Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:05 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijke nummer, wat een melodie :love:
de hoge kicks vind ik totaal niet storend in dit nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De hoogte van de kick is op zich niet zo'n probleem, hij gaat alleen wat geforceerd klinken op hogere kwaliteit, dat is wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik luister hem net voor het eerst, en ik schoot werkelijk in de lach bij die pitchkicks :lol: Dit is gewoon echt te bizar voor woorden :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
De hoogte van de kick is op zich niet zo'n probleem, hij gaat alleen wat geforceerd klinken op hogere kwaliteit, dat is wel jammer.


Ik heb Zatox wel 's pitch kicks horen maken, maar dit slaat echt alles.. Of is dit 't werk van Max Enforcer. In in ieder geval; "t klinkt erg amateuristisch en voor geen meter :( . Mid-Intro is wel leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 23:01 
 
Artiest

Gezeur altijd om pitchkicks... kan daar geen ban op komen op hardtraxx? Komt me echt de strot uit namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Gezeur altijd om pitchkicks... kan daar geen ban op komen op hardtraxx? Komt me echt de strot uit namelijk.


Kan er geen ban komen op mensen die lopen te zeiken als anderen kritiek hebben op iets wat ze zelf wel geweldig vinden? Kinderachtig gedoe, iedereen heeft een eigen mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 23:38 
 
Artiest

XtD schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Gezeur altijd om pitchkicks... kan daar geen ban op komen op hardtraxx? Komt me echt de strot uit namelijk.


Kan er geen ban komen op mensen die lopen te zeiken als anderen kritiek hebben op iets wat ze zelf wel geweldig vinden? Kinderachtig gedoe, iedereen heeft een eigen mening.


Heb ik de track ooit geweldig genoemd? Nee, ik zeg alleen dat ik niet tegen het gezeik kan over pitchkicks altijd. Mensen hier zijn zo narrowminded atm. Open... your mind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 23:38 
 
Hardtraxx Elite

lekkere melodie harde kick kortom
Supertrack :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
XtD schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Gezeur altijd om pitchkicks... kan daar geen ban op komen op hardtraxx? Komt me echt de strot uit namelijk.


Kan er geen ban komen op mensen die lopen te zeiken als anderen kritiek hebben op iets wat ze zelf wel geweldig vinden? Kinderachtig gedoe, iedereen heeft een eigen mening.


Heb ik de track ooit geweldig genoemd? Nee, ik zeg alleen dat ik niet tegen het gezeik kan over pitchkicks altijd. Mensen hier zijn zo narrowminded atm. Open... your mind!


De mensen zeggen dat de pitchkicks belachelijk zijn.. dat hoef je niet per se te vinden hoor, maar als je het even over open minded wil hebben, probeer dan ook eens te begrijpen waarom mensen daar kritiek op hebben voordat je zo gaat lopen reageren. De reden waarom ik (en waarschijnlijk meerderen) pitchkicks vaak zo lelijk vinden (er zijn ook nummers waarin ze imo juist goed geplaatst zijn, zoals shade), zijn omdat ze compleet buiten proportie vallen bij de rest van de track, er gewoon niet bij passen, de bass totaal wegvalt, en de kicks alle kanten op stuiteren (zeker bij werk van Bioweapon bv.)..

Dat jij ze niet storend vindt, betekent niet dat de rest het ook zo moet vinden neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 08:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
XtD schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Gezeur altijd om pitchkicks... kan daar geen ban op komen op hardtraxx? Komt me echt de strot uit namelijk.


Kan er geen ban komen op mensen die lopen te zeiken als anderen kritiek hebben op iets wat ze zelf wel geweldig vinden? Kinderachtig gedoe, iedereen heeft een eigen mening.


Heb ik de track ooit geweldig genoemd? Nee, ik zeg alleen dat ik niet tegen het gezeik kan over pitchkicks altijd. Mensen hier zijn zo narrowminded atm. Open... your mind!


