Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis de Zany feeling, Zany kan echt 100 x beter dan dit. Dit had ook een wat hardere Wildstylez plaat kunnen wezen of een hele goede Toneshifterz plaat. Misschien ben ik wel verwend, ik weet 't niet, maar van iemand als Zany verwacht ik echt veeel beter.

Ach ja, zolang The Prophet er dit jaar niet bij komt staan bij zijn set en hij ongeveer zoals vorig jaar draait op de eerste 2 tracks na maakt 't me allemaal ook niet uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 21:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom gebruikte ze niet gewoon het melodietje van 'Lost in Dreams' :cry:

Dit is echt niks als je het daarmee vergelijkt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind er eigenlijk helemaal niet zo veel mis mee.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zany kan veel beter. Maar ja ik vind dit toch wel een leuk plaatje voor een anthem want de laaste tijd heb ik toch niet echt hoge verwachtingen voor anthems.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Weer zo'n kut vertraging erin..

DIT! Godverdomme kap eens met Headhunterz kopiëren, inspiratieloze no-brainers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
roberttt schreef:
Weer zo'n kut vertraging erin..

DIT! Godverdomme kap eens met Headhunterz kopiëren, inspiratieloze no-brainers!


Oja want Heahdunterz heeft het "trager produceren dan je stijl waar je in produceert" bedacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet veel aan. Doe mij Symbols dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Elexz schreef:
roberttt schreef:
Weer zo'n kut vertraging erin..

DIT! Godverdomme kap eens met Headhunterz kopiëren, inspiratieloze no-brainers!


Oja want Heahdunterz heeft het "trager produceren dan je stijl waar je in produceert" bedacht!

Sinds die Spaceman remix zijn er anders wel veel andere artiesten gekomen met platen waarin ook zo'n langzaam stuk zit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Weer zo'n kut vertraging erin..


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Sinds die Spaceman remix zijn er anders wel veel andere artiesten gekomen met platen waarin ook zo'n langzaam stuk zit..


Volgens mij is hhz met de spaceman remix toch echt niet daar mee begonnen. Decibel anthem van vorig jaar had ook al zo'n kut stuk in de break en wel meer tracks.

Vind de track niet slecht, maar Zany kan in mijn ogen beter dan dit. En had het leuk gevonden als er ook een wat harder anthem was gekomen, aangezien FL en PP ook al voor de mainstream kant zijn gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is hij er mee begonnen met The MF Point of Perfection en Music Made Addict Remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Volgens mij is hij er mee begonnen met The MF Point of Perfection en Music Made Addict Remix.


Dominator (Slim Shore Remix)

MF Point Of Perfection heeft geen vertraging er in trouwens, maar heeft wel heel die Dubstep in Hardstyle hype in beweging gebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 18:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Jolle schreef:
Volgens mij is hij er mee begonnen met The MF Point of Perfection en Music Made Addict Remix.


Dominator (Slim Shore Remix)

MF Point Of Perfection heeft geen vertraging er in trouwens, maar heeft wel heel die Dubstep in Hardstyle hype in beweging gebracht.

Technoboy - Undersound?? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maakt ook niet uit het voegt in geen enkele track wat toe en haalt al het tempo eruit vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Delt-A schreef:
Jolle schreef:
Volgens mij is hij er mee begonnen met The MF Point of Perfection en Music Made Addict Remix.


Dominator (Slim Shore Remix)

MF Point Of Perfection heeft geen vertraging er in trouwens, maar heeft wel heel die Dubstep in Hardstyle hype in beweging gebracht.

Technoboy - Undersound?? :huh:


ohja, die was ik vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

CosmicDestination schreef:
TakkU schreef:
Mensen die hier durven te stellen dat Zany geholpen wordt door Toneshifterz >.< :x Serieus, hoe bedenk je dit?? Zany is denk ik een van de beste sounddesigners binnen de hardstyle scene, en dan denken jullie dat hij hulp nodig zou hebben van Toneshifterz???


Ik denk niet dat het veel nut heeft om hierover te discussieren aangezien we er nooit achter zullen komen ;)


Nut heeft het idd niet nee, kijk even naar de discography van zany en je kan al vrij snel concluderen dat deze man geen kicks of soundbanks van andere artiesten nodig heeft, als er een iemand een veelzijdige en creative hardstyle producer is is dat zany wel :cool:

Spijtig genoeg vind ik dit nummer niet leuk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er blijft voor mij maar een echt Q-base anthem en dat hebben alle platen die men heeft geprobeerd te produceren wel zo weten te krijgen.

Wat gaat het bergafwaarts met die anthems zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 19:09 
 
Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Jurheinen schreef:
jambekkie schreef:
Staat die al op het forum dan? :P

nieuwe-tracks-hs/psyko-punkz-vs-alpha-twins-tba-t27349.html


Godver is dat hem echt >.< oke 2 matige hardstyle anthems dus. Alleen die van Frontliner is geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Madbone schreef:
Q is nu een heel duidelijke koers aan het varen met het bedrijf gebaseerd op een heel uitgesproken visie (dat zich richt op het verbreden van het publiek) dat zij zich echt niet gaan laten verassen door een duistere/rauwe plaat.


Daarom krijg we ook versies van Limewax & Trasher en van Waldhaus? Die gaan, itt Endymion en Zany (waar er kans in zat) echt geen blije melodietjes inzetten. Daarnaast bewijst ook het Qore concept je ongelijk hier, hoewel het op andere feesten wel aardig klopt.

En nee, dit is niet weer een verhaaltje van dit en dit is beter, maar enkel een argument.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 20:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Delt-A schreef:
Jolle schreef:
Volgens mij is hij er mee begonnen met The MF Point of Perfection en Music Made Addict Remix.


Dominator (Slim Shore Remix)

MF Point Of Perfection heeft geen vertraging er in trouwens, maar heeft wel heel die Dubstep in Hardstyle hype in beweging gebracht.

Technoboy - Undersound?? :huh:

Undersound was gewoon een al bestaan genre genaamd Lento. Dat zijn de andere tracks hierboven genoemd niet.

@Steffnov, met alle respect, maar Hardcore en de andere genres is voor Q slechts een bijzaak. Er is maar een genre waar ze echt invloed op hebben en mee bezig zijn de wereld te veroveren en dat is de hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 11:38 
 
Hardtraxx Addict

Vind dit nummer helemaal niks voor een Q-Base Anthem, die bpm vertraging (zoals in Sound Intense City) vind ik ook niks toevoegen, sterker nog, ook hier verpest het de sfeer weer.
Normaal moet een mid intro veel energieker zijn dan dit, als voorbereiding op de climax en om het verschil met de intro te overbruggen, althans zo zie ik het bij veel nummers, maar hier is het een totaal andere manier en ik vind het maar bagger.

Melodie valt ook tegen trouwens, had veel meer verwacht van Zany. Maar ja, iedere artiest maakt wel eens een minder goed nummer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 15:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem zo al stukken beter zonder dat vertraagde gedeelte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

vind die van fronlinter beter, maar zal wel mijn smaak zijn,

En beide zijn ze niks bij het anthem van alpha2 vorig jaar....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
vind die van fronlinter beter, maar zal wel mijn smaak zijn,

En beide zijn ze niks bij het anthem van alpha2 vorig jaar....


Twee jaar geleden alweer.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks