Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

ik vind 'm geen flikker aan >.< had toch wel wat meer verwacht van Zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 16:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Wat boeit deze nou? Als het PRPSCT anthem maar goed is <3.

Haha echt he! PRSPCT is namelijk de enige ekte stage op Q-base!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Weer zo'n kut vertraging erin..


JefQ schreef:
Wat een zaad anthem zeg! Echt gewoon 3 hardstyle anthems die totaal niet onderscheidend zijn. Had verwacht dat Zany wel die sfeer kon neerzetten. Klinkt ook heel erg als een Toneshifterz plaat, terwijl Zany zijn stijl altijd uniek is geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

Hele erge tegenvaller, had veel meer verwacht van Zany.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:22 
 

TiMOTHYb schreef:
Strep schreef:
Wat boeit deze nou? Als het PRPSCT anthem maar goed is <3.

Haha echt he! PRSPCT is namelijk de enige ekte stage op Q-base!!


Tsja, wij prspct-stage gangers huilen niet om elk kleine ding over q-base :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
TiMOTHYb schreef:
Strep schreef:
Wat boeit deze nou? Als het PRPSCT anthem maar goed is <3.

Haha echt he! PRSPCT is namelijk de enige ekte stage op Q-base!!


Tsja, wij prspct-stage gangers huilen niet om elk kleine ding over q-base :).


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:25 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Jep! Dat was mijn anthem…RT @Michaelotje: @DjZany Was dat nou het Q-base anthem die ik in je set van gister hoorde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het heeft wel iets, vooral de climax vind ik wel vet.. Maar toch mist deze track ook weer wat, weer zo'n slow-it-down stukje, het mist energie en 't voelt allemaal wat traag aan voor mij. Zany moet weer wat meer tijd d'r in steken, de tijd van zijn pareltjes zijn al een tijdje voorbij geloof ik. Het is vaak wel goed, maar niet het niveau wat ik van deze man gewend ben :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 00:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Valt behoorlijk hard tegen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 00:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mensen die hier durven te stellen dat Zany geholpen wordt door Toneshifterz >.< :x Serieus, hoe bedenk je dit?? Zany is denk ik een van de beste sounddesigners binnen de hardstyle scene, en dan denken jullie dat hij hulp nodig zou hebben van Toneshifterz???
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 08:43 
 
Hardtraxx Addict

TakkU schreef:
Mensen die hier durven te stellen dat Zany geholpen wordt door Toneshifterz >.< :x Serieus, hoe bedenk je dit?? Zany is denk ik een van de beste sounddesigners binnen de hardstyle scene, en dan denken jullie dat hij hulp nodig zou hebben van Toneshifterz???


Ik denk niet dat het veel nut heeft om hierover te discussieren aangezien we er nooit achter zullen komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind alles waar Zany bij staat de laatste tijd niet de Zany van vroeger. Verre van zelfs. Erg jammer :( Dit klinkt allemaal maar als standaard meuk.

En...

roberttt schreef:
Weer zo'n kut vertraging erin..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is toch niet anthemwaardig.. >.< Doe maar weer gewoon iets met Lost In Dreams...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 13:58 
 
Hardtraxx Addict

BuzzLightyear schreef:
Dit is toch niet anthemwaardig.. >.< Doe maar weer gewoon iets met Lost In Dreams...



Inderdaad, die melo blijft heldig! :D
Waarom hebben ze daar dit jaar eigenlijk niks mee gedaan? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 20:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Omdat er ekte house beats in de tracks moeten tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 00:28 
 
Hardtraxx Veteran

CosmicDestination schreef:
BuzzLightyear schreef:
Dit is toch niet anthemwaardig.. >.< Doe maar weer gewoon iets met Lost In Dreams...



Inderdaad, die melo blijft heldig! :D
Waarom hebben ze daar dit jaar eigenlijk niks mee gedaan? :/


Ja, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 11:21 
 
Hardtraxxer

Ook al ben ik het er compleet mee eens dat deze track tegen valt vraag ik me toch af, komt het nou werkelijk bij niemand in de gedachten op dat de artiesten gewoon een soort van briefing/instructies krijgen van Q met wat voor soort plaat er gemaakt dient te worden?

Q is nu een heel duidelijke koers aan het varen met het bedrijf gebaseerd op een heel uitgesproken visie (dat zich richt op het verbreden van het publiek) dat zij zich echt niet gaan laten verassen door een duistere/rauwe plaat. De meesten van ons hier kunnen zich niet vinden in deze visie, maar Q wilt gewoon de regie in handen houden omdat alles (inclusief de anthems) gewoon binnen de visie van het bedrijf moet passen. Dit zal de aankomende tijd alleen maar "erger" worden want hoe groter het gestelde doel is, hoe minder ruimte er is voor afwijkingen van de reeds bepaalde koers. Daarnaast is het voor iedere artiest weer een eer om een anthem te produceren (weer extra exposure voor de artiest) en omdat er toch gewoon aan verdiend wordt zegt de betreffende artiest echt geen nee tegen de opdrachtgever.