Dusss... Zeuren over pitchkicks staat gelijk aan narrowminded zijn? Je lijkt wel een Q-Dance medewerker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 09:04 
 
Artiest

Alles stom vinden en in hokjes blijven denken staat gelijk aan narrow minded zijn ja. Mensen hier zijn heel narrow minded, hoezeer jullie jezelf ook wijs maken dat dat niet zo is. Staan maar weinig mensen hier open voor vernieuwingen en dingen buiten hun eigen smaak. Dus ja, standaard anti pitchkicks zijn is gelijk aan narrow minded zijn ja :thumbup:

En XtD: ik weet waarom mensen daar kritiek op hebben, alleen ik snap niet waarom mensen er nog telkens over moeten zeuren en als ik vervolgens heel duidelijk mijn mening uit daarover ben ik de "bad guy". Geloof me, als je tracks gewoon beoordeelt op: "Vind ik het tof, ja of nee." zal de wereld van muziek veel mooier voor je worden. Zo deden we het vroeger ook, niet beoordelen op naam, niet zeuren over weer dezelfde kick, niet zeuren over kicks die pitchen. Want standaard zeggen dat pitchkicks slecht zijn is.... narrow minded (voelde je hem aan komen :P ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet wel zeggen dat de melodie best lekker is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 11:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen dat ik na het horen van de HQ die kicks nog lekker vind klinken ook. Op zich wel grappig dat ik nog helemaal niets positiefs over de kicks gelezen heb, of iedereen hier heeft ongeveer dezelfde smaak wat kicks betreft (en het pitchen ervan) of er is iets mis met m'n oren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Alles stom vinden en in hokjes blijven denken staat gelijk aan narrow minded zijn ja. Mensen hier zijn heel narrow minded, hoezeer jullie jezelf ook wijs maken dat dat niet zo is. Staan maar weinig mensen hier open voor vernieuwingen en dingen buiten hun eigen smaak. Dus ja, standaard anti pitchkicks zijn is gelijk aan narrow minded zijn ja :thumbup:

En XtD: ik weet waarom mensen daar kritiek op hebben, alleen ik snap niet waarom mensen er nog telkens over moeten zeuren en als ik vervolgens heel duidelijk mijn mening uit daarover ben ik de "bad guy". Geloof me, als je tracks gewoon beoordeelt op: "Vind ik het tof, ja of nee." zal de wereld van muziek veel mooier voor je worden. Zo deden we het vroeger ook, niet beoordelen op naam, niet zeuren over weer dezelfde kick, niet zeuren over kicks die pitchen. Want standaard zeggen dat pitchkicks slecht zijn is.... narrow minded (voelde je hem aan komen :P ).


Zie je zelf hoe narrow minded je bent over de mening van anderen? Het is zo, punt. Dat zeg jij..

En je hoort niemand zeggen dat hij anti-pitchkick is, maar op een gegeven moment krijg je wel mensen die tegen dit soort buitenproportionele pitchkicks zijn, omdat ze gewoon totaal niet in de tracks thuis passen. Er zijn ook mensen die tracks niet zo overdreven laten pitchen, zoals g4h, wildstylez, noisecontrollers.. Daar hoor je mensen ook echt niet zo veel klagen over de kicks. Misschien ligt het dus wel aan het soundgebruik van die artiesten (nu dus Zatox & ME) dat er bij hun tracks meer op de kicks wordt gezeurd, als je het zo wil noemen.

En over het 'jij bent narrow minded lekker puh', ik denk dat veel mensen die wel eens kritiek hebben op tracks van mensen als Zatox, Headhunterz en dat soort artiesten juist behoorlijk op zoek zijn naar wat nieuws. Iets creatiefs, 'outside the box thinking', originaliteit. Misschien is de kritiek van die mensen juist kritiek op de narrow minds van de artiesten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 11:54 
 
Artiest

Narrow minded over mening :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Is goed jongen, whatever makes you sleep at night.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind je het gek dat we zeuren over die pitch kick, 't klinkt toch nergens naar? Vind pitch kicks best leuk en af en toe horen ze d'r in, maar dit is veeeeel te overdreven. Nummer met goede pitch kicks is bijv. The R3belz - Open Your Mind ofzo. The R3belz - Shade zit op 't randje maar kan ook nog wel. Deze gaan zo hoog dat 't gewoon pijn doet aan je oren, dusja.. die kritiek heb ik en houd ik wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het een leuk plaatje
Zatox kicks, Max Enforcer synth (en melodie)
Mid-intro en outro zijn lekker ook weer zatox screeches, climax is ook leuk, pitch kicks stoor ik me vrijwel niet aan maar voor dat ik de pitch lelijk vind moet die wel heel hoog gaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zonder dit hele topic te lezen hoorde ik meteen al: Heee deze melodie ken ik.

