daar geen ban op komen op hardtraxx? Komt me echt de strot uit namelijk.
Zolang het gezeur ophoudt stem ik voor hahaLyst wrote:Goed ideeSkedoedelefloeps wrote:Gezeur altijd om pitchkicks... kan daar geen ban op komen op hardtraxx? Komt me echt de strot uit namelijk.![]()
Ban op alle platen waar pitchkicks in zitten