Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 02:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt best aardig dit :)

Glenn schreef:
Vindt het een te gekke plaat dit! :clap:

Jongens, voortaan op elke pagina minimaal één debiele spelfout! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 14:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben niet zo overdonderd als de meeste hier, klinkt als een leuke track, maar zo speciaal vind ik het eigenlijk niet. De kick vind ik nog steeds niet erg lekker, mist kracht die in mijn ogen hier wel op z'n plaats was geweest. Misschien moet ik 'm nog wat vaker luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 15:12 
 
Hardtraxx Newbie

Zatox = Held !!

Echt ik vind dit een meesterlijke track :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk weer is wat ik kan waarderen van Zatox sinds Winter !
Lekker agressieve intro en best vette climax :)
Hope da hij deze lijn doortrekt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Wow, het heeft lang geduurt voordat Zatox weer eens wat geproduceert heeft wat mij pakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 18:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind die onderbrekingen in de intro het tempo er nogal uithalen. De break duurt me ook veelste lang. Als er een fijne kick onder de climax had gelegen was die nog wel fijn geweest. Nee, ben nog niet overtuigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 00:16 
 
Hardtraxxer

Zatox kon me de laatste tijd niet zo meer boeien met dezelfde kick... maar deze kick is echt dik! Net als die in check out the drop... rammen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 11:47 
 
Hardtraxx Veteran

Zo dan, fijn plaatje. Alleen vind ik het altijd jammer dat vocals meerdere keren gebruikt word :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 15:18 
 
Hardtraxxer

wat blijft die melodie toch gruwelijk :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste seconde van het filmpje toch nog even pitchen :cry:
Verder prima track :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik vind die onderbrekingen in de intro het tempo er nogal uithalen. De break duurt me ook veelste lang. Als er een fijne kick onder de climax had gelegen was die nog wel fijn geweest. Nee, ben nog niet overtuigd.

Dit. Wel veel beter dan de meuk die hij de laatste tijd uitbrengt :)
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks