F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
ik vind 'm geen flikker aan >.< had toch wel wat meer verwacht van Zany
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Strep wrote:Wat boeit deze nou? Als het PRPSCT anthem maar goed is <3.
Haha echt he! PRSPCT is namelijk de enige ekte stage op Q-base!!
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
roberttt wrote:Weer zo'n kut vertraging erin..
JefQ wrote:Wat een zaad anthem zeg! Echt gewoon 3 hardstyle anthems die totaal niet onderscheidend zijn. Had verwacht dat Zany wel die sfeer kon neerzetten. Klinkt ook heel erg als een Toneshifterz plaat, terwijl Zany zijn stijl altijd uniek is geweest
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Hele erge tegenvaller, had veel meer verwacht van Zany.
K
TiMOTHYb wrote:
Tsja, wij prspct-stage gangers huilen niet om elk kleine ding over q-base :).
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
kaboem wrote:
TiMOTHYb wrote:
Tsja, wij prspct-stage gangers huilen niet om elk kleine ding over q-base :).
Image
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Jep! Dat was mijn anthem…RT @Michaelotje: @DjZany Was dat nou het Q-base anthem die ik in je set van gister hoorde?
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Het heeft wel iets, vooral de climax vind ik wel vet.. Maar toch mist deze track ook weer wat, weer zo'n slow-it-down stukje, het mist energie en 't voelt allemaal wat traag aan voor mij. Zany moet weer wat meer tijd d'r in steken, de tijd van zijn pareltjes zijn al een tijdje voorbij geloof ik. Het is vaak wel goed, maar niet het niveau wat ik van deze man gewend ben :(
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Valt behoorlijk hard tegen :/
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Mensen die hier durven te stellen dat Zany geholpen wordt door Toneshifterz >.< :x Serieus, hoe bedenk je dit?? Zany is denk ik een van de beste sounddesigners binnen de hardstyle scene, en dan denken jullie dat hij hulp nodig zou hebben van Toneshifterz???
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
TakkU wrote:Mensen die hier durven te stellen dat Zany geholpen wordt door Toneshifterz >.< :x Serieus, hoe bedenk je dit?? Zany is denk ik een van de beste sounddesigners binnen de hardstyle scene, en dan denken jullie dat hij hulp nodig zou hebben van Toneshifterz???
Ik denk niet dat het veel nut heeft om hierover te discussieren aangezien we er nooit achter zullen komen ;)
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Ik vind alles waar Zany bij staat de laatste tijd niet de Zany van vroeger. Verre van zelfs. Erg jammer :( Dit klinkt allemaal maar als standaard meuk.

En...
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Dit is toch niet anthemwaardig.. >.< Doe maar weer gewoon iets met Lost In Dreams...
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
BuzzLightyear wrote:Dit is toch niet anthemwaardig.. >.< Doe maar weer gewoon iets met Lost In Dreams...

Inderdaad, die melo blijft heldig! :D
Waarom hebben ze daar dit jaar eigenlijk niks mee gedaan? :/
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Omdat er ekte house beats in de tracks moeten tegenwoordig.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
CosmicDestination wrote:
BuzzLightyear wrote:Dit is toch niet anthemwaardig.. >.< Doe maar weer gewoon iets met Lost In Dreams...

Inderdaad, die melo blijft heldig! :D
Waarom hebben ze daar dit jaar eigenlijk niks mee gedaan? :/
Ja, jammer.
M
Hardtraxxer
263 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Ook al ben ik het er compleet mee eens dat deze track tegen valt vraag ik me toch af, komt het nou werkelijk bij niemand in de gedachten op dat de artiesten gewoon een soort van briefing/instructies krijgen van Q met wat voor soort plaat er gemaakt dient te worden?

Q is nu een heel duidelijke koers aan het varen met het bedrijf gebaseerd op een heel uitgesproken visie (dat zich richt op het verbreden van het publiek) dat zij zich echt niet gaan laten verassen door een duistere/rauwe plaat. De meesten van ons hier kunnen zich niet vinden in deze visie, maar Q wilt gewoon de regie in handen houden omdat alles (inclusief de anthems) gewoon binnen de visie van het bedrijf moet passen. Dit zal de aankomende tijd alleen maar "erger" worden want hoe groter het gestelde doel is, hoe minder ruimte er is voor afwijkingen van de reeds bepaalde koers. Daarnaast is het voor iedere artiest weer een eer om een anthem te produceren (weer extra exposure voor de artiest) en omdat er toch gewoon aan verdiend wordt zegt de betreffende artiest echt geen nee tegen de opdrachtgever.