Het is dus zeker jammer dat dit anthem niet wat harder is, maar het is toch zeker niet onverwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:00 
 
Hardtraxx Addict

Madbone schreef:
Dit zal de aankomende tijd alleen maar "erger" worden want hoe groter het gestelde doel is, hoe minder ruimte er is voor afwijkingen van de reeds bepaalde koers.


Eeeh, Huh? Dus als de Hardstyle doelgroep groter wordt, en dat zijn niet allemaal mensen die van mainstream houden, zullen er minder Hardstyle varianten komen? Eerder andersom. Hoe groter de doelgroep hoe meer verschillende smaken en dus meer ruimte voor "afwijkingen" binnen het genre.

OT: standaard trackje, totaal niet des Zany 's helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Weer zo'n kut vertraging erin..


Idd :/ , track boeit mij ook helemaal niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:56 
 
Hardtraxxer

Darknezz schreef:
Madbone schreef:
Dit zal de aankomende tijd alleen maar "erger" worden want hoe groter het gestelde doel is, hoe minder ruimte er is voor afwijkingen van de reeds bepaalde koers.


Eeeh, Huh? Dus als de Hardstyle doelgroep groter wordt, en dat zijn niet allemaal mensen die van mainstream houden, zullen er minder Hardstyle varianten komen? Eerder andersom. Hoe groter de doelgroep hoe meer verschillende smaken en dus meer ruimte voor "afwijkingen" binnen het genre.


Dat is niet wat ik bedoel maar misschien heb ik het dan verkeerd uitgelegd. Als de hardstyle doelgroep groter wordt zullen er inderdaad altijd kleine(re) afsplitsingen ontstaan die zich in de tegengestelde richting ontwikkelen. Ik heb het echter enkel over q-dance. Q-dance heeft zich juist ten doel gesteld om een zo groot mogelijk publiek te trekken, wat ze aan het doen zijn door de muziek toegankelijker en meer mainstream te maken, om uiteindelijk hardstyle in de rest van de wereld ook groter maken. Zij hebben zichzelf dus een stevig doel gesteld dat zij door middel van hun eigen visie willen realiseren. Om dat te bereiken zullen zij zich juist meer en meer de controle moeten toe eigenen om te zorgen dat alles volgens die visie verloopt omdat het dan belangrijk is dat alles exact op elkaar afgestemd is. Een hoge mate van uniformiteit word dan nagestreefd om wereldwijd dezelfde boodschap uit te dragen. Vanuit dit perspectief zal er dan absoluut minder sprake zijn van afwijkingen van hetgeen ze uit willen dragen. Helemaal met anthems aangezien die rechtstreeks hun evenementen, en daarmee hun boodschap, vertegenwoordigen.

Edit: Het feit dat de omvang van de doelgroep groter wordt hoeft niet per definitie te betekenen dat de samenstelling gevarieerder wordt. Het vergroten van de doelgroep door de muziek toegankelijker te maken zou juist eerder betekenen dat er een grotere groep mensen met dezelfde smaak wordt aangesproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:58 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Strep schreef:
Wat boeit deze nou? Als het PRPSCT anthem maar goed is <3.

Haha echt he! PRSPCT is namelijk de enige ekte stage op Q-base!!

Het was een geintje joh ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Wat boeit deze nou? Als het PRPSCT anthem maar goed is <3.


x2 want dit anthem en die van endymion zijn zwaar bagger, frontliner zn anthem is best nog lekker dus wacht vooral op die van PRRSCT :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

Die hoge pitchkick mag er uit, net zoals die vertraging en de break.
Rest klinkt goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 19:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Madbone schreef:
Dit zal de aankomende tijd alleen maar "erger" worden want hoe groter het gestelde doel is, hoe minder ruimte er is voor afwijkingen van de reeds bepaalde koers.


Eeeh, Huh? Dus als de Hardstyle doelgroep groter wordt, en dat zijn niet allemaal mensen die van mainstream houden, zullen er minder Hardstyle varianten komen? Eerder andersom. Hoe groter de doelgroep hoe meer verschillende smaken en dus meer ruimte voor "afwijkingen" binnen het genre

Zij het niet dat die afwijkingen procentueel steeds kleiner worden. En daardoor ondanks de absolute groei, relatief steeds minder interessant voor een organisatie als Q. Het lijkt mij overigens verstandig om je als andere hardstyle dusdanig af te zetten van de huidige koers om een afsplitsing te forceren. Ten eerste wordt je dan minder hard de kant op getrokken waar je niet heen wil en ten tweede ben je beter in staat om je muziek bereikbaar te maken. Maar ja dat vergt wel enige samenwerking van een aantal gewaardeerde artiesten, organisaties en een hoop mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 19:48 
 

Wout1997 schreef:
roberttt schreef:
Weer zo'n kut vertraging erin..


JefQ schreef:
Wat een zaad anthem zeg! Echt gewoon 3 hardstyle anthems die totaal niet onderscheidend zijn. Had verwacht dat Zany wel die sfeer kon neerzetten. Klinkt ook heel erg als een Toneshifterz plaat, terwijl Zany zijn stijl altijd uniek is geweest

Wat doe jij toch altijd? Ben jij bezig aan een boek met 'de leukste citaten' ofzo? Altijd maar citeren en verder geen extra commentaar geven.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks