Ik dus ook, mag dan misschien wel een zachte kick in zitten. Maar dat betekent niet automatisch dat het geen lekker plaatje isHenk-Jan wrote:Benieuwd naar HQ
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Ah, die track uit de album trailer
erg vet...
Vind de opzet van de plaat wel leuk, maar het komt op een of andere manier totaal niet over.
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Te goedkope sounds misschien?Lyst wrote:Vind de opzet van de plaat wel leuk, maar het komt op een of andere manier totaal niet over.
-
A
deze bij Decibel 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Wel aardig mee eens, ik vind dat er net niet dat speciale randje aan zit. Hij sleurt me ook niet echt mee, en elke keer als ik er een beetje inzit komt die pitch kick weer waardoor ik er weer uit ben, ik vindt dat die de sfeer iets verpest...Lyst wrote:Vind de opzet van de plaat wel leuk, maar het komt op een of andere manier totaal niet over.
Verder had ik ook niks anders verwacht als dit soort aparte plaatjes ertussen, deze man is toch door de jaren heen altijd vrij divers geweest.
Ik vindt wel de haat reacties hier eigenlijk heel onnodig, dit is pas z'n eerste album waar wat tracks opstaan die wat meer ''toegankelijk overkomen'' en voor sommigen is het gelijk het einde van de wereld.. hebben die gene al gehoord waar hij na dit album de komende jaren allemaal meegaat komen, omdat ze nu al dit soort dingen roepen?
Lijkt me namelijk vrij sterk..
Fusion of Sound niet geluisterd?RAW-vizion wrote:dit is pas z'n eerste album waar wat tracks opstaan die wat meer ''toegankelijk overkomen''.
-
S
Vet!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Oohja shit daar stonden ook wel een paar op idd..Sunboom wrote:Fusion of Sound niet geluisterd?RAW-vizion wrote:dit is pas z'n eerste album waar wat tracks opstaan die wat meer ''toegankelijk overkomen''.
-
SHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Mar 2015
Energieloos.
-
MHardtraxxer
- 154 posts member since 2012
- last seen Aug 2022
Wat klapte deze toch heerlijk in de fusionbus!!! 
Ik kom toch maar terug op wat ik zei. Op die kicks na toch eigenlijk wel een fantastische track. Heerlijke sounds en die sfeer
Niet echt voor een feest weg gelegd imo, maar vind dit thuis heerlijk weg luisteren
Videoclip is trouwens ook erg dik!
Videoclip is trouwens ook erg dik!
heerlijke sweer zeg als die melodie erin komt
simpel maar effectief en die clip is ook erg gaaf!
simpel maar effectief en die clip is ook erg gaaf!
Deze is juist geweldig!
Geen standaard plaat waar we er al 100 van hebben, goed bezig Mister Fusion
Geen standaard plaat waar we er al 100 van hebben, goed bezig Mister Fusion
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Dat blijkt wel weer! Wat een heerlijke zweverige plaat zegJurheinen wrote:Ik dus ook, mag dan misschien wel een zachte kick in zitten. Maar dat betekent niet automatisch dat het geen lekker plaatje isHenk-Jan wrote:Benieuwd naar HQ
-
MHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Nov 2017
Geweldig
, echt een hele aparte track!
Vind t heel fijn klinken zeg
totaal geen " moet ik live horen!!" plaat maar erg lekker om thuis te luisteren 
Hele gave plaat, vind de sfeer die hierin wordt neergezet echt gaaf! 
Dit vind ik echt een lekker plaatje!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Na 3 keer luisteren nog niet echt de overtuiging. Vind het wat weg hebben van Timeless en dan zachtere kicks.
Vind deze kicks wel lekkerder dan die in Timeless, Heerlijk zuiveriMark wrote:Na 3 keer luisteren nog niet echt de overtuiging. Vind het wat weg hebben van Timeless en dan zachtere kicks.
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Wel lekker, al lijkt me dit live inderdaad niet geweldig, zit toch te weinig drive in