Last edited by TheSoundOfHardstylez on 10 Aug 2012 19:23, edited 6 times in total.
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Ik heb zo'n idee dat dit nog wel eens het Q-Base anthem van Zany zou kunnen zijn. Hij klinkt in ieder geval goed 
Lijkt me ook met die vocals, maar de track spreekt me nog niet echt aan. Klinkt veel te standaard nogWesh wrote:Ik heb zo'n idee dat dit nog wel eens het Q-Base anthem van Zany zou kunnen zijn. Hij klinkt in ieder geval goed
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Sowieso dat dit het Q-base anthem is, kan gewoon niet anders met deze vocals.
Maar vind hem echt vies tegenvallen, had echt gehoopt dat hij een snoeiharde plaat zou neerzetten aangezien Frontliner en PP al met een "mainstream"-anthem aankomen
Maar vind hem echt vies tegenvallen, had echt gehoopt dat hij een snoeiharde plaat zou neerzetten aangezien Frontliner en PP al met een "mainstream"-anthem aankomen
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Opnieuw Toneshifterz kicks erin
Verder best een leuk plaatje.
Verder best een leuk plaatje.
Wat een zaad anthem zeg! Echt gewoon 3 hardstyle anthems die totaal niet onderscheidend zijn of het gevoel van Q-base weergeven. Had verwacht dat Zany wel die sfeer kon neerzetten. Klinkt ook heel erg als een Toneshifterz plaat, terwijl Zany zijn stijl altijd uniek is geweest
-
SHardtraxx Addict
- last seen Aug 2013
Eens, krijg ook steeds meer het gevoel dat Zany geholpen wordt bij zijn producties door de Toneshifterz.JefQ wrote:Wat een zaad anthem zeg! Echt gewoon 3 hardstyle anthems die totaal niet onderscheidend zijn of het gevoel van Q-base weergeven. Had verwacht dat Zany wel die sfeer kon neerzetten. Klinkt ook heel erg als een Toneshifterz plaat, terwijl Zany zijn stijl altijd uniek is geweest
Zo niet dan maakt hij gewoon gebruik van hun soundbank, want dit is wel erg opvallend.
Denk je niet dat het eerder andersom zal zijn?CosmicDestination wrote:Eens, krijg ook steeds meer het gevoel dat Zany geholpen wordt bij zijn producties door de Toneshifterz.JefQ wrote:Wat een zaad anthem zeg! Echt gewoon 3 hardstyle anthems die totaal niet onderscheidend zijn of het gevoel van Q-base weergeven. Had verwacht dat Zany wel die sfeer kon neerzetten. Klinkt ook heel erg als een Toneshifterz plaat, terwijl Zany zijn stijl altijd uniek is geweest
Zo niet dan maakt hij gewoon gebruik van hun soundbank, want dit is wel erg opvallend.
-
SHardtraxx Addict
- last seen Aug 2013
Denk het eerlijk gezegd niet neeDaveytl wrote:Denk je niet dat het eerder andersom zal zijn?CosmicDestination wrote:Eens, krijg ook steeds meer het gevoel dat Zany geholpen wordt bij zijn producties door de Toneshifterz.JefQ wrote:Wat een zaad anthem zeg! Echt gewoon 3 hardstyle anthems die totaal niet onderscheidend zijn of het gevoel van Q-base weergeven. Had verwacht dat Zany wel die sfeer kon neerzetten. Klinkt ook heel erg als een Toneshifterz plaat, terwijl Zany zijn stijl altijd uniek is geweest
Aangezien Toneshifterz echt een unieke sound hebben en ze samen met Corey (en vroeger ook Sam) in 1 huis wonen, en daardoor bijna niet in de Fusion studio komen.
Ze hebben S-Dee ook aardig wat geleerd qua produceren, dus zou me niet verbazen als ze hun soundbank uitlenen aan Zany.
Kick van deze track is gewoon dezelfde als in Psychedelic Wasteland en Quirk.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
3 anthems? Wat is het 3e anthem dan naast Frontliner en Zany?
-
SHardtraxx Addict
- last seen Aug 2013
PP toch?jambekkie wrote:3 anthems? Wat is het 3e anthem dan naast Frontliner en Zany?
-
JHardtraxx Elite
- last seen May 2014
Staat die al op het forum dan?CosmicDestination wrote:PP toch?jambekkie wrote:3 anthems? Wat is het 3e anthem dan naast Frontliner en Zany?
-
SHardtraxx Addict
- last seen Aug 2013
Geen ideejambekkie wrote:Staat die al op het forum dan?CosmicDestination wrote:PP toch?jambekkie wrote:3 anthems? Wat is het 3e anthem dan naast Frontliner en Zany?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Psyko Punkz - Fight For Your Right (Q-Base 2012 DWX Anthem)jambekkie wrote: Staat die al op het forum dan?
-
JHardtraxx Elite
- last seen May 2014
IS DAT DEZE? Jezus hea.. Wat een kuttrackJurheinen wrote:Psyko Punkz - Fight For Your Right (Q-Base 2012 DWX Anthem)jambekkie wrote: Staat die al op het forum dan?
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Godver is dat hem echtJurheinen wrote:Psyko Punkz - Fight For Your Right (Q-Base 2012 DWX Anthem)jambekkie wrote: Staat die al op het forum dan?
Zany mag zich van mij officieel weggooien..

-
QHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2012
- last seen Nov 2014
Ik vind het niet eens klinken als een plaat van Zany
Serieus, als Raoul dit gemaakt heeft ga ik m de eerst volgende keer echt vragen wat hem bezielde!?
Serieus, als Raoul dit gemaakt heeft ga ik m de eerst volgende keer echt vragen wat hem bezielde!?
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Wat boeit deze nou? Als het PRPSCT anthem maar goed is <3.
-
SHardtraxxer
- 69 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
Klinkt echt soft voor een anthem in the hangar :s... doe mij dan maar die symbols van barry droger