Pitchkicks zijn heerlijk, jammer dat het zo erg op attack again lijkt...
Wat mij betreft attack again 2.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Narrow minded over mening :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Is goed jongen, whatever makes you sleep at night.


Als je een discussie niet kan winnen, moet je niet zo triest gaan lopen doen jongen ;) Je snapt best wat ik bedoel, namelijk dat wanneer één iemand kritiek levert op een track, dat gelijk weer wegzetten als hersenloos gezeik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 16:58 
 
Artiest

XtD schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Narrow minded over mening :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Is goed jongen, whatever makes you sleep at night.


Als je een discussie niet kan winnen, moet je niet zo triest gaan lopen doen jongen ;) Je snapt best wat ik bedoel, namelijk dat wanneer één iemand kritiek levert op een track, dat gelijk weer wegzetten als hersenloos gezeik.


Triest is idd het juiste woord, ik ben triest, bedankt dat je me even met de neus op de feiten drukt. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 17:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Moet wel zeggen dat de melodie best lekker is. :)

Mee eens. Vind het echt een verslavend nummer, dat spreekt zeker in het voordeel van deze heren. Het enige vervelende is gewoon die uberlelijke grafkick, maar omdat de rest strak in elkaar steekt vind ik het geen groot puntje van ergernis deze keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 17:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Opzich wel lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 20:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Gezeur altijd om pitchkicks... kan daar geen ban op komen op hardtraxx? Komt me echt de strot uit namelijk.

Goed idee :D
Ban op alle platen waar pitchkicks in zitten :P

Sorry skedoedel, maar je slaat de plank volledig mis, als je het al een slaande beweging kunt noemen >.<
Mensen zijn hier wel degelijk openminded, kijk bijvoorbeeld naar tracks als Multiple Thrusts van Crypsis of hoe Done van Wavolizer door een redelijk deel ontvangen werd. Zo zijn er nog tig voorbeelden te noemen. Als je dat narrowminded noemt, ben je in feite zelf ook narrowminded, want je negeert het feit dat er genoeg outside-the-box/vernieuwende platen positief worden ontvangen en richt je alleen maar op de vernieuwende platen die negatief worden ontvangen. Openminded betekent niet dat je iedere vernieuwing goed moet vinden, het betekent dat je open staat voor nieuwe sounds.

Dan kom je op het punt waar hoge pitchkicks vernieuwend zijn, ja ze gaan steeds hoger, maar de pitchkick bestaat al tig jaar, sterker nog, het is een onderdeel van een standaard mainstream track (intro - break - melodietje met pitchkicks - outro).

Daarna heb je het over vroeger.. Welke vroeger heb je het over, ik kan me niet herinneren dat je vroeger op een forum hebt gezeten.. Of bedoel je de tijd waarin de huidige forumgeneratie zich nog niet verdiept had? Lijkt me niet, want in die tijd was alles van de populaire artiesten altijd standaard goed. Geweldige tijd man, heb echt goede herinneringen aan al die :worship: (L) :thumbsup: reacties in ieder topic. Maar als je dat serieus geweldig vind, ga naar het FearFM forum, daar zitten nog genoeg mensen die alles wat populair is mooi vinden en zich nog amper verdiept hebben in het genre.

En daarna ontduik je de discussie door de argumenten van de mensen weg te lachen/wuiven, om vervolgens een woord uit de uitgelokte reactie te pakken om nog verder van de discussie weg te rennen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 20:05 
 
Artiest

Lyst schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Gezeur altijd om pitchkicks... kan daar geen ban op komen op hardtraxx? Komt me echt de strot uit namelijk.

Goed idee :D
Ban op alle platen waar pitchkicks in zitten :P


Zolang het gezeur ophoudt stem ik voor haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niemand anders die de melo heel veel op Attack Again vind lijken?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks