Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Zany & Frequencerz

Track(s): Quakers

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 16:37 
 

gaat ook mee :thumbup:


Bart's_edit: link weggehaald. Zelfde kwaliteit als bovenstaande.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Notoriouskaffa schreef:
gaat ook mee :thumbup:


Waarmee?

Ik luister 'm als ik thuis ben, kan niet op youtube in de trein..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:06 
 

G1LL schreef:
Notoriouskaffa schreef:
gaat ook mee :thumbup:


Waarmee?

Ik luister 'm als ik thuis ben, kan niet op youtube in de trein..


Sommige mensen hebben een auto :yay:
En manieren zat om hem in hq eraf te halen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het was deze dus wel die op Inception gedraaid werd :) Zit een heerlijke drive in, gave track zeg!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

OT: doet me echt helemaal niks. Tandenknarsende vocals, melodie die nergens over gaat en een kick die de middelmaat niet overstijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:15 
 
Hardtraxx Elite

Vette plaat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Prima mid-intro, de climax is echter vrij zaaddodend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

Kicks zijn bijzonder matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje, wat saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 18:13 
 
Hardtraxxer

ik vind het wel lekker! had de anti climax niet verwacht :) intro is wel typisch frequencerz imo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lolkick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat kick in anti :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 19:49 
 
Hardtraxx Addict

Soo hee, knalt er even lekker op :thumbsup: Prima plaatje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tering wat een vette track. Veel energie! En die kicks hebben een randje :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Lolkick.
en vreselijke vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:37 
 

Heerlijk weer dit, allemaal zonde van de vocals, verder prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 00:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekker nummer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere track, alleen vocals zijn jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 10:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vocals :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

derniels schreef:
fijn nummertje :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 18:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind deze wel nice :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft wel iets maar ben nog niet echt overtuigd, zal 'm nog wat vaker luisteren :)
Geen fan van de vocals in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 15:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volledig overtuigd, die anticlimax is echt wel fijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk plaatje! vooral de mid-intro :thumbsup:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks