Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 23:12 
 
Hardtraxx Addict

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kick heeft nog dezelfde sound, alleen is deze kick iets lomper.

Doet me ook niks dit stukje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere plaat :love: nuff said
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 12:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kicks idd weinig veranderd. wel stukken beter als je die kicks van dat decibel anthem net nog hoort, maar echt anders kan ik t niet noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 13:51 
 
Hardtraxxer

als je dat filmpje zo ziet, mis je de zomer toch wel.. maar benieuwd naar de HQ want dit klinkt al genieten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 13:55 
 

De kick gaat wat mij betreft echt nog steeds niet de goeie kant op. Moet meer denken aan zo'n domme code black kick van die rauwe moederneukende aardbeving shit mix.

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer distortion op de tail = harder toch?


:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 17:49 
 
Hardtraxxer

De kick klinkt door mijn geluidsysteem iig een stuk dieper dan veel van z'n kicks van afgelopen tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 18:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
tommetjeuh schreef:
Meer distortion op de tail = harder toch?


ja?


Nee? >.< tuurlijk niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 19:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind er niet zoveel aan.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 20:16 
 
Hardtraxxer

die kicks zijn niet mijn kopje thee
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 20:19 
 
Hardtraxxer

Nazale schreef:
De kick gaat wat mij betreft echt nog steeds niet de goeie kant op. Moet meer denken aan zo'n domme code black kick van die rauwe moederneukende aardbeving shit mix.



Wat een vergelijking.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wederom veel te futloze kickjes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 23:36 
 

Snitch_MP schreef:
Nazale schreef:
De kick gaat wat mij betreft echt nog steeds niet de goeie kant op. Moet meer denken aan zo'n domme code black kick van die rauwe moederneukende aardbeving shit mix.



Wat een vergelijking.. :huh:

Niet? Ik vind m echt dezelfde vorm hebben. Misschien ligt het aan het crappy geluidssetje waar ik het op luister, maar ik vond er echt veel gelijkenis in zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 23:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze kick is zo mogelijk nog erger dan die hiervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
tommetjeuh schreef:
Meer distortion op de tail = harder toch?


ja?

:lol:














Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Meer distortion op de tail = harder toch?


:')

Alleen gated kicks en reverse basses zijn helemaal de bom toch?

En is dus harder toch?

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja mattie
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Ja mattie

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 17:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Misschien ligt het aan het crappy geluidssetje waar ik het op luister

... en dan zo'n oordeel vormen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 18:45 
 
Hardtraxx Newbie

........... :woot: Woww !
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 18:17 
 

Elexz schreef:
Nazale schreef:
Misschien ligt het aan het crappy geluidssetje waar ik het op luister

... en dan zo'n oordeel vormen :huh:


Het is geen compleet idioot setje, maar ook niet superscherp. Daarbij vind ik ze nog steeds vrij erg op elkaar lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 23:43 
 
Hardtraxx Veteran

Kan over zon kort stukje niet echt oordelen, maar het klinkt al beter dan die My Life, Fuck You Up etc meuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 19:49 
 
Hardtraxxer

Die kick is echt om verlieft op te worden...
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks