Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 04:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoef hem op een feest ook niet per se te horen, maar wat een sfeer zit er in die plaat... jointje roken en wegspacen zou ik zeggen... lovely :$ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 08:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik ben er nog niet uit. Zal vast leuk zijn om thuis een keertje voorbij te horen komen, maar hoef dit toch zeker niet op een festival te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 09:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

In deze sample komt hij al wel iets beter over, maar ik blijf erbij dat het qua idee een prima plaat is, maar hij bij mij niet aankomt. De melodie komt me overigens bekend voor, iemand? En die onderwatersfeer die iedereen heeft ontdek ik er ook niet in, misschien omdat ik de clip niet heb bekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
In deze sample komt hij al wel iets beter over, maar ik blijf erbij dat het qua idee een prima plaat is, maar hij bij mij niet aankomt. De melodie komt me overigens bekend voor, iemand? En die onderwatersfeer die iedereen heeft ontdek ik er ook niet in, misschien omdat ik de clip niet heb bekeken.



Ik haal de plaat er nog niet uit maar ik moest toen ik Underwater hoorde meteen aan deze plaat denken.

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 10:49 
 
Hardtraxx Veteran

wat een geweldige plaat he :loving: :loving: echt om bij weg te dromen en vind de Synth wel iets weg hebben van Southstylers
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kijk, dit is nog eens een vette videoclip voor een hardstyle track!

Ben helemaal klaar met al die gay clips met 0 diepgang die eruitzien alsof ze bij een jaren 90 trance trackje horen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze heeft wel iets, maar vind 'm over 't algemeen erg slap. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niet precies wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant vind ik het wel een relaxte plaat maar aan de andere kant is het iets wat ik totaal niet zoek in hardstyle. Hoef 'm in ieder geval niet op een feest te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

Vandaag nog een paar keer geluisterd, maar valt toch in de categorie 'Noisecontrollers - Give It Up'
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 15:35 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Ik hoef hem op een feest ook niet per se te horen, maar wat een sfeer zit er in die plaat... jointje roken en wegspacen zou ik zeggen... lovely :$ :thumbsup:


haha precies!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 17:22 
 
Hardtraxx Addict

Dit is zo'n heerlijke plaat. Bewijst wel weer waarom Zany echt een groot voorbeeld voor mij is.
Originele clip (geen mensen die hartjes vormen met hun handen en gay shots van de DJ op een of ander festival)
maar gewoon een leuke clip die past bij de titel. De track geeft me trouwens ook echt een 'onderwater' gevoel op de een of andere manier. En vind de kicks hier ook wel goed bij passen. Iig, heerlijk originele plaat. Top! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een supperdikke video :worship:

over de track. er zit nogsteeds geen drive in zoals ik al eerder postte.
maar het heeft wel iets speciaals. Het maak je relaxt en rustig.
De track is lekker expirimenteel wat dit keer vrij goed heeft uitgepakt.
had wel wat meer drive in gemogen maar het idee is supervet
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 22:05 
 

Video's hebben nog steeds geen meerwaarde voor mij. Als het dan zo'n zweverige track is, is het veel leuker om er zelf beelden bij te verzinnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hele gave plaat, op een festival hoef ik het zeker niet te horen, maar het idee en de uitwerking zijn echt goed. Heerlijk rustgevend nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 10:11 
 
Hardtraxx Elite

Jesus Christ wat een kut nummer.
Doe mij maar die lekkere rauwe nummers van hem, ik vind dit écht jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 11:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Jesus Christ wat een kut nummer.
Doe mij maar die lekkere rauwe nummers van hem, ik vind dit écht jammer!

Heb je een steekje los zitten :(?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 12:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
zit totaal geen drive in...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 14:24 
 
Hardtraxxer

:thumbsup: ik zou deze heel graag op een feestje horen als sta te genieten neemt deze track je nog even mee op een wolkje denk ik. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel raar, ik vind juist dat er heel veel drive in zit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 18:43 
 
Artiest

Fantastisch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 16:14 
 
Hardtraxxer

Is dit hardstyle? :p klinkt eerder als een soort blije trance/techno track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit echt een heerlijk plaatje. VOOR THUIS! Heady zei het laatst in zijn podcast. Iets van als ik meer tijd had zou ik een alias nemen en tracks maken die meer voor thuis zijn en niet op een feestje.
Opzich prima dat Zany dit soort tracks op zijn album zet maar laat het dan thuis als je op defqon (australië) mainstage staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 11:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zany verbaast me weer, alleen deze keer niet met een typisch hardstyle-nummer. Heel erg tof experiment dat qua synths en opbouw verdomd veel weg heeft van uplifting trance, de kick is zo'n Digital Age 2011-achtig iets. Supervet. Meer van dit soort crossovers tussen zachte maar gedreven hardstyle en trance alsjeblieft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 11:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Vind dit echt een heerlijk plaatje. VOOR THUIS! Heady zei het laatst in zijn podcast. Iets van als ik meer tijd had zou ik een alias nemen en tracks maken die meer voor thuis zijn en niet op een feestje.
Opzich prima dat Zany dit soort tracks op zijn album zet maar laat het dan thuis als je op defqon (australië) mainstage staat!


Heb je hem al live gehoord dan? (just asking)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 12:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

BvG50 schreef:
Heerlijke mysterieuze track!

idd lijkt wel of ik een documantaire zit te kijken, ech vet, maar niet voor live dit denk ik.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks