Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 13:14 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke intro, leuke melodie in de climax, maar die pitchkicks :sick: , nee bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 13:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Authentic schreef:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zhvs7ICztcU&feature=channel_video_title[/youtube]

Wat doe ik fout :P ?


&feature...... weghalen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 13:37 
 
Hardtraxxer

Nightbreaker schreef:
Authentic schreef:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zhvs7ICztcU&feature=channel_video_title[/youtube]

Wat doe ik fout :P ?


&feature...... weghalen :)

Thax :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk een best lekker nummertje. Melodie is erg leuk dus kan ook wel los gaan op de kicks, zie me eigen wel los gaan op dit nr, tijdens de pitchkicks handen de lucht in haha. Kan er wel een truckje op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
psyclone schreef:
:worship: damn wat een track de kicks pitchen wel te hoog maar wat een sfeer in de plaat


Precies dit. Stoor me niet aan die kicks iig. :) :loving:


Ik stoor me er ook niet heel erg aan nu, maar ik denk wel als ik 'm live hoor xd .
Verder leuke intro en melo :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke Melo zeg!
Alleen die kicks.... Het leek net of het dak van het Gelredome aan stukken werd gescheurd, wat een drama zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Janus schreef:
Lijkt wel veel op attack again btw


Dat begrijp ik. Maar ook in de melodie hoor ik geen Attack Again :P


Ik hoor het wel. De onderliggende melodie klinkt vrijwel hetzelfde als Attack Again.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe in hemelsnaam kunnen die dove producers nou denken dat zulke afschuwelijke kicks mooi zijn?! Het gaat echt he-le-maal nergens meer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hoe in hemelsnaam kunnen die dove producers nou denken dat zulke afschuwelijke kicks mooi zijn?! Het gaat echt he-le-maal nergens meer over.

Geld? Al kan ik me dat bij zulke kicks niet voorstellen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hoe in hemelsnaam kunnen die dove producers nou denken dat zulke afschuwelijke kicks mooi zijn?! Het gaat echt he-le-maal nergens meer over.


Dit dus, ik vind pitch prima maar dit gaat zo ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Kettingzaag schreef:
Wat een heerlijke kick. Jezus als die zo hoog pitched :love: Dat klinkt goddelijk. I (L) pitched kicks. Kan niet hoog genoeg gaan. :bomb:

Afbeelding


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit had net zo goed een solo track van Zatox kunnen zijn! Die anti/intro klapt er wel lekker in, alleen jammer van de kicks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 19:20 
 
Hardtraxx Elite

Lekker intro, mooie melodie, maar ik krijg hier verder geen gevoel bij. Dat mist en dat is jammer. En bij auto's gebruiken ze begrenzers, waarom hebben producers die dan niet met hun pitchkicks? xd

Zeker dat dit geen sololaat van Zatox is? Want ik hoor geen enkele invloeden van Max Enforcer in het nummer terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 19:23 
 
Hardtraxx Addict

jambekkie schreef:
Lekker intro, mooie melodie, maar ik krijg hier verder geen gevoel bij. Dat mist en dat is jammer. En bij auto's gebruiken ze begrenzers, waarom hebben producers die dan niet met hun pitchkicks? xd

Zeker dat dit geen sololaat van Zatox is? Want ik hoor geen enkele invloeden van Max Enforcer in het nummer terug.

staat voor de grap in de officiële preview
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 19:24 
 
Hardtraxx Elite

WZY schreef:
jambekkie schreef:
Lekker intro, mooie melodie, maar ik krijg hier verder geen gevoel bij. Dat mist en dat is jammer. En bij auto's gebruiken ze begrenzers, waarom hebben producers die dan niet met hun pitchkicks? xd

Zeker dat dit geen sololaat van Zatox is? Want ik hoor geen enkele invloeden van Max Enforcer in het nummer terug.

staat voor de grap in de officiële preview


Serieus?? Woellah dat heb ik niet gezien!
Die verdiend een thump up :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 19:32 
 
Hardtraxx Newbie

GRUWELIJK!!!!!!!!!!!! :love: :love: :love:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha die Expressions, had die nog nooit gehoord. Normaal heb ik er een bloedhekel aan, maar bij die moet ik echt gewoon hardop lachen. xd Hoe schandalig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zit tegenwoordig echt een stijgende lijn in qua hoogte van de pitchkicks, als je denkt dat je het ergste hebt gehad komt er wel weer een ander nummer die het overtreft. Gaat dit nog ophouden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gek genoeg stoort de pitchkick in de preview me niet echt, vind het nog steeds jammer maar het is minder erg dan dat ik had gedacht na het luisteren van die live rip!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 20:22 
 
Hardtraxxer

Van een lowress youtube filmpje kan ik nog niet echt een goed oordeel geven. Toch vind ik, omdat de melodie zo hoog is, de pitchkicks er wel bij passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 21:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind deze track lekker klinken, maar ook ik hoor amper invloeden van Max Enforcer terug. Het had net zo goed een solo van Zatox kunnen zijn. De kicks vind ik ook wel lekker, behalve die extreme pitch in de climax. Hij is niet zo storend als bij die van Frontliner, maar toch te hoog. Het past ook totaal niet binnen de track, aangezien de rest vrij laag is.

Wat me opviel in de intro is dat de kick aan het einde van de maat omlaag pitched, wat op het eerste gehoor heel apart is maar vanzelf gaat wennen en zelfs goed gaat klinken. Normaal gesproken blijft de pitch in een maat gelijk. Dit is me ook bij een aantal tracks van Headhunterz opgevallen (Make It Loud en bij The Message Is Hardstyle kan je dat ook goed horen). Van mij mogen ze daar meer mee experimenteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 22:31 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Er zit tegenwoordig echt een stijgende lijn in qua hoogte van de pitchkicks, als je denkt dat je het ergste hebt gehad komt er wel weer een ander nummer die het overtreft. Gaat dit nog ophouden?

Geen idee, maar als het zo doorgaat, leeft er straks geen enkele speaker meer op concerten, dan gaan ze volume verlagen en zijn we nog een stapje verder van huis :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 23:03 
 

Ox_Ite schreef:
Dakpan schreef:
Er zit tegenwoordig echt een stijgende lijn in qua hoogte van de pitchkicks, als je denkt dat je het ergste hebt gehad komt er wel weer een ander nummer die het overtreft. Gaat dit nog ophouden?

Geen idee, maar als het zo doorgaat, leeft er straks geen enkele speaker meer op concerten, dan gaan ze volume verlagen en zijn we nog een stapje verder van huis :(

Ja dat verwacht ik idd ook wel
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks