Nee, is ook nog niet minstens 5 x gezegd!Gouryella wrote:Niemand anders die de melo heel veel op Attack Again vind lijken?
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Zatox had het gezeik over de kicks in Bringin' The Funk Remix gelezen en wil Hardtraxx nog erger laten klagen?
Hier ben ik het dus echt 100% mee eens!Dakpan wrote:Er zit tegenwoordig echt een stijgende lijn in qua hoogte van de pitchkicks, als je denkt dat je het ergste hebt gehad komt er wel weer een ander nummer die het overtreft. Gaat dit nog ophouden?
Vergelijk de kicks is met die uit 2008/2009 (uitzonderingen daar gelaten)
Vergelijk de orginele power of the mind en die nieuwe edit uit hard with style? gewoon verkracht!
Ook Noisecontrollers - So High zou ik een superplaat vinden als die kicks niet zo hoog zouden pitchen
Niks mis met deze bassline, kan die pitchkick hier wel goed hebben! Enige minpunt is dat die melo teveel op attack again lijkt.. Maarja daar kom ik wel overheen!Josh-T wrote:Zatox had het gezeik over de kicks in Bringin' The Funk Remix gelezen en wil Hardtraxx nog erger laten klagen?
kan er geen ban komen voor zulke keihoge lelijke pitchkicks? want die komen mij namelijk de strot uit!Skedoedelefloeps wrote:Gezeur altijd om pitchkicks... kan daar geen ban op komen op hardtraxx? Komt me echt de strot uit namelijk.
dit klinkt toch voor geen meter man
-
J
Alsof hij ermee zit dat sommige hier op een forum zitten te huilen dat te kicks te hoog gaan, like it or not zeg ik maar altijd.Josh-T wrote:Zatox had het gezeik over de kicks in Bringin' The Funk Remix gelezen en wil Hardtraxx nog erger laten klagen?
-
P
Ben ik toch blij dat ik me niet zo erger aan pitchkicks(een enkele uitzondering daargelaten) en gewoon kan genieten van een nummer als dit
EensPidewi wrote:Ben ik toch blij dat ik me niet zo erger aan pitchkicks(een enkele uitzondering daargelaten) en gewoon kan genieten van een nummer als dit
Ja, moet je even bij Contact het formulier invullen. Dan regelt Jor-D het voor je!F-alko92 wrote:kan er geen ban komen voor zulke keihoge lelijke pitchkicks? want die komen mij namelijk de strot uit!Skedoedelefloeps wrote:Gezeur altijd om pitchkicks... kan daar geen ban op komen op hardtraxx? Komt me echt de strot uit namelijk.
dit klinkt toch voor geen meter man
Ik kan pitchkicks erg waarderen, al stoor ik me er hier een heel klein beetje aan. Iets minder hoog had wel gemogen. Melodietje daarentegen vind ik erg aanstekelijk
Op XXlerator Sinterklaas 2 keer gehoord, ik heb me totaal niet gestoord aan de pitch.. 
ik eerlijk gezegt ook niet haha!Mike-O wrote:Op XXlerator Sinterklaas 2 keer gehoord, ik heb me totaal niet gestoord aan de pitch..
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Klonk lekker, totdat ik de kicks hoorde!
Dit gaat echt veel te hoog.
Met een betere kick is dit wel een harde track, sws!
Dit gaat echt veel te hoog.
Met een betere kick is dit wel een harde track, sws!
Heb deze gister nog een paar keer opgezet, het is zó zonde van die kick, anders was het echt wel een mooie track geweest.
Op mijzelf te quoten : Ik ben nu wel een stuk kritischer op die kicks na 'm live gehoord te hebben.flevoboys wrote:Ik stoor me er ook niet heel erg aan nu, maar ik denk wel als ik 'm live hoorJEFSKIII wrote:Precies dit. Stoor me niet aan die kicks iig.psyclone wrote:damn wat een track de kicks pitchen wel te hoog maar wat een sfeer in de plaat
![]()
.
Verder leuke intro en melo.
Missen veel kracht.
Die melodie zat vandaag de hele dag in me hoofd 
heb normaal niks tegen pitchkicks, maar deze gaan wel erg hoog er is ook zoiets als te erg pitchen. rest van het nummer vind ik erg vet vooral de hardcore bassline in de intro.
opzich wel catchy lyrics. Kwa kicks vind ik het bij deze plaat niet erg dat ze zo gepitched zijn en die screechesThe Sound that i designed
En die melodie
Pitch kicks gaan hier veel te hoog maar melo is niet verkeerd, geen bijzondere plaat 
Ik hoorde het ookGouryella wrote:Niemand anders die de melo heel veel op Attack Again vind lijken?
Het begin van de onderliggende melodie heeft een soort opbouw als attack again.
Deed mij er ook meteen aan denken. Lekker nummer! alleen doet me denken aan 1 van de geniaalste melodieën ooit.
Geweldige plaat 
Wil deze wel is live horen
Dikke intro
Wil deze wel is live horen
Dikke intro
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
vette track. Alleen hoor ik niet precies wat nou de max enforcer invloeden zijn in deze track. En pitchkicks erger ik me eigenlijk nooit aan, past goed bij de melodie.
-
NHardtraxx Newbie
- 48 posts member since 2010
- last seen Jul 2025
hele dikke plaat,
Live ronduit kut.... dus Q-dance doe wat aan die speakers
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ik heb liever een speaker hoor!NeuroticZ wrote:hele dikke plaat,![]()