Het is dus zeker jammer dat dit anthem niet wat harder is, maar het is toch zeker niet onverwacht.
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Madbone wrote:Dit zal de aankomende tijd alleen maar "erger" worden want hoe groter het gestelde doel is, hoe minder ruimte er is voor afwijkingen van de reeds bepaalde koers.
Eeeh, Huh? Dus als de Hardstyle doelgroep groter wordt, en dat zijn niet allemaal mensen die van mainstream houden, zullen er minder Hardstyle varianten komen? Eerder andersom. Hoe groter de doelgroep hoe meer verschillende smaken en dus meer ruimte voor "afwijkingen" binnen het genre.

OT: standaard trackje, totaal niet des Zany 's helaas...
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Idd :/ , track boeit mij ook helemaal niet
M
Hardtraxxer
263 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Darknezz wrote:
Madbone wrote:Dit zal de aankomende tijd alleen maar "erger" worden want hoe groter het gestelde doel is, hoe minder ruimte er is voor afwijkingen van de reeds bepaalde koers.
Eeeh, Huh? Dus als de Hardstyle doelgroep groter wordt, en dat zijn niet allemaal mensen die van mainstream houden, zullen er minder Hardstyle varianten komen? Eerder andersom. Hoe groter de doelgroep hoe meer verschillende smaken en dus meer ruimte voor "afwijkingen" binnen het genre.
Dat is niet wat ik bedoel maar misschien heb ik het dan verkeerd uitgelegd. Als de hardstyle doelgroep groter wordt zullen er inderdaad altijd kleine(re) afsplitsingen ontstaan die zich in de tegengestelde richting ontwikkelen. Ik heb het echter enkel over q-dance. Q-dance heeft zich juist ten doel gesteld om een zo groot mogelijk publiek te trekken, wat ze aan het doen zijn door de muziek toegankelijker en meer mainstream te maken, om uiteindelijk hardstyle in de rest van de wereld ook groter maken. Zij hebben zichzelf dus een stevig doel gesteld dat zij door middel van hun eigen visie willen realiseren. Om dat te bereiken zullen zij zich juist meer en meer de controle moeten toe eigenen om te zorgen dat alles volgens die visie verloopt omdat het dan belangrijk is dat alles exact op elkaar afgestemd is. Een hoge mate van uniformiteit word dan nagestreefd om wereldwijd dezelfde boodschap uit te dragen. Vanuit dit perspectief zal er dan absoluut minder sprake zijn van afwijkingen van hetgeen ze uit willen dragen. Helemaal met anthems aangezien die rechtstreeks hun evenementen, en daarmee hun boodschap, vertegenwoordigen.

Edit: Het feit dat de omvang van de doelgroep groter wordt hoeft niet per definitie te betekenen dat de samenstelling gevarieerder wordt. Het vergroten van de doelgroep door de muziek toegankelijker te maken zou juist eerder betekenen dat er een grotere groep mensen met dezelfde smaak wordt aangesproken.
Last edited by Madbone on 30 Jul 2012 13:00, edited 1 time in total.
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
TiMOTHYb wrote:
Het was een geintje joh ;) .
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
x2 want dit anthem en die van endymion zijn zwaar bagger, frontliner zn anthem is best nog lekker dus wacht vooral op die van PRRSCT :yay:
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Die hoge pitchkick mag er uit, net zoals die vertraging en de break.
Rest klinkt goed.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Darknezz wrote:
Eeeh, Huh? Dus als de Hardstyle doelgroep groter wordt, en dat zijn niet allemaal mensen die van mainstream houden, zullen er minder Hardstyle varianten komen? Eerder andersom. Hoe groter de doelgroep hoe meer verschillende smaken en dus meer ruimte voor "afwijkingen" binnen het genre
Zij het niet dat die afwijkingen procentueel steeds kleiner worden. En daardoor ondanks de absolute groei, relatief steeds minder interessant voor een organisatie als Q. Het lijkt mij overigens verstandig om je als andere hardstyle dusdanig af te zetten van de huidige koers om een afsplitsing te forceren. Ten eerste wordt je dan minder hard de kant op getrokken waar je niet heen wil en ten tweede ben je beter in staat om je muziek bereikbaar te maken. Maar ja dat vergt wel enige samenwerking van een aantal gewaardeerde artiesten, organisaties en een hoop mensen.
S
Wout1997 wrote:
JefQ wrote:Wat een zaad anthem zeg! Echt gewoon 3 hardstyle anthems die totaal niet onderscheidend zijn. Had verwacht dat Zany wel die sfeer kon neerzetten. Klinkt ook heel erg als een Toneshifterz plaat, terwijl Zany zijn stijl altijd uniek is geweest
Wat doe jij toch altijd? Ben jij bezig aan een boek met 'de leukste citaten' ofzo? Altijd maar citeren en verder geen extra commentaar geven.