Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit echt 3 keer niks. Veels te lief, zacht en aardig.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ge-wel-di-ge plaat zeg! Zoveel sfeer, voelt lichtjes minimalistisch zonder te vervelen, mooie climax, aparte opbouw. Echt supercool gedaan.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 17:00 
 
Hardtraxxer

Space nummer #1
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat al zou ik het eerder hard trance noemen. Heb wel het idee dat ik deze plaat al lang ken :huh:
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
heerlijke sweer zeg als die melodie erin komt :love:
simpel maar effectief en die clip is ook erg gaaf!


Sfeer. Jezus. Zany hoeft dit van mij niet te doen, die moet gewoon doorgaan met keihard knallen.
De melodie van de pingeltjes komt me trouwens erg bekend voor.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een bazentrack! Heerlijk zweverig, is op den duur ook wel lekker.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 17:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

aparte plaat, maar pakt me (nog) niet
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 18:17 
 
Hardtraxx Addict

Vind dit echt 3x niks :/
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aparte plaat, keer wat anders! :thumbup:
Ben wel benieuwd hoe dit live klinkt! :woot:
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

heel vet zany en dat de sounds niet zuiver/duidelijk overkomen dat heeft natuurlijk te maken met de titel ;)
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 18:47 
 
Hardtraxx Addict

Prima plaat. Komt tenslotte toch op het album. De andere previews die al bekend zijn erbij genomen geeft toch aan dat dit best een divers album gaat worden. En dat helemaal gratis!
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 18:55 
 
Hardtraxxer

sensa schreef:
Space nummer #1

Dat en de track geeft een enorme sfeer mee. Als ik deze track lusiter doet het me echt denken alsof ik onder water zit, die sounds en de melodie zijn daar echt perfect voor. Verder vind ik er toch vrij weinig aan. Zit geen drive in voor mijn gevoel, heb niet het gevoel dat ik hem opnieuw en opnieuw moet luisteren. Lijkt me ook geen echte live plaat.
Conclusie: Super innovatieve sfeer die de track titel perfect uitbeeld en daarbij een enorme space plaat is. Verder doet de track me niks.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 19:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sensa schreef:
Space nummer #1


Maar niks voor op een feest vind ik.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

Vind echt dat Zany in deze plaat de 'onderwater' sfeer geweldig heeft neergezet.. Geen plaat om live te horen dit, maar zeker lekker voor thuis ^^
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel een lekker plaatje. ^^

Alleen ik hoop dat er niet te veel van dit soort platen van hem komen.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genieten. Vind dit echt heel vet ^^
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

Apart, heb er verder weinig woorden voor..
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 21:17 
 
Hardtraxx Addict

Dit had ik nooit van Zany verwacht. Zo'n originele grensverleggende track zou ik eerder van NC of WS verwachten. Zit super goed in elkaar, zweverige sfeer à la de break van Timeless. Alleen de kicks mogen wel iets harder zijn.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 21:26 
 
Hardtraxx Elite

lekker trackje, klinkt heel simpel, maar dat boeit geen fuck :drool:
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 21:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben er nog niet uit. Zal vast leuk zijn om thuis een keertje voorbij te horen komen, maar hoef dit toch zeker niet op een festival te horen.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind het een heerlijk nummer! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:52 
 
Hardtraxx Addict

Wat een geweldig apart plaatje zeg :worship:
Bericht Geplaatst op 20 sep 2012 23:22 
 

Een typische track die het bij mij alleen thuis goed doet, maar meer niet. Dit hoef ik op een feest niet te horen.
Bericht Geplaatst op 21 sep 2012 00:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind hem fijn. Alleen hopelijk niet te veel van deze kicks op zijn album
Bericht Geplaatst op 21 sep 2012 01:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
heerlijke sweer

Ja lekker zweerverig he.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks