Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 16:42 
 
Hardtraxxer

Artiest: Zatox

Track(s): Brutal

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 16:47 
 
Hardtraxx Elite

Wow wow, wat is dit :D Zodra die vocal begint, weet je het al. Echt rauw! Die nieuwe kick is ook zoo lekker. Ook gebruikt in de collab met The R3belz - Good & Evil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 16:54 
 
Hardtraxxer

jambekkie schreef:
Wow wow, wat is dit :D Zodra die vocal begint, weet je het al. Echt rauw! Die nieuwe kick is ook zoo lekker. Ook gebruikt in de collab met The R3belz - Good & Evil.

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja vet raw :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 16:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

en ook deze klinkt heerlijk, die nieuwe kick is echt veel beter :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 16:58 
 
Hardtraxx Elite

tommetjeuh schreef:
ja vet raw :')


En wat ik bedoel met rauw.. Dat het een rauw randje heeft, experimenteel :P Niet per se als in raw hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Experienteel? omdat hij voor het eerst in een jaar een iets andere kick heeft? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:11 
 
Hardtraxx Elite

tommetjeuh schreef:
Experienteel? omdat hij voor het eerst in een jaar een iets andere kick heeft? xd


Hmm experimenteel mwah, dat is eigenlijk niet echt nieuw meer. Maar de manier waarop het geproduceerd is hoor je niet heel vaak van andere producers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt ineens stukken beter inderdaad!

zeer benieuwd :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Is een stukje van 3 seconden.... Ik wacht nog ff af
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij de vocals denk ik aan Lellebel, en die plaat hoor ik liever dan deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:19 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Is een stukje van 3 seconden.... Ik wacht nog ff af


16 :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Experienteel? omdat hij voor het eerst in een jaar een iets andere kick heeft? xd

Iets anders dan wat? Dan wat ie zelf maakt? Ik hoor het verschil tussen de verschillende mainstream-kicks niet eens meer, laat staan tussen die van Zatox.

Vet wat ie met die vocals en geluidjes doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bam Zatox! Klinkt heeeerlijk, net zoals die Good & Evil plaat trouwens, ik kijk hier heel erg naar uit zelfs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof dat Zatox zichzelf opnieuw lijkt uit te vinden, iets wat hij in 2009 en 2010 ook goed kon, maar de afgelopen tijd net iets minder leek te gaan voor mijn gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:56 
 
Hardtraxxer

[quote="Snitch_MP"]Artiest: Zatox

Track(s): Brutal

Sample/video: /quote]
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Experienteel? omdat hij voor het eerst in een jaar een iets andere kick heeft? xd


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 18:50 
 
Hardtraxx Elite

lekkere track die paar seconden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 19:17 
 
Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
tommetjeuh schreef:
Experienteel? omdat hij voor het eerst in een jaar een iets andere kick heeft? xd


:worship:

Held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Bij de vocals denk ik aan Lellebel, en die plaat hoor ik liever dan deze.

Echt ja? Ik dacht eigenlijk aan Out With A Bang :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 19:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De kick klinkt nog steeds als de standaard zatox kick hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
De kick klinkt nog steeds als de standaard zatox kick hoor.

Nee, dit klinkt een stuk lekkerder. Ik dacht ook aan Out With a Bang :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

klinkt dik. :)
benieuwd naar HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt (net als Good & Evil) veelbelovend, errug benieuwd naar een wat langere preview :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beide klinken in deze smalle previews al lekker!! Benieuwd idd naar de HQ
